Dosje javnega naročila 003496/2016
Naročnik: SŽ - VIT, d.o.o., Zaloška cesta 217, 1000 Ljubljana
Blago: Nabava Pb in NI-Cd akumulatorskih baterij 2016-2017
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN003496/2016-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 07.07.2016
JN003496/2016-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 28.07.2016
JN003496/2016-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.10.2016
JN003496/2016-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 22.11.2016

    JN003496/2016-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
SŽ - VIT, d.o.o.
Zaloška cesta 217
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
nabava@slo-zeleznice.si, Gorazd GRBAC
gorazd.grbac@slo-zeleznice.si
+386 12914416
+386 12914833

Internetni naslovi
http://www.slo-zeleznice.si/sl/
http://www.slo-zeleznice.si/sl/
I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Dostop do razpisne dokumentacije je omejen. Nadaljnje informacije so na voljo na:
URL: http://www.enarocanje.si/App/Datoteke/160984/RD-akumulatorji_2016-2017pf_23-06-2016.zip
I.6 Glavna področja dejavnosti
Železniški promet


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nabava Pb in NI-Cd akumulatorskih baterij 2016-2017
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nabava Pb in NI-Cd akumulatorskih baterij 2016-2017
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
Javni naročnik si pridržuje pravico, da odda naročila, sestavljena iz naslednjih sklopov ali skupin sklopov:
Ponudnik lahko odda ponudbo za 1 sklop, več sklopov ali vse sklope.
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 200 Ah
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 200 Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 165 Ah
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 165 Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 640 Ah
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 640 Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 450Ah
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 450 Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 75 Ah
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 75 Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 40 Ah
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 40Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 200 Ah
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 200 Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 200 Ah
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 200 Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 135 Ah
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentacijo
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 135 Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 60Ah
Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 60 Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 100 Ah
Številka sklopa: 11
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 100 Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 12

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 135 Ah
Številka sklopa: 12
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 135Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 13

II.2.1 Naslov
Naslov: Svinčena baterija 45 Ah
Številka sklopa: 13
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Svinčena baterija 45Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 14

II.2.1 Naslov
Naslov: Ni-Cd aku. baterija 190 Ah
Številka sklopa: 14
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Ni-Cd aku. baterija 190 Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 15

II.2.1 Naslov
Naslov: Ni-Cd aku. baterija 310 Ah
Številka sklopa: 15
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Ni-Cd aku. baterija 310 Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 16

II.2.1 Naslov
Naslov: Ni-Cd aku. baterija 240 Ah
Številka sklopa: 16
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34600000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: V razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Ni-Cd aku. baterija 240Ah
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
01.08.2016   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 01.08.2016   11:00
Kraj: Kolodvorska 11, soba 606, sektorja za nabavo Slovenskih železnic.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 27.07.2016   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
07.07.2016

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 14.07.2016   07:46
VPRAŠANJE
1. vprašanje - Sklop 14 in 15:
Ali je povpraševanje za baterije Ni-Cd tip KPH?

2. vprašanje - Sklop 16:
Ali je povpraševanje za baterije Ni-Cd tip KPL ali KPM?
Kakšna je maksimalna višina zaboja, koliko celic je v zaboju in kakšno število zabojev je na vozilu?

3. vprašanje - Sklop 14:
Povpraševana količina je 77 kos. Tip baterije za lokomotivo 642/643 je 54KPH-190P, oz. 54 celic za 1 baterijo. Ali to pomeni, da povprašujete za 77 baterij oz. kompletov (kpl) 54KPH-190P?

4. vprašanje - Sklop 15:
Povpraševana količina je 32 kos. Tip baterije za lokomotivo 664 je 48KPH-310P, oz. 48 celic za 1 baterijo. Ali to pomeni, da se povprašuje za 32 baterij oz. kompletov (kpl) 48KPH-310P?
Povpraševana količina je 32 kos. Tip baterije za lokomotivo 664 je 48KPH-310P, oz. 48 celic za 1 baterijo. Ali to pomeni, da se povprašuje za 32 baterij oz. kompletov (kpl) 48KPH-310P?

5. vprašanje - Sklop 16:
Povpraševana količi

ODGOVOR

1. DA Za obe poziciji je navedeno, da so zagonske baterije
3.Garnitura za vozilo obsega 10(5celic)+1(4celic) zabojev v katerih je 54 celic. V tabeli je 7 x11 zabojev/garnituro (potreba za 7 (sedem) vozil)
4.. Garnitura za vozilo obsega 16 zabojev v katerih je 48 celic. V tabeli je 2 x16 zabojev/garnituro (potreba za 2 (dve) vozili).

Datum objave: 22.07.2016   14:29
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v skladu z Uredbo o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji, smo se kot prodajalec baterij in akumulatorjev morali registrirati v Evidenco proizvajalcev baterij in akumulatorjev, ki jo vodi Agencija Republike Slovenije za okolje.
Za prodajo baterij in akumulatorjev na področju Slovenije moramo plačati dajatev za ravnanje z odpadnimi baterijami in akumulatorji. Ta dajatev je tudi vključeno v ceno izdelka, ki ga ponujamo.

Edino merilo za ocenjevanje ponudb je najnižja cena.

Sprašujemo vas kako boste zagotovili enakovredno obravnavo vseh ponudnikov - primerjavo cen?
Po naših informacijah nekateri ponudniki niso registrirani za prodajo (čeprav bi v skladu z Uredbo morali biti) akumulatorjev in baterij na področju Slovenije.
Za te prodajalce pa mora kupec plačati dajatve. V konkretnem primeru bo to SŽ - VIT d.o.o.


ODGOVOR
Ravnanje z baterijami ureja Uredba o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji (Uradni list RS, št. 3/10, 64/12, 93/12 in 103/15). Ponudniki, proizvajalci po veljavni zakonodaji morajo biti zavedeni v Evidenca načrtov in skupnih načrtov ravnanja z odpadnimi baterijami in akumulatorji ARSO.
Pri izbiri ponudnika smo dolžni upoštevali veljavno zakonodajo torej ponudniki, proizvajalci, ki ponujajo baterij in akumulatorjev morajo biti v omenjeni evidenci.




Datum objave: 22.07.2016   14:31
VPRAŠANJE
5. vprašanje - Sklop 16:
Povpraševana količina je 16kos. Ali tip baterij in število celic niso poznani? Ali to pomeni 16 kompletov oz. baterij?

ODGOVOR
Maksimalna višina zaboja je 310mm, število celic v zaboju je 5kosov, na vozilu je 4 zabojev v enem ohišju. Dimenzije obstoječe celice je 155x270x135mm (Š x V x G), kovinsko ohišje. Celica ima pritrdilne čepe (izbokline) na bku, na obe strani, po dva na višini 55 in 235mm celice. Navoj na priključku: M20. Obstoječi zaboji so v specialni izvedbi, vlečno - priključni zaboji (po sistemu: Ein-schub). Pri tem vozilu bi naročili samo celice za 16 zabojev. Torej skupaj 80 celic. Uporabili bi obstoječe zaboje.



Datum objave: 22.07.2016   14:32
VPRAŠANJE
Spoštovani,

sprašujemo ali mora biti prodajalec, ali proizvajalec, ki direktno ponuja baterije in akumulatorje na področju Slovenije, registriran v Evidenco proizvajalcev baterij in akumulatorjev, ki jo vodi Agencija Republike Slovenije za okolje.

Hvala in lep pozdrav!

ODGOVOR
Ravnanje z baterijami ureja Uredba o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji (Uradni list RS, št. 3/10, 64/12, 93/12 in 103/15). Ponudniki, proizvajalci po veljavni zakonodaji morajo biti zavedeni v Evidenca načrtov in skupnih načrtov ravnanja z odpadnimi baterijami in akumulatorji ARSO –
Pri izbiri ponudnika smo dolžni upoštevali veljavno zakonodajo torej ponudniki, proizvajalci, ki ponujajo baterij in akumulatorjev morajo biti v omenjeni evidenci.




Datum objave: 22.07.2016   14:33
VPRAŠANJE
Na strani 41 u okviru tebele za sklop 16 nedostaju podaci za:

- maksim. višina zaboja
- število celic v zaboju/na vozilo
- število zabojev na vozilo




ODGOVOR
Maksimalna višina zaboja je 310mm, število celic v zaboju je 5kosov, na vozilu je 4 zabojev v enem ohišju. Dimenzije obstoječe celice je 155x270x135mm (Š x V x G), kovinsko ohišje. Celica ima pritrdilne čepe (izbokline) na bku, na obe strani, po dva na višini 55 in 235mm celice. Navoj na priključku: M20. Obstoječi zaboji so v specialni izvedbi, vlečno - priključni zaboji (po sistemu: Ein-schub). Pri tem vozilu bi naročili samo celice za 16 zabojev. Torej skupaj 80 celic. Uporabili bi obstoječe zaboje.



Datum objave: 22.07.2016   14:34
VPRAŠANJE
Spoštovani,

pri tehničnih zahtevah za nabavo Pb akumulatorskih baterij v obrazcu 14, navajate, da morajo baterije ustrezati standardu ISO TS 16949. Isto zahtevo ste postavili pri tehničnih karakteristikah pri sklopu NI-Cd baterij.
Zanima nas na kakšni osnovi ste zahtevali standard ISO TS 19649. Certifikat ISO TS je nadgradnja certifikata ISO 9001. Certifikat ISO TS 16949 je namenjen vsem proizvajalcem izdelkov v avtomobilski industriji. Pri tem » avtomobilska industrija« vključuje proizvodnjo osebnih avtomobilov, avtobusov, kamionov in motornih koles, ne pa tudi proizvodnje kmetijskih industrijskih in drugih izven cestnih vozil.
Ali se vam ne zdi, da z navajanjem neupravičenih zahtev (ISO TS 16949) omejujete konkurenco med ponudniki?
Saj drugi odstavek 5.čl. (ZJN-3) izrecno navaja, da naročnik v postopku javnega naročanja ne sme omejevati možnih ponudnikov z izbiro in izvedbo postopka, ki je v nasprotju s tem zakonom. Pri izvajanju javnega naročanja pa mora naročnik ravnati v skladu s predpisi o varstvu oziroma preprečevanju omejevanja konkurence.

V primeru, da ne umaknete nesmiselne zahteve po ISO TS 16949 standardu, bomo prisiljeni uporabiti 5. odstavek 5.člena ZPVPJN – vložili bomo zahtevo za predrevizijski postopek na Državno revizijsko komisijo

S spoštovanjem!


ODGOVOR
• Standard ISO TS 169949 velja samo za sklop št. 10, 11 in 12.
• Ravnanje z baterijami ureja Uredba o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji (Uradni list RS, št. 3/10, 64/12, 93/12 in 103/15). Ponudniki, proizvajalci po veljavni zakonodaji morajo biti zavedeni v Evidenca načrtov in skupnih načrtov ravnanja z odpadnimi baterijami in akumulatorji ARSO.
• Pri izbiri ponudnika smo dolžni upoštevali veljavno zakonodajo torej ponudniki, proizvajalci, ki ponujajo baterij in akumulatorjev morajo biti v omenjeni evidenci.




Datum objave: 22.07.2016   14:35
VPRAŠANJE
Vprašanje za sklope 7,8,9,

Pri sklopih 7,8, in 9, nas zanima ali damo v ponudbi ceno za 1x12V ali za 2x 12V (2 povezana)
Prosimo za odgovor!
S spoštovanjem!


ODGOVOR
Pri sklopu št.: 7, naročamo 84 zabojev (1x12V)
Pri sklopu št.: 8, naročamo 16 zabojev (1x12V)
Pri sklopu št.: 9, naročamo 12 zabojev (1x12V)




Datum objave: 22.07.2016   14:35
VPRAŠANJE
Kot ponudnik nimamo referenc in ISO certifikatov za dobavo baterij, kot je zahtevano v razpisu. Proizvajalec baterij, ki bi jih ponujali, jih ima. Ali mora proizvajalec nastopati kot podizvajalec z nami ali je dovolj da reference in ISO certifikate proizvajalca priložimo v razpisno dokumentacijo?

ODGOVOR
• V primeru, da ima ponudnik s proizvajalcem stalni pogodbeni odnos v zvezi z dobavo blaga, ki je predmet tega naročila, potem ga ni potrebno normirati kot podizvajalca. Lahko se sklicuje na njegove sposobnosti, vendar pa mora predložiti dokaz o uporabi sredstev druge osebe.
• V primeru, da pa ponudnik vzpostavi pogodbeni odnos izrecno za dobavo blaga, ki je predmet tega naročila, potem ga mora normirati kot podizvajalca.




Datum objave: 22.07.2016   14:36
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE:
1. Ali je potreben za Ni-Cd baterije standard ISO TS 16949?
2. V tabeli za sklop 16 ni definirana maksimalna višina zaboja, število celic v zaboju/na vozilo in število zabojev navozilo. Brez števila celic in prenosnih škatel, ne moremo formirati ceno.
3. Je rok dobave 3-4 tedne za celotni sklop (lot) ali je to rok za dobavo ene garniture npr. za sklop 14, ali se rok dobave 3-4 tedne nanaša na vseh 77 zabojev ali na 11 (10+1) zabojev.

Prosimo za odgovor.



ODGOVOR
1. Standard ISO TS 169949 velja samo za sklop št. 10, 11 in 12.
2. Maksimalna višina zaboja je 310mm, število celic v zaboju je 5kosov, na vozilu je 4 zabojev v enem ohišju. Dimenzije obstoječe celice je 155x270x135mm (Š x V x G), kovinsko ohišje. Celica ima pritrdilne čepe (izbokline) na boku, na obe strani celice, po dva na višini 55 in 235mm celice. Navoj na priključku: M20. Obstoječi zaboji so v specialni izvedbi, vlečno - priključni zaboji (po sistemu: Ein-schub). Pri tem vozilu bi naročili samo celice za 16 zabojev. Torej skupaj 80 celic. Uporabili bi obstoječe zaboje.
3. Rok dobave je 3-4 tedne za en komplet zabojev po sklopu, ki zagotavlja nazivno napetost po obstoječi vezavi. Na primer pri sklopu št. 14, rok dobave 3-4 tedne se nanaša na 11 (10+1) zabojev




Datum objave: 22.07.2016   14:36
VPRAŠANJE
Spoštovani,

V razpisnih pogojih navajate pri Tehničnih zahtevah Ni-Cd akumulatorskih baterij (sklop 14-sklop 16), da mora ponudnik Ni-Cd baterij ustrezati naslednjim predpisom: ISO 9001; ISO 14001 in ISO TS 169949.
Zahtevani predpis (standard) ISO TS 169949 ne obstaja. Obstaja sicer standard ISO TS 16949, ki pa je namenjen vsem proizvajalcem izdelkov, ki se uporabljajo v avtomobilski industriji. Pri tem "avtomobilska industrija" vključuje proizvodnjo osebnih avtomobilov, avtobusov, kamionov in motornih koles, ne pa tudi proizvodnje kmetijskih, industrijskih in drugih izven cestnih vozil, med katere sodijo tudi električne lokomotive in ostalo.
Prosimo za pojasnitev, zakaj ste vključili ta predpis (certifikat) v razpisne pogoje, saj pridobitev tega certifikata ne vpliva na kvaliteto ponujenih baterij? Tehnična specifikacija ISO/TS 16949:2009 je pravzaprav nadgradnja standarda ISO 9001:2008. Določa zahteve za sistem vodenja kakovosti v razvoju in proizvodnji ter, kjer se to zahteva, tudi pri vgradnji in servisiranju proizvodov, namenjenih avtomobilski industriji.

ODGOVOR
Standard ISO TS 169949 velja samo za sklop št. 10, 11 in 12.
Ravnanje z baterijami ureja Uredba o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji (Uradni list RS, št. 3/10, 64/12, 93/12 in 103/15). Ponudniki, proizvajalci po veljavni zakonodaji morajo biti zavedeni v Evidenca načrtov in skupnih načrtov ravnanja z odpadnimi baterijami in akumulatorji ARSO
Pri izbiri ponudnika smo dolžni upoštevali veljavno zakonodajo torej ponudniki, proizvajalci, ki ponujajo baterij in akumulatorjev morajo biti v omenjeni evidenci.




Datum objave: 22.07.2016   14:37
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Še vedno niste odgovorili na zastavljena vprašanja, ki smo vam jih posredovali dne 11.7.2016:

2. vprašanje: Sklop 16: Ali je povpraševanje za baterije Ni-Cd tip KPL ali KPM? Kakšna je maksimalna višina zaboja, koliko celic je v zaboju in kakšno število zabojev je na vozilu?

5. vprašanje: - Sklop 16: Povpraševana količina je 16 kos. Ali tip baterij in število celic niso poznani? Ali to pomeni 16 kompletov oz. baterij?


ODGOVOR
1. Odgovori bodo objavljeni na portalu JN.
2. Povpraševanje je za baterije Ni-Cd kjer je potrebno napajanje z elektrino v relativno dolgi časovni periodi ( tip: KPL , do 1C5).
5. Maksimalna višina zaboja je 310mm, število celic v zaboju je 5kosov, na vozilu je 4 zabojev v enem ohišju. Dimenzije obstoječe celice je 155x270x135mm (Š x V x G), kovinsko ohišje. Celica ima pritrdilne čepe (izbokline) na boku celice, na obe strani, po dva na višini 55 in 235mm celice. Navoj na priključku: M20. Obstoječi zaboji so v specialni izvedbi, vlečno - priključni zaboji (po sistemu: Ein-schub). Pri tem vozilu (sklop 16) bi naročili samo celice za 16 zabojev. Torej skupaj 80 celic z navedenimi dimenzijami. Uporabili bi obstoječe zaboje.




Datum objave: 22.07.2016   14:37
VPRAŠANJE
V vseh Sklopih je definirana kapaciteta baterij v Ah. Poleg tega podatka manjka podatek pri katerih pogojih je definirana kapaciteta:
- do katere napetosti praznjenja
- ali je to za nazivno praznjenje 5h ali 10h ali 20h?

ODGOVOR
Kapaciteta akumulatorjev se navaja pri temperaturi zraka +25 stopinj celzijusa.
Za startne baterije se uporablja norma C(20).
Za trakcijske (delovne baterije) se navaja kapaciteta po normi C(5).




Datum objave: 22.07.2016   14:38
VPRAŠANJE
Dobavitelj blaga mora zagotoviti mednarodne standarde kakovosti ISO9001, ISO14001 in ISO TS 169949. Standard ISO TS 169949 je specialni standard za avtomobilsko industrijo. Proizvajalci baterij tega standarda večinoma nimajo, sploh ne za Ni-Cd baterije. Prosimo da ta pogoj umaknete iz razpisnih zahtev, ker nima povezave s proizvodnjo baterij, poleg tega pa resno omejuje konkurenco.

ODGOVOR
Standard ISO TS 169949 velja samo za sklop št. 10, 11 in 12.



Datum objave: 22.07.2016   14:38
Norma C(20): ZA STARTNE BATERIJE
• Kapaciteta (C20) pri 20 urni praznitvi s tokom 5A do končne napetosti 10,5V (primer za baterijo 100Ah). Se izvaja tako, da se kapaciteta C(20) deli s številom 20 in se baterija prazni do napetosti 10,5 V (v tem času mora baterija oddati nazivno kapaciteto)
Norma C(5): ZA TRAKCIJSKE BATERIJE
• Kapaciteta (C5) pri 5 urni praznitvi s tokom 20A do končne napetosti 1,7V PO CELICI (primer za celico 100Ah). Se izvaja tako, da se kapaciteta C(5) deli s številom 5 in se baterija prazni do napetosti 1,7V PO CELICI V (v tem času mora baterija oddati nazivno kapaciteto)


Datum objave: 22.07.2016   14:41
VPRAŠANJE
V vseh Sklopih je definirana kapaciteta baterij v Ah. Poleg tega podatka manjka podatek pri katerih pogojih je definirana kapaciteta:
- do katere napetosti praznjenja
- ali je to za nazivno praznjenje 5h ali 10h ali 20h?

ODGOVOR
Kapaciteta akumulatorjev se navaja pri temperaturi zraka +25 stopinj celzijusa.
Za startne baterije se uporablja norma C(20).
Za trakcijske (delovne baterije) se navaja kapaciteta po normi C(5).
Norma C(20): ZA STARTNE BATERIJE
• Kapaciteta (C20) pri 20 urni praznitvi s tokom 5A do končne napetosti 10,5V (primer za baterijo 100Ah). Se izvaja tako, da se kapaciteta C(20) deli s številom 20 in se baterija prazni do napetosti 10,5 V (v tem času mora baterija oddati nazivno kapaciteto)
Norma C(5): ZA TRAKCIJSKE BATERIJE
• Kapaciteta (C5) pri 5 urni praznitvi s tokom 20A do končne napetosti 1,7V PO CELICI (primer za celico 100Ah). Se izvaja tako, da se kapaciteta C(5) deli s številom 5 in se baterija prazni do napetosti 1,7V PO CELICI V (v tem času mora baterija oddati nazivno kapaciteto)




Datum objave: 28.07.2016   09:53
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE:

V Dokumentaciji rok dobave zahtevate z sklop 2 dobavni rok 3-5 del dni. Ker je to namenska baterije se nam zdi rok občutno prekratek ali se lahko podaljša na 3-4 delovne tedne?.
V tehničnih zahtevah sklop 2 zahtevate dobavo vezic za povezovanje akumulatorjev prosimo če navedete dolžino vezic, presek kabla in izvedbo priključkov

ODGOVOR


V Razpisni dokumentaciji na st.30 za Sklop št.: 2 je napačno navedeno 3-5 dni, pravilno je 3-4 tedne od podpisa pogodbe na komplet zabojev, ki formirajo eno baterijo, oziroma odpoklica. Dobavni rok za Sklop št.:2 je pravilno postavljen v obrazcu št.:14 (st.:39) pod Opomba.

Datum objave: 28.07.2016   09:54
VPRAŠANJE
Vprašanje:

1. Za sklope 10, 11 in 12 zahtevate standard ISO TS 16949.
Te akumulatorje boste vgradili v lokomotive, zato smatramo, da je zahteva
po avtomobilske standardu ISO TS 16949, neupravičena.

Prosimo za pojasnilo.


ODGOVOR

Standard ISO TS 16949 velja samo za sklop št. 10, 11 in 12. Za ostale ne velja. Navedeni akumulatorji pod sklop št.: 10, 11 in 12 so standardni blok svinčeni akumulatorji, ki jih bomo uporabljali za naš vozni park. V voznem parku so tudi osebni avtomobili, kombinirana vozila ter tovorna vozila. Torej gre tudi za cestna vozila.


Datum objave: 28.07.2016   09:57
VPRAŠANJE
Za sklop 2 so predvidene trakcijske baterije.Naveden dobavni rok 3-5 delovnih dni, kar ni realno. Ali je prišlo v razpisu do pomote?

ODGOVOR
V Razpisni dokumentaciji na st.30 za Sklop št.: 2 je napačno navedeno 3-5 dni, pravilno je 3-4 tedne od podpisa pogodbe na komplet zabojev, ki formirajo eno baterijo, oziroma odpoklica. Dobavni rok za Sklop št.:2 je pravilno postavljen v obrazcu št.:14 (st.:39) pod Opomba.



Datum objave: 28.07.2016   09:58
VPRAŠANJE
Vprašanje

Spoštovani,

v vaših odgovorih ste navedli, da standard ISO TS 16949, velja za sklope 10,11 in 12.
pri sklopu 10, za brizgalno ta standard ne velja, pri sklopu 11, prav tako ne velja za traktor in viličar ,
pri sklopu 12, prav tako ne velja za traktor in viličar.

Prosimo vas za odgovor!

ODGOVOR

Standard ISO TS 16949 velja samo za sklop št. 10, 11 in 12. Za ostale ne velja. Navedeni akumulatorji pod sklop št.: 10, 11 in 12 so standardni blok svinčeni akumulatorji, ki jih bomo uporabljali za naš vozni park. V voznem parku so tudi osebni avtomobili, kombinirana vozila ter tovorna vozila. Torej gre tudi za cestna vozila.


Datum objave: 28.07.2016   09:58
VPRAŠANJE

Vprašanja za sklop 16:
1. Mere ohišja so (š x v x g): 210??? x 320 x 840 mm. Ali so to prave dimenzije? Ali je širina 210mm?
2. Ali je število ohišij 8?
3. Ali je število celic v zaboju/na vozilo 5?
4. Kakšno je število zabojev na vozilo: ? Mi imamo samo informacijo, da je število zabojev 4 v 1 ohišju. Koliko je zabojev vse skupaj na vozilu, 4 ali več?

ODGOVOR

Pri tem vozilu bi naročili samo celice za 16 zabojev. Torej skupaj 80 celic. Uporabili bi obstoječe zaboje. Pomembne so dimenzije celice. Kot smo že odgovorili v odgovor : 25.07.2016 18:11 oziroma Odgovor (11.07.2016 13.19), citiram:
»Maksimalna višina zaboja je 310mm, število celic v zaboju je 5kosov, na vozilu je 4 zabojev v enem ohišju. Dimenzije obstoječe celice je 155x270x135mm (Š x V x G), kovinsko ohišje. Celica ima pritrdilne čepe (izbokline) na bloku, na obe strani, po dva na višini 55 in 235mm celice. Navoj na priključku: M20. Obstoječi zaboji so v specialni izvedbi, vlečno - priključni zaboji (po sistemu: Ein-schub). Pri tem vozilu bi naročili samo celice za 16 zabojev. Torej skupaj 80 celic. Uporabili bi obstoječe zaboje.«
V odgovoru : 25.07.2016 18:11 so še fotografije enega zaboja



Datum objave: 28.07.2016   10:00
VPRAŠANJE
Da lahko ponudimo prave baterije vas prosimo, da v razpisni dokumentaciji objavite pri sklopu st. 16 dodatno skice ali fotografije z zahtevanimi dimenzijami, kot tudi dimenzije obstoječih zabojev.

Ali se lahko ponudijo navadne Ni-Cd celice KPL 240P z našim zabojem, če se prilegajo obstoječim ohišjem?

ODGOVOR

Pri tem vozilu bi naročili samo celice za 16 zabojev. Torej skupaj 80 celic. Uporabili bi obstoječe zaboje. Pomembne so dimenzije celice. Kot smo že odgovorili v odgovor : 25.07.2016 18:11 oziroma Odgovor (11.07.2016 13.19), citiram:
»Maksimalna višina zaboja je 310mm, število celic v zaboju je 5kosov, na vozilu je 4 zabojev v enem ohišju. Dimenzije obstoječe celice je 155x270x135mm (Š x V x G), kovinsko ohišje. Celica ima pritrdilne čepe (izbokline) na bloku, na obe strani, po dva na višini 55 in 235mm celice. Navoj na priključku: M20. Obstoječi zaboji so v specialni izvedbi, vlečno - priključni zaboji (po sistemu: Ein-schub). Pri tem vozilu bi naročili samo celice za 16 zabojev. Torej skupaj 80 celic. Uporabili bi obstoječe zaboje.«
V odgovoru : 25.07.2016 18:11 so še fotografije enega zaboja



Datum objave: 28.07.2016   10:01
VPRAŠANJE
Pozdravljeni

Ali gre pri sklopu 2 za dinamiko nabave mogoče za napako ali je pravilno napisano dobavni rok?
Hvala za odgovor.LP

ODGOVOR

V Razpisni dokumentaciji na st.30 za Sklop št.: 2 je napačno navedeno 3-5 dni, pravilno je 3-4 tedne od podpisa pogodbe na komplet zabojev, ki formirajo eno baterijo, oziroma odpoklica. Dobavni rok za Sklop št.:2 je pravilno postavljen v obrazcu št.:14 (st.:39) pod Opomba.


Datum objave: 28.07.2016   10:02
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE

Glede na to, da je družba pred prvim uvozom baterij in akumulatorjev, smo skladno z Uredbo o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji (Uradni list RS št. 3/10, 64/12, 93/12 in 103/15) v postopku vpisa v evidenco proizvajalcev baterij in akumulatorjev kot zahteva omenjeni pravilnik,. Istočasno s tem se vključujemo v Evidenco skupnih načrtov ravnanja z odpadnimi baterija in akumulatorji ARSO.
Ker peljemo postopek, kot to zahteva navedena Zakonodaja in Uredba o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji, z ničemer ne kršimo Zakona in Uredbe, saj smo pred prvim uvozom. Ni potrebno biti vpisan v evidence.
Kot družba Ravnamo skladno s 1. in 2.3.4. in 5. odstavkom 11. člena Uredbe o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji (Uradni list RS št. 3/10, 64/12, 93/12 in 103/15), zato z ničemer ne kršimo obstoječe Zakonodaje in nam zaradi navedenega ne morete preprečiti sodelovanja na Javnem razpisu..
Lahko pa vam priložimo potrdilo, da smo v postopku vpisa v evidenco proizvajalcev baterij in akumulatorjev in istočasno s tem vključujemo v evidenco skupnih načrtov kot to zahteva pravilnik in ARSO. Zanima nas ali bo to v redu. Saj s tem družba dokazuje še pred uvozom da skrbi za ekologijo, kar je tudi namen tega pravilnika.
Prosimo vas za odgovor.



ODGOVOR

Zakonodaja o javnem naročanju presoja dopustnost ponudbe na dan oddaje ponudb. Iz navedenega sledi, da mora ponudnik izpolnjevati vse pogoje zahtevane z razpisno dokumentacijo in veljavno zakonodajo na dan oddaje ponudbe.


Datum objave: 28.07.2016   11:16
VPRAŠANJE
Ali je možno dobiti slike zabojev za SKLOP 14, 15 in 16 tako kot izgledajo vgrajeni sedaj (pred menjavo)? Dimenzije baterij, ki jih lahko ponudimo bistveno odstopajo od razpoložljivega prostora. Zato predvidevamo, da nekaj v podatkih ni točno.

ODGOVOR

Sklop št.: 14
Fotografije za Sklop 14.(obstoječe garniture v prostoru):

Garnitura z enim izmed tipov 190Ah. Drugi tip garniture 190Ah.

Sklop št.: 15
Fotografije za Sklop 15.:

Del garniture 320Ah eden od štirih enakih ohišij (4zabojix3celice)

Sklop št.: 16
Tako kot smo že odgovorili v Odgovor (11.07.2016-13.19), citiram:
»Maksimalna višina zaboja je 310mm, število celic v zaboju je 5kosov, na vozilu je 4 zabojev v enem ohišju. Dimenzije obstoječe celice je 155x270x135mm (Š x V x G), kovinsko ohišje. Celica ima pritrdilne čepe (izbokline) na bloku, na obe strani, po dva na višini 55 in 235mm celice. Navoj na priključku: M20. Obstoječi zaboji so v specialni izvedbi, vlečno - priključni zaboji (po sistemu: Ein-schub). Pri tem vozilu bi naročili samo celice za 16 zabojev. Torej skupaj 80 celic. Uporabili bi obstoječe zaboje.«

Posredujemo še fotografije enega obstoječega zaboja, v prilogi foto: Sklop 16 – en zaboj (1); (2); (3) in (4)

Slike objavljene, kot dodatek k razipsni dokumentaciji.