Dodatna pojasnila
Datum objave: 31.03.2016 13:16
Spoštovani!
Točen naslov oz pot do potrebne dokumentacije za pripravo razpisa:
http://www.lekarna-sevnica.si/informacije-javnega-znacaja/ -pod točko 2i
Datum objave: 04.04.2016 14:04
Lahko, če so iz le-tega razvidne vse zahteve iz 7. člena točke c) 1. Navodil ponudnikom za izdelavo ponudbe.
Datum objave: 04.04.2016 14:54
Za izkazovanje referenc mora ponudnik izpolniti pogoj:
- da je v obdobju petih let pred rokom za oddajo ponudb uspešno izvedel:
- najmanj dva (2) – posla izvedbenega inženiringa obnove objektov po CCSI –12640 ali CCSI – 12301 Lekarne po Enotni klasifikaciji vrst objektov (Ur. l. RS, št. 109/11), v višini 150.000,00 EUR (brez DDV) za posamezen objekt.
*- najmanj en (1) – posel izvedbenega inženiringa obnove objektov po CCSI –12301 –Lekarne v Republiki Sloveniji po Enotni klasifikaciji vrst objektov (Ur. l. RS, št. 109/11), v višini 150.000,00 EUR (brez DDV) za posamezen objekt.
Ponudnik mora torej izkazati najmanj 3 reference po CCSI 12301 lekarne ( 2+1 v Republiki Sloveniji) ali 2 referenci po CCSI 12640 + 1 referenco CCSI 12301 Lekarne v Republiki Sloveniji.
Datum objave: 04.04.2016 14:55
Glejte prejšnji odgovor in navodila razpisne dokumentacije.
Datum objave: 06.04.2016 09:19
Naročnik v 7 d členu navodil za pripravo ponudbe spremeni zahtevo referenc in sicer:
*- najmanj en (1) – posel izvedbenega inženiringa obnove objektov po CCSI –12301 –Lekarne v Republiki Sloveniji po Enotni klasifikaciji vrst objektov (Ur. l. RS, št. 109/11), v višini 100.000,00 EUR (brez DDV) za posamezen objekt.
Sprememba je sestavni del razpisne dokumentacije!
Datum objave: 11.04.2016 10:44
Datum prejema: 08.04.2016 14:53
ODGOVOR:
V primeru skupnega nastopa pri oddaji ponudb je potrebno priložiti overjen pravni akt, ki pa ni nujno, da je notarsko overjen. Lahko je overjen tudi na upravni enoti.
ODGOVOR JE SESTAVNI DEL RAZPISNE DOKUMENTACIJE!
Datum objave: 11.04.2016 10:48
Datum prejema: 08.04.2016 10:34
ODGOVOR:
Po našem mnenju se lekarniški prostori bistveno razlikujejo od naštetih objektov. Pri naši obnovi ne gre samo predelavo in izdelavo novih omar, ampak kompletno renovacijo oficine , magistralnega laboratorija , aseptičnega prostora, materialke...to so specifični prostori pri katerih moramo upoštevati Zakon o lekarniški dejavnosti , pravilnik o pogojih za opravljanje lekarniške dejavnosti...Vsak prostor zase je specifičen in je namenjen točno določenim aktivnostim, ki potekajo v lekarni. Priprava in izdelava magistralnih zdravil na recept in brez recepta, izdaja zdravil na več izdajnih mestih ,ki mora vsako zase omogočati ustrezno komuniciranje zdravstvenega osebja z vsakim uporabnikom posebej in hkrati zagotoviti varno izdajo zdravil , ki so
zakonsko regulirani izdelki.
Shranjevanje izdelkov v oficii in materialki ,ki mora biti narejena tako ,da omogoča shranjevanje različnih gotovih zdravil,narkotičnih substanc,surovin za izdelavo različnih zdravil,medicinsko tehničnih pripomočkov in še cel drug asortima ,ki ga lekarne imajo.Vsako po sebi pa moramo shranjevati v skladu s proizvajalčevimi navodili.
Vseh teh specifičnih prostorov, ki so potrebni za lekarniško dejavnost noben od vaših naštetih objektov nima.
Ker želimo delno uporabiti staro opremo je še toliko bolj pomembno,da jo ustrezno povežemo z naštetimi prostori in novo opremo,ter ,da zadostimo vsem pogojem iz Pravilnika o delovanju naše dejavnosti in ,da bomo lahko na ta način zagotovili varno in nadzorovano rokovanje z zdravili kot nam to predpisuje Javna agencija RS za zdravila in medicinske pripomočke, Ministrstvo za zdravje in naša stroka.
Prav zato je smiselno , da za učinkovito obnovo lekarne zahtevamo oz.želimo izbrati izvajalca, ki ima na tem področju že izkušnje in ki ,delo in organizacijo dela v lekarni že pozna , prav tako pa tudi predpise v zvezi z lekarniško dejavnostjo.