Dosje javnega naročila 002764/2016
Naročnik: SiDG d. o. o., Trg zbora odposlancev 66, 1330 Kočevje
Blago: Dobava osebne varovalne opreme
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN002764/2016-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 17.06.2016
JN002764/2016-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 17.06.2016
JN002764/2016-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.07.2016
JN002764/2016-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 18.07.2016

    JN002764/2016-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SiDG d. o. o.
Trg zbora odposlancev 66
1330
SI017
Kočevje
Slovenija
Miha Marenče
miha.marence@gov.si
+386 59339270

Internetni naslovi
http://www.sidg.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Dostop do razpisne dokumentacije je omejen. Nadaljnje informacije so na voljo na:
URL: http://www.enarocanje.si/App/Datoteke/158532/DOKUMENTACIJA_JN.zip
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava osebne varovalne opreme
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava osebne varovalne opreme, ki jo zaposleni potrebujejo pri opravljanju svojega dela.
Javno naročilo je razdeljeno na sklope:
SKLOP 1: Oblačila in rokavice
SKLOP 2: Čevlji
SKLOP 3: Čelade
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Oblačila in rokavice
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18130000
18141000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI017 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Kočevje
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava delovnih oblačil z všitim logotipom in rokavic.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Čevlji
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18830000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI017 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Kočevje
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava delovnih čevljev.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Čelade
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18444000
18444200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI017 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Kočevje
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava zaščitnih čelad.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Kot opredeljeno v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, glej dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
29.06.2016   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.09.2016
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 29.06.2016   12:00
Kraj: Na naslovu poslovne enote naročnika na naslovu Dunajska cesta 160, Ljubljana in ne na naslovu sedeža naročnika.

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
Predstavniki ponudnikov, ki se izkažejo s pooblastilom za zastopanje ponudnika, lahko na odpiranja ponudb podajo svoje pripombe. Ostali subjekti bodo na odpiranju ponudb lahko prisotni, brez možnosti dajanja pripomb na zapisnik.



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.06.2016   14:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.06.2016

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 20.06.2016   08:53
VPRAŠANJE
Sklop 3 - čelada - kaj je mišljeno pod zaščitno zaponko Pin lock?

ODGOVOR
Pojasnilo pin - lock zapone
V notranjosti čelade je plastičen okvir (trak), ki ima na eni strani luknjice, na drugi strani pa izbolkline in služi za prilagajanje in reguliranje čelade velikosti glave. S pomocjo te zaščitne zapone fiksiramo čelado, da ne opleta po glavi, ampak je stabilna in prilagojena obsegu glave. Tej obliki zaščite in prilagajanja obsegu glave pravimo pin - lock zaščitna zapona.




Datum objave: 22.06.2016   15:08
VPRAŠANJE
spoštovani
pri sklopu 2 zahtevate tehnični list z opisom v slovenščini in potem še enkrat tehnični list originalen od neodvisne institucije,verjetno ste mislili certifikat ali pa izjavo o skladnosti
hvala za odgovor

ODGOVOR
Naročnik v sklopu 2 zahteva le predložitev tehničnega lista vzorca tkanine artikla delovnih oblačil, izdanega s strani proizvajalca tkanine.



Datum objave: 24.06.2016   09:22
Naročnik objavlja popravek odgovora, ki je bil objavljen dne 22.06.2016 ob 15:08 uri.

Naročnik je na vprašanje:
spoštovani
pri sklopu 2 zahtevate tehnični list z opisom v slovenščini in potem še enkrat tehnični list originalen od neodvisne institucije,verjetno ste mislili certifikat ali pa izjavo o skladnosti
hvala za odgovor

podal naslednji odgovor:" Naročnik v sklopu 2 zahteva le predložitev tehničnega lista vzorca tkanine artikla delovnih oblačil, izdanega s strani proizvajalca tkanine."

Naročnik odgovor spreminja tako da se ta glasi:
Naročnik v sklopu 2 zahteva predložitev tehničnega lista z opisom v slovenščini, skico ali sliko proizvoda ter certifikat, ki potrjuje zahtevane standarde.



Datum objave: 24.06.2016   12:03
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE
Dobavitelji oslojenih tkanin za nepremočljiva oblačila le te izdelujejo v različnih sestavah in težah,tako,da je težko dobiti tkanino,ki bi ustrezala znotraj tolerance +- 5 % v vseh parametrih.
Predlagamo,da omogočite odstopanje teže pri tkanini za BUNDO + - 10 %

ODGOVOR
Naročnik dovoljuje odstopanje parametrov pri teži tkanine za bundo do + / - 10 %.



Datum objave: 24.06.2016   12:04
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE

V opisu varovalne opreme v točki1.SPLOŠNO zahtevate predložitev vzorcev tkanin,za katere so določene barve PANTONE 349 C in 376 C.

Ker so barve tkanin izbrane iz PANTONE lestvice,noben proizvajalec nima točno teh barv tkanin na zalogi. Predlagamo,da so vzorci tkanin lahko katerekoli barve iz proizvodnega programa proizvajalca tkanine.

ODGOVOR
Naročnik zahteva, da je blago, ki bo predmet dobave proizvedeno v zahtevanih barvah iz panteone lestive, dovoljuje pa, da ponudniki vzorce tkanin predložijo v katerikoli barvi in ne barvi, v kateri bodo morala biti izdelana oblačila.