Dosje javnega naročila 003810/2016
Naročnik: ELEKTRO PRIMORSKA d.d., Erjavčeva ulica 22, 5000 Nova Gorica
Gradnje: SANACIJA STREHE SERVISNEGA KOMPLEKSA V DE SEŽANA
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 179.321,78 EUR

JN003810/2016-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 15.07.2016
JN003810/2016-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.08.2016
JN003810/2016-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 06.09.2016
JN003810/2016-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 06.09.2016

    JN003810/2016-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
ELEKTRO PRIMORSKA d.d.
Erjavčeva ulica 22
5000
SI024
Nova Gorica
Slovenija
Miran Žnideršič, komisija za javna naročila
javna.narocila@elektro-primorska.si
+386 53396600
+386 53396705

Internetni naslovi
http://www.elektro-primorska.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://praetor.si/sl/Javna+naro%C4%8Dila/Aktualna+javna+naro%C4%8Dila
I.6 Glavna področja dejavnosti
Električna energija


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: SANACIJA STREHE SERVISNEGA KOMPLEKSA V DE SEŽANA
Referenčna številka dokumenta: 22-G/NMV/2016
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Sanacija strehe. Natančnejši opis je naveden v razpisni dokumentaciji.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45213252
II.2.3 Kraj izvedbe
SI024 - Obalno-kraška
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sanacija strehe. Natančnejši opis je naveden v razpisni dokumentaciji.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 70
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
05.08.2016   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 05.10.2016
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 05.08.2016   10:30
Kraj: Elektro Primorska, d.d., Erjavčeva 22, Nova Gorica


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 26.07.2016   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.07.2016

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.07.2016   07:39
VPRAŠANJE
Na spletni strain Preator-ja je navedeno, da je skrajni rok oddaje naročila 8.8. , odpiranje pa 5.8., kar ne gre skupaj. Prosimo za razjasnitev. LP.

ODGOVOR št.1
Kot je zapisano v objavi na enaročanje.si in v razpisni dokumentaciji, je datum za prejem ponudb in javno odpiranje ponudb 5.8.2016.
Na stani Praetor je bila tipkarska napaka in je sedaj že odpravljena/popravljena.
Torej pravilen datum je 5.8.2016!