Dosje javnega naročila 001580/2016
Naročnik: SŽ, d.o.o., Kolodvorska ulica 11, 1000 Ljubljana
Storitve: Implementacija poslovnega informacijskega sistema podjetij SŽ - Infrastruktura, d.o.o. in SŽ - Vleka in tehnika, d.o.o. (del implementacije, ki se nanaša na SAP ERP platformo)
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 107.848,00 EUR

JN001580/2016-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 20.05.2016
JN001580/2016-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.06.2016
JN001580/2016-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 11.08.2016
JN001580/2016-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 12.08.2016
JN001580/2016-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 12.04.2017
JN001580/2016-Dod02 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 09.03.2018

    JN001580/2016-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SŽ, d.o.o.
Kolodvorska ulica 11
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Darko Zakrajšek
darko.zakrajsek@slo-zeleznice.si
+386 12914687
+386 12914833

Internetni naslovi
https://www.slo-zeleznice.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.enarocanje.si/App/Datoteke/155573/Razpisna_dokumentacija.zip
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Gospodarske in finančne zadeve


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Implementacija poslovnega informacijskega sistema podjetij SŽ - Infrastruktura, d.o.o. in SŽ - Vleka in tehnika, d.o.o. (del implementacije, ki se nanaša na SAP ERP platformo)
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48810000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Implementacija poslovnega informacijskega sistema podjetij SŽ - Infrastruktura, d.o.o. in SŽ - Vleka in tehnika, d.o.o. (del implementacije, ki se nanaša na SAP ERP platformo)
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48810000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Implementacija poslovnega informacijskega sistema podjetij SŽ - Infrastruktura, d.o.o. in SŽ - Vleka in tehnika, d.o.o. (del implementacije, ki se nanaša na SAP ERP platformo)
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.06.2016
Konec: 31.03.2017
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Kot v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
30.05.2016   11:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 30.05.2016   12:00
Kraj: Ljubljana


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 25.05.2016   15:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
20.05.2016

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 26.05.2016   14:50
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!

Predmet ponudbe je poleg ostalega tudi:
"Sodelovanje pri načrtovanju in implementaciji potrebnih integracij med IBM Maximo in SAP ERP"

Imamo dve vprašanji:

- kaj pomeni "sodelovanje pri načrtovanju in implementaciji". Kaj konkretno je naloga in izdelek ponudbenika?
- kateri poslovni objekti so predmet omenjene integracije in katera funkcionalnost vsakega izmed objektov
mora biti realizirana na strani SAP ERP (branje/kreiranje/spreminjanje/brisanje)

Lep pozdrav
Aleš Čibej
PROCESSI d.o.o.

ODGOVOR

1. Naloga ponudnika je, da zagotavlja izvajalcu integracije strokovno pomoč v delu, ki se nanaša na SAP ERP platformo. Strokovna pomoč je potrebna tako pri načrtovanju kot tudi pri implementaciji integracije. Poleg strokovne pomoči mora ponudnik izvesti vse potrebne nastavitve na SAP ERP platformi.
2. Kot je razvidno iz razpisa, se integracija nanaša tako na načrtovanje kot tudi na implementacijo, šele po koncu načrtovalnega dela bo namreč znana natančna arhitektura integracije. V grobem se integracija nanaša na:
a) Materialno poslovanje: nabava v SAP ERP, skladiščno poslovanje podprto z Maximo platformo, vendar tudi detajlni podatki o zalogah v SAP ERP do nivoja skladiščnih lokacij in šifer materialov, matični podatki (materiali, storitve, poslovni partnerji, …) v SAP ERP - dostopni tudi v Maximu, nabavni zahtevki na Maximo platformi, prispeli računi v SAP ERP - informacija dostopna tudi v Maximu.
b) Fakturiranje: obračuni delovnih nalogov na Maximo platformi, prenos v SAP ERP (SD).
c) Kadrovski podatki: ena od nalog ponudnika je zagotoviti podatke v SAP ERP HCM, ki so potrebni za učinkovito delo Maxima (npr.: podatki o usposobljenostih). Ta naloga ponudnika je omenjena posebej, ne pri integracijskem delu.
d) Finančno in stroškovno računovodstvo: zagotovljena mora biti kontinuiteta delovanja obstoječega sistema finančnega in stroškovnega računovodstva.




Datum objave: 26.05.2016   14:50
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!

Predmet ponudbe je poleg ostalega tudi:
"Sodelovanje pri načrtovanju in implementaciji potrebnih integracij med IBM Maximo in SAP ERP"

Imamo dve vprašanji:

- kaj pomeni "sodelovanje pri načrtovanju in implementaciji". Kaj konkretno je naloga in izdelek ponudbenika?
- kateri poslovni objekti so predmet omenjene integracije in katera funkcionalnost vsakega izmed objektov
mora biti realizirana na strani SAP ERP (branje/kreiranje/spreminjanje/brisanje)

Lep pozdrav
Aleš Čibej
PROCESSI d.o.o.

ODGOVOR

1. Naloga ponudnika je, da zagotavlja izvajalcu integracije strokovno pomoč v delu, ki se nanaša na SAP ERP platformo. Strokovna pomoč je potrebna tako pri načrtovanju kot tudi pri implementaciji integracije. Poleg strokovne pomoči mora ponudnik izvesti vse potrebne nastavitve na SAP ERP platformi.
2. Kot je razvidno iz razpisa, se integracija nanaša tako na načrtovanje kot tudi na implementacijo, šele po koncu načrtovalnega dela bo namreč znana natančna arhitektura integracije. V grobem se integracija nanaša na:
a) Materialno poslovanje: nabava v SAP ERP, skladiščno poslovanje podprto z Maximo platformo, vendar tudi detajlni podatki o zalogah v SAP ERP do nivoja skladiščnih lokacij in šifer materialov, matični podatki (materiali, storitve, poslovni partnerji, …) v SAP ERP - dostopni tudi v Maximu, nabavni zahtevki na Maximo platformi, prispeli računi v SAP ERP - informacija dostopna tudi v Maximu.
b) Fakturiranje: obračuni delovnih nalogov na Maximo platformi, prenos v SAP ERP (SD).
c) Kadrovski podatki: ena od nalog ponudnika je zagotoviti podatke v SAP ERP HCM, ki so potrebni za učinkovito delo Maxima (npr.: podatki o usposobljenostih). Ta naloga ponudnika je omenjena posebej, ne pri integracijskem delu.
d) Finančno in stroškovno računovodstvo: zagotovljena mora biti kontinuiteta delovanja obstoječega sistema finančnega in stroškovnega računovodstva.