Dosje javnega naročila 002766/2016
Naročnik: SiDG d. o. o., Trg zbora odposlancev 66, 1330 Kočevje
Blago: Dobava kladiva in ploščic za označevanje hlodovine
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN002766/2016-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 17.06.2016
JN002766/2016-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 17.06.2016
JN002766/2016-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 17.06.2016
JN002766/2016-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.06.2016
JN002766/2016-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 18.07.2016

    JN002766/2016-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SiDG d. o. o.
Trg zbora odposlancev 66
1330
SI017
Kočevje
Slovenija
Miha Marenče
miha.marence@gov.si
+386 59339270

Internetni naslovi
http://www.sidg.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.enarocanje.si/App/Datoteke/158783/DOKUMENTACIJA_JN-čistopis.zip
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava kladiva in ploščic za označevanje hlodovine
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
03400000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet je dobava kladiva in ploščic za označevanje hlodovine.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
03400000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI017 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Kočevje
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet je dobava kladiva in ploščic za označevanje hlodovine.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 6
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Kot opredeljeno v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, glej dokumentacijo v zvezi z oddajo naročila.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
24.06.2016   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.09.2016
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 24.06.2016   11:00
Kraj: Na naslovu poslovne enote naročnika na naslovu Dunajska cesta 160, Ljubljana in ne na naslovu sedeža naročnika.

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
Predstavniki ponudnikov, ki se izkažejo s pooblastilom za zastopanje ponudnika, lahko na odpiranja ponudb podajo svoje pripombe. Ostali subjekti bodo na odpiranju ponudb lahko prisotni, brez možnosti dajanja pripomb na zapisnik.



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 22.06.2016   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.06.2016

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 20.06.2016   16:20
VPRAŠANJE

Pozdravljeni,
-v razpisu piše, da so ploščice lahko velike od 25-30 x 40-50 (mm), prosim za potrditev, da ploščica velikosti 27,0mmx43,3 mm ustreza razpisnim pogojem.
-Kladivo za zabijati ploščice bo imel samo to funkcijo?

Hvala.

Lep pozdrav,

Tilen Kokelj, univ. dipl. ing.

PTK, Tilen Kokelj, s.p. www.ptk.si
Mihov štradon 66 info@ptk.si, ptktrgovina@mail.com
1108 Ljubljana 00386 (0)41 305 777

DŠ: SI73001643




ODGOVOR
Da, velikost ploščic 27,0mmx43,3 mm je ustrezna.
Da, kladivo bo namenjena izključno zabijanju ploščic za označevanje hlodovine.



Datum objave: 20.06.2016   16:22
VPRAŠANJE


Pozdravljeni,
prosim za odgovore na naslednja vprašanja v zvezi z raspisom za ploščice za hlodovino:

-Ali je šifra dejavnosti 46.190 -nespecializirano posredništvo pri prodaji raznovrstnih izdelkov podjetja vredu za kandidiranje na razpisu?
-V prilogi 6 je menična izjava, ali jo je potrebno že izpolniti, ali je to le vzorec.
-ponudbo bom prinesel na Dunajska cesta 160, Ljubljana. prosim za info, kateri naslov naj bo na kuverti.
-V obrazcu piše: Cene so fiksne in nesprejemljive ves čas izvajanja javnega naročila. Do kdaj traja to javno naročilo? Prosim za navedbo datuma.
-Dokument ESPD:

Prosim za info, ali je to javno naročilo pridržano : Da ali Ne ?
Ali lahko pri predaji ponudbe priložim samo sprintan ESPD obrazec ali tudi v XML obliki (če ja, kako ga dostavim)

Hvala za odgovore.

Lep pozdrav,

Tilen Kokelj, univ. dipl. ing.

PTK, Tilen Kokelj, s.p. www.ptk.si
Mihov štradon 66 info@ptk.si, ptktrgovina@mail.com
1108 Ljubljana 00386 (0)41 305 777

DŠ: SI73001643





ODGOVOR
Šifra dejavnosti 46.190 bo ustrezna.
Menično izjavo ni obvezno izpolniti, je pa zaželjeno. Bisteno je, da ponudnik ponudbi predloži podpisano izjavo na prilogi št. 6 (nad menično izjavo).
V primeru osebne vročitve ponudbe na naslov poslovne enote naročnika, ponudniki nalepijo ovojnico iz ponudbe in pustijo naslov naročnika v Kočevju.
Javno naročilo se oddaja za obdobje predvidoma 6 mesecev oziroma najkasneje do 31.12.2016.

ESPD:
Javno naročilo ni pridržano.
Ponudniki ponudbi predložijo le ESPD v tiskani obliki, ki ga podpišejo in žigosajo.