Dodatna pojasnila
Datum objave: 21.09.2016 11:44
Odg na vprašanje zastavljeno 21.09.2016 09:24
Ali ni sporno, da je Naročnik JN hkrati Organ, pristojen za revizijo?
V skladu z uredbo o skupnem javnem naročanju Vlade Republike Slovenije lahko podajo pooblastilo za izvedbo posameznega postopka oddaje skupnega javnega naročila izvajalcu skupnega javnega naročanja tudi drugi naročniki po zakonu, ki ureja javno naročanje.
Datum objave: 03.10.2016 14:29
Datum prejema: 22.09.2016 08:16
Spoštovani,
kot zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti je zahtevana ali bančna garancija ali kavcijsko zavarovanje. Zanima pa me, če je dovoljena oblika zavarovanja tudi menična izjava z menico brez protesta?
ODGOVOR:
Kot ustrezno se šteje le če izbrani ponudnik predloži bančno garancijo ali kavcijsko zavarovanje pri zavarovalnici.
Datum objave: 03.10.2016 14:36
Datum prejema: 03.10.2016 10:15
Spoštovani,
1. Vprašanje
V 6. točki " Informacije v zvezi s postopkom elektronske dražbe" ste zapisali, da boste k elektronski dražbi povabili vse ponudnike, ki bodo izpolnjevali pogoje za ugotavljanje sposobnosti. (Sami zelo dobro veste , da Ugotavljanje pogojev sposobnosti NI ENAKO dopustni ponudbi)
Naj vas spomnimo na ZJN3, med drugim na :
- 50. člen 6. odstavek, kjer med drugim natančno piše, da se v dražbo povabi ponudnike, ki so oddali DOPUSTNE ponudbe.
- 2. člen 29. odstavek razlaga kaj je DOPUSTNA ponudba. Preberite si ga.
Prosimo in zahtevamo, da spremenite RD in k dražbi povabite le ponudnike, ki bodo oddali DOPUSTNE ponudbe.
Odgovor:
Po pregledu ponudb, morebitnih dopustnih dopolnitvah, popravkih ali spremembah ponudb, bodo ponudniki, ki bodo izpolnjevali pogoje za ugotavljanje sposobnosti, povabljeni k elektronski dražbi, kar pomeni vsi ki so oddali dopustne ponudbe. Naročnik bo k sodelovanju povabil tudi ponudnike, katerih ponudba ni dopustna le iz razloga, ker ponudba presega naročnikova zagotovljena sredstva.
Datum objave: 03.10.2016 15:36
VPRAŠANJE
Spoštovani naročnik
pravnomočnost odločitve o oddaji naročila je pravnoformalno zgolj sestavni del postopka javnega naročila, ki se konča s podpisom pogodbe in izročitvijo zahtevanih bančnih garancij. Šel potem je pogodba pravnomočna. Zahtevati od ponudnikov, da predajo slikovni barvni katalog naročniku v 5 delovnih dneh od pravnomočnosti odločitve nima nobene podlage v ZJN 3 in je nezakonita.
Prosimo, da zahtevo uskladite z zakonodajo.
ODGOVOR
Slikovni barvni katalog je potrebno oddati v skladu z objavljeno dokumentacijo.
Datum objave: 03.10.2016 15:37
VPRAŠANJE
Ali lahko naročnik, če se je prijavil v ta projekt , da bo kupoval recimo 200 kos opreme iz sklopa 01 B , kasneje med veljavnostjo tega sporazuma spremeni svojo odločitev in kupi 200 kos opreme iz sklopa 01 A ?
ODGOVOR
NE. Oprema se kupuje iz sklopov za katere so podane potrebe.
Datum objave: 03.10.2016 15:48
VPRAŠANJE
Ali lahko v primeru, da je naročnik ZELO zainteresiran za dobavo opreme iz določenega sklopa zaradi težkih pogojev pravočasne dobave medsebojno dogovorita daljši dobavni rok, kot je zapisano v krovnem okvirnem sporazumu?
ODGOVOR
NE. Dobavni roki ostajajo takšni kot so navedeni v objavljeni dokumentaciji.
Datum objave: 04.10.2016 14:12
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
v vaših tehničnih zahtevah opažamo nekaj nedoslednosti in imam v zvezi s tem nekaj vprašanj.
1. Pri računalnikih tipa A zahtevate več USB 3.0 priključkov kot pri ostalih (6 namesto 4). Je napaka pri tipu A ali pri B in C ? Predlagam, da razmislite kakšne so v resnici vaše potrebe in jih poenotite med tipi računalnikov A, B, C in morda tudi D.
2. Pri računalnikih tipov A, B in C zahtevate grafične izhode VGA in DVI, pri zaslonih pa zahtevate vhode VGA in DisplayPort ter opcijsko DVI/HDMI. Ker z dovolj veliko gotovostjo lahko predvidevamo, da bo večina zaslonov iz tega JN uporabljena z računalniki iz tega JN je ta zahteva nesmiselna ali vsaj nenavadna, saj DP priključka na zaslonu naročniki takorekoč nikoli ne bodo mogli uporabljati.
Predlagam, da razmislite kakšne so v resnici vaše potrebe in jih poenotite na VGA in DVI za računalnike in za zaslone, sploh glede na to, da ima tudi velika večina v zadnjih treh letih nabavljene opreme tudi takšne priključke za video izhode/vhode.
3. Pri zaslonih vseh tipov navajate, da morajo biti priloženi trije priključni kabli (VGA in DP in DVI ali HDMI). To pomeni, da bo uporabnikom ostalo preko 40 tisoč kablov, ki nikoli ne bodo uporabljeni in samo zavrženi. Glede na to, da je to sporno tako iz okoljskega kot iz cenovnega vidika (skupno vsaj 120.000 €), predlagam, da razmislite kateri kabli so res nujni (DVI ?) in katere lahko posamezni naročnik ob naročilu zamenja brez doplačila.
4. Prav tako predlagam, da razmislite ali so na računalnikih leta 2016 še potrebna COM in LPT vrata, ki že 10 let razen v izjemnih primerih niso več v uporabi.
Hvala za odgovore in lep pozdrav
ODGOVOR
Naročnik spreminja tehnične specifikacije v deveti alineji pri tipu B in C, tako da se pravilno glasi:
- Minimalno 10x USB, od tega najmanj 6x USB 3.0.
2. Potrebe po grafičnih signalnih vhodih ostajajo nespremenjene.
3. Priloženi morajo biti vsi zahtevani kabli
4. Potrebna so COM in LPT vrata, zaradi možnosti priklopa naprav, ki jih v javni upravi uporabljamo.
Datum objave: 04.10.2016 14:15
VPRAŠANJE
Vprašanje za D - Energijsko učinkoviti zmogljivejši osebni računalnik – sklopi 16, 17, 18:
pri tem računalniku oziroma delovni postaji zahtevate, da ima postaja vgrajenih 16 GB delovnega pomnilnika, katerega se da brez zamenjave modulov nadgraditi na 64 GB. Računalnik oziroma delovna postaja, ki bi jo želeli ponudit, sicer omogoča nadgradnjo delovnega pomnilnika na 64 GB in ima skupno 4 širitvene reže, vendar moramo za doseganje 16 GB delovnega pomnilnika obvezno vgraditi 2 x 8 GB modula, s tem zasedemo dve reži. Delovni spomin je namreč dvokanalni in proizvajalec je predvidel vgradnjo v parih. V drugi dve reži pa lahko vgradimo še največ do 2 x 16 GB modula.
Prosimo, če lahko spremenite zahtevo oziroma dovolite, da se sme delovni pomnilnik brez zamenjave obstoječih modulov nadgraditi na vsaj 48 GB oziroma do največ 64 GB - vendar z zamenjavo obstoječih modulov.
ODGOVOR
Naročnik spreminja tehnične specifikacije pri tipu D - Energijsko učinkoviti zmogljivejši osebni računalnik, v točki 4, tako da se pravilno glasi:
Delovni pomnilnik: najmanj 16 GB, DDR4 2133 MHz, možnost nadgradnje na 64 GB, prosta vsaj dva slota.
Datum objave: 04.10.2016 14:17
VPRAŠANJE
Prosimo za podatek, koliko so po zadnjem okvirnem sporazumu ODRZ-19/2012 prikazano po posameznih sklopih vsi naročniki skupaj kupili opreme ?
ODGOVOR
Objavljena dokumentacija že vsebuje vse potrebne podatke za oddajo dopustne ponudbe.
Datum objave: 04.10.2016 14:19
VPRAŠANJE
Objavili ste spisek naročnikov, ki sodelujejo v tem projektu. Vemo, da niste dolžni kupiti vse opreme za katero ste objavili razpis, vendar vas vseeno
prosimo, da objavite tudi spisek iz katerega sklopa in koliko kos bo kupoval posamezni naročnik.
ODGOVOR
Objavljene količine po sklopih v objavljeni dokumentaciji zadostujejo za oddajo dopustne ponudbe.
Datum objave: 04.10.2016 14:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
pri zaslonih 02A nam vsi proizvajalci eden za drugim javljajo, da v tej velikosti in ločljivosti nimajo zaslonov z IPS matriko.
Za dosego boljše konkurenčnosti predlagamo, da izberete eno od naslednjih rešitev:
- umaknete zahtevo za IPS ,
- ali dvignete zahteve za ločljivost na 1920x1080, format spremenite na 16:9 in zahtevo po
velikosti zaslona spustite na 21.5",
- ali dvignete zahteve za ločljivost na 1920x1080, format spremenite na 16:9 in zahtevo po
velikosti zaslona dvignete na 23",
- ali navedete vsaj tri modele zaslonov, ki v celoti ustrezajo zahtevanim specifikacijam.
ODGOVOR
Naročnik pri zaslonih 02A umika zahtevo za IPS.
Datum objave: 04.10.2016 14:20
VPRAŠANJE
Se lahko v času veljavnosti Okvirnega sporazuma vanj pridružijo novi naročniki?
ODGOVOR
NE
Datum objave: 11.10.2016 14:30
VPRAŠANJE
V vzorcu Krovnega okvirnega sporazuma ste navedli:
- drugi odstavek 8. člena: "Naročnik bo predvidoma ponovno odpiral konkurenco vsakih 12 mesecev, med kandidati s seznama kandidatov." Ali pravilno razumemo, da bo seznam kandidatov oblikovan za vsak sklop ločeno ali bo en skupen seznam kandidatov za vse sklope?
ODGOVOR
Oblikovan bo en seznam kandidatov z vsemi sklopi. Znotraj sklopa bo naveden seznam kandidatov.
Datum objave: 11.10.2016 14:49
VPRAŠANJE
- Kaj pomeni določba tretjega odstavka 8. člena: "Kandidat lahko pri posameznem odpiranju konkurence odda ponudbe tudi za sklope, za katere z naročnikom nima sklenjenega sporazuma, vendar mora za ponujeno opremo izpolnjevati vse tehnične pogoje, določene z dokumentacijo naročila, ki jih ni izkazal že v osnovni ponudbi oz. v predhodnem ponovnem odpiranju konkurence. Naročnik bo po vsakem ponovnem odpiranju konkurence sestavil nov seznam kandidatov z novim vrstnim redom kandidatov znotraj posameznega sklopa." Ali pravilno razumemo, da ima naročnik možnost, da naknadno z novimi odpiranji konkurence prizna sposobnost za določen sklop ponudnikom, ki niso na seznamu kandidatov za posamezen sklop? Ali to ne pomeni, da se omogoči oddaja ponudbe ponudnikom, ki niso bili podvrženi transparentnemu postopku oddaje javnega naročila, saj izvajanja okvirnega sporazuma, ni mogoče šteti, kot izvajanja posebnega postopka oddaje javnega naročila?
ODGOVOR
Določba tretjega odstavka 8. Člena se spremeni tako da se pravilno glasi:
»Naročnik lahko ponovno odpira konkurenco za celotno javno naročilo, v vseh sklopih ali le po posameznem sklopu. Kandidat lahko pri posameznem odpiranju konkurence odda ponudbe le za sklope, za katere ima z naročnikom sklenjen sporazum. Naročnik bo po vsakem ponovnem odpiranju konkurence sestavil nov seznam kandidatov z novim vrstnim redom kandidatov znotraj posameznega sklopa«.
Datum objave: 11.10.2016 14:54
VPRAŠANJE
9. člen: "Naročnik k predložitvi nove ponudbe hkrati pozove vse kandidate s seznama kandidatov za posamezen sklop s povabilom k predložitvi ponudb (v nadaljevanju povabilo). " Ali ste pozabili navedbo "in vse druge ponudnike, ki so uvrščeni na katerikoli drug seznam kandidatov za druge sklope, skladno z določbo tretjega odstavka 8. člena"?
ODGOVOR
Obstaja samo en seznam kandidatov za posamezen sklop. Znotraj sklopa bo naveden seznam kandidatov.
Datum objave: 11.10.2016 14:56
VPRAŠANJE
drugi odstavek 16. člena: "Samo iz objektivnih razlogov, ki niso nastali na strani kandidata oziroma bi kandidat zanje moral vedeti, kandidat ni dolžan dobaviti opreme oziroma je molk neupravičen.", ali lahko opredelite kaj boste šteli kot objektivne razloge in kako boste ugotavljali ali je ponudnik zanje vedel ali ne? Ali je naročnik pravilno zapisal "je molk neupravičen"? Ali lahko potem poveste, kdaj pa je molk upravičen?
ODGOVOR
Opredelitev do tega kaj šteje za objektivni razlog in upravičen ali neupravičen molk bo lahko podana šele v konkretnem primeru.
Datum objave: 13.10.2016 14:50
VPRAŠANJE
-tretji odstavek 16. člena: "Da ne more dobaviti računalnikov in zaslonov in za molk kandidata mora obstajati objektiven razlog." Ali nam lahko prosim pojasnite kakšen je namen in vsebina tega stavka?
ODGOVOR
Ta del stavka je potrebno interpretirati v sklopu celotnega stavka in sicer je namen , da v kolikor kandidat v zahtevanem roku posameznemu naročniku sporoči da ne more dobaviti opreme ali nič ne sporoči (molk kandidata) ima posamezen naročnik možnost da pozove naslednjega kandidata.
Datum objave: 13.10.2016 14:52
VPRAŠANJE
-četrti odstavek 16. člena: "Posamezni naročnik ravna kot je določeno v prejšnjem odstavku tega člena vse do takrat, da prejme sporočilo kandidata s potrditvijo dobave." Na kakšno ravnanje naročnika se nanaša prejšnji odstavek? Ali je mišljen tretji odstavek 16. člena, ki je sicer pred četrtim odstavkom 16. člena, vendar iz njegove vsebine ni razvidno nobeno ravnanje naročnika?
ODGOVOR
Določba četrtega odstavka 16. člena se spremeni tako da se pravilno glasi:
"Posamezni naročnik ravna kot je določeno v drugem odstavku tega člena vse do takrat, da prejme sporočilo kandidata s potrditvijo dobave. "
Datum objave: 13.10.2016 14:55
VPRAŠANJE
v 17. členu: "dobavni rok, ki ne sme biti daljši od 45 dni od posameznega naročila", skladno z načelom poštenosti bi bilo korektno, da pogodba vsebuje tudi najkrajši dopusten rok dobave, ki ga lahko zahteva naročnik? Ali lahko pojasnite zakaj se posamezen naročnik ne sme odločiti za daljši dobavni rok od 45 dni? Ali lahko naročnik zahteva rok dobave 3 dni? Ali je nedopusten molk ponudnika na takšno zahtevo?
ODGOVOR
Dobavni rok, ki ne sme biti daljši od 45 dni od posameznega naročila, ostaja nespremenjen. Dobavni roki posameznih naročnikov so znotraj 45 dni. Rok za potrditev posameznega naročilai ne sme biti krajši od 2 delovnih dni.
Datum objave: 13.10.2016 14:57
VPRAŠANJE
-drugi odstavek 19. člena: "Naročnik bo v zvezi s sodelovanjem kandidatov v posameznih povpraševanjih s strani posameznih naročnikov po posameznih sklopih vodil statistiko, ki bo lahko podlaga za sodelovanje pri naslednjem javnem naročilu (morebitna omejitev sodelovanja: če bo v času trajanja okvirnega sporazuma izkazana več kot 40% neodzivnost, ki pomeni razmerje med povpraševanji posameznih naročnikov in izvedenimi dobavami)." Ali se bodo v "negativno" statistko neodzivnosti štele, le tiste neodzivnosti, ki bodo neupravičene? Ali obstaja kakšna vsebinska zveza med 16. in 19. členom vzorca krovnega okvirnega sporazuma? Ali pravilno razumemo, da je do 40% neodzivnosti za naročnika sprejemljivo?
ODGOVOR
V negativno statistiko se bo štela vsaka neodzivnost. 16 in 19 čl. sta povezana.
Datum objave: 13.10.2016 14:58
VPRAŠANJE
- prvi stavek 20. člen: "Dobavitelj dobavlja predmet sporazuma, ki jo je ponudil v ponudbi." Ali nam lahko prosim pojasnite kakšen je namen in vsebina tega stavka?
ODGOVOR
Da dobavitelj ne dobavlja modelov ki jih ni ponudil, ali za katere s strani naročnika (MJU) ni prejel potrditev o enakovrednosti novih modelov.
Datum objave: 13.10.2016 15:00
VPRAŠANJE
drugi stavek 20. člena: "Tekom izvajanja sporazuma lahko pride do spremembe modelov, vendar morajo biti v vseh zahtevanih tehničnih karakteristikah za posamezen sklop, najmanj enakovredni oziroma boljši od ponujenih in po enakih cenah." Na kakšen način lahko ponudniki vplivamo na ceno bodočih modelov, ki bodo mogoče šele prišli na trg, če nismo neposredno sami proizvajalci? Ali nam naročnik lahko pove kateri modeli so to? Ali navedena določba pomeni, da lahko ponudbo oddajo samo neposredni proizvajalci opreme, ki bo predmet dobave? Kako se lahko zavežemo, da bomo dobavljali nekaj po določeni ceni, če to še sploh ne obstaja in ne vemo, če sploh bo in kdaj bo?
ODGOVOR
Modeli vsekakor vnaprej ne morejo biti znani. Naročnik pa zahteva modele z enakimi ali boljšimi karakteristikami po enaki ceni. Dobavitelju so okvirne količine znane. Določba ne omejuje ponudnika, ki ni proizvajalec.
Datum objave: 13.10.2016 15:01
VPRAŠANJE
zadnji stavek 20. člena "Z dobavo novih modelov lahko dobavitelj prične, ko dobi od naročnika tega sporazuma potrditev o enakovrednosti novih modelov." Ali lahko prosim pojasnite kdo je mišljen kot naročnik tega sporazuma? Ali zadostuje, da dobimo potrditev od naročnika, ki naroča opremo?
ODGOVOR
Potrditev o enakovrednosti novega modela morate prejeti od Ministrstva za javno upravo. Potrditev posamičnega naročnika ne zadošča.
Datum objave: 13.10.2016 15:02
VPRAŠANJE
prvi odstavek 22. člena " Navedene cene so fiksne ves čas trajanja tega sporazuma, spremenijo se lahko le, ko se izvede ponovno odpiranje konkurence.", kakšno je maksimalno obdobje fiksnosti cen? Navedeno je pomembno, ker moramo znati oblikovati rezervo zaradi valutnih tveganj (stroški valutnega ščita) in druga s tem povezana tveganja in stroške.
ODGOVOR
Naročnik bo predvidoma ponovno odpiral konkurenco vsakih 12 mesecev.
Datum objave: 13.10.2016 15:03
VPRAŠANJE
drugi odstavek 22. člena "V primeru, da se tehnične specifikacije v ponovnem odpiranju konkurence ne spremenijo, ponudnik ne sme ponuditi višjih cen od cen, ki jih je ponudil v odprtem postopku oziroma predhodnem ponovnem odpiranju konkurence. " Ali pravilno razumemo, da so ponujene cene fiksne za 3 leta oz. se lahko samo znižajo, če se odpira konkurenca? Da pa navedeno ne velja v primeru spremenjenih tehničnih specifikacij? Ali lahko pojasnite kako se oblikuje cena v primeru spremenjenih tehničnih specifikacij, ali je obvezno odpiranje konkurence in kdo je povabljen?
ODGOVOR
Cene so fiksne ves čas trajanja sporazuma, spremenijo se lahko le, ko se izvede ponovno odpiranje konkurence. Naročnik ni pristojen za oblikovanje cen v primeru spremenjenih tehničnih specifikacij. Odpiranje konkurence se izvede glede na tržne razmere oz. predvidoma vsakih 12 mesecev. K odpiranju konkurence bodo pozvani kandidati, s katerimi ima naročnik sklenjen sporazum za posamezen sklop.
Datum objave: 13.10.2016 15:05
VPRAŠANJE
prvi odstavek 45. člena " Zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti bo prvi in drugi s seznama kandidatov moral predložiti Ministrstvu za javno upravo, ob podpisu krovnega okvirnega sporazuma oziroma najkasneje v roku 10 (deset) dni od obojestranskega podpisa krovnega okvirnega sporazuma, v višini 5% (pet odstotkov) od skupne vrednosti za posamezen sklop ali več sklopov." zakaj naročnik pozitivno diskriminira tretjega in vse naslednje ponudnike na seznamu, ki ne bodo rabili predložiti finančnega zavarovanja za dobro izvedbo , saj so s tem postavljeni v ugodnejši položaj in imajo nižje stroške? Ali naročnik ocenjuje, da je navedeno skladno z načelom enakopravne obravnave ponudnikov, še posebej z vidika ponovnega odpiranja konkurence? Ali lahko pojasnite zakaj je zahtevano zavarovanje za 14 mesecev, če bo naročnik odpiral konkurenco vsakih 12 mesecev?
ODGOVOR
Naročnik ne diskriminira (pozitivno) vse naslednje ponudnike na seznamu (3, 4, 5..) ampak smatra da bosta v večini primerov dobavljala prvi in drugi ponudnik s seznama kanditatov, zato je posel zavarovan s finančnim zavarovanjem. Pri ponovnem odpiranju konkurence se zavarovanje zahteva prav tako le od prvega in drugega. Dva meseca je predvideno prehodno obdobje od ponovnega odpiranja konkurence do pravnomočnosti odločitve.
Datum objave: 13.10.2016 15:06
VPRAŠANJE
tretji odstavek 46. člena: " Če dobavitelj zamuja z dobavo toliko, da bi lahko posameznemu naročniku nastala škoda ali da bi dobava izgubila pomen, lahko posamezni naročnik nabavi nadomestni računalnik ali zaslon, pri kandidatu, ki je naslednji po vrsti iz priloge št. 3, na stroške dobavitelja ali razdre posamezno naročilo, v obeh primerih pa lahko zahteva povrnitev škode." Ali glede na vsebino prvega odstavka istega člena navedeno pomeni, da lahko naročnik to določbo uporabi šele, ko je dosežena maksimalna pogodbena kazen? Ali lahko pojasnite, zakaj bi naročnik naročil nadomestno dobavo, če je dobava izgubila pomen? Ali je določbo treba razumeti na način, da je naročniku nastala škoda ali na način da bi mu lahko nastala škoda? Kako se bo navedeno ugotavljajo, glede na strogo sankcijo?
ODGOVOR
Naročnik lahko uporabi določbo navedenega člena kadarkoli, če dobavitelj zamuja z dobavo. Naročnik bo naročil nadomestno dobavo pri drugemu ponudniku. Člen ne govori o tem da je dobava izgubila pomen, temveč da bi ga v kolikor ne bi naročili nadomestno dobavo pri drugem ponudniku.
Datum objave: 13.10.2016 15:07
VPRAŠANJE
- drugi odstavek 50. člena: " Naročnik lahko odpove sporazum. Odpovedni rok je 3 (tri) mesece. Odpoved mora biti pisna." Ali lahko skladno z načelom enakopravne obravnave pogodbenih strank pojasnite, kdaj lahko ponudnik odpove pogodbo in pod kakšnimi pogoji?
ODGOVOR
Ponudnik lahko odpove pogodbo v skladu z obligacijskim zakonikom.
Datum objave: 13.10.2016 15:08
VPRAŠANJE
Splošna vprašanja glede Krovnega okvirnega sporazuma:
- Ali za vsebino Krovnega okvirnega sporazuma velja Obligacijski zakonik RS?
- Kakšen je glede na določbe Krovnega okvirnega sporazuma najkrajši rok dobave, ki ga lahko zahteva naročnik? Ali lahko navedete v katerem členu je to urejeno?
- Ali bomo imeli ponudniki na voljo kakšno obliko pravnega varstva (sredstva), konkretno možnost vložitve zahtevka za revizijo, v fazi ponovnega odpiranja konkurence?
- glede na vsebino, jezik in pravno dikcijo se nam upravičeno zastavlja vprašanje ali se za presojo sporov po določbah Krovnega okvirnega sporazuma uporablja slovensko pravo, saj uporabljene določbe in besedne zveze niso tipične za slovensko pogodbeno pravo, ki temelji na večstoletni tradiciji enakopravnost udeležencev v obligacijskih razmerjih?
- ali za naročnika, zato ker je Republika Slovenija in oseba javnega prava ne velja načelo vestnosti in poštenja, kot je opredeljeno v 5. členu Obligacijskega zakonika in načelo in 4. člena istega zakona, ki ureja enakopravnost udeležencev v obligacijskih razmerjih?
ODGOVOR
• DA
• Najkrajši dobavni rok ni opredeljen. Naročnik lahko zahteva dobavo znotraj 45 dni.
• DA
• Glej 54. člen vzorca krovnega okvirnega sporazuma.
• Za naročnika velja vsa veljavna zakonodaja v RS.
Datum objave: 19.10.2016 08:39
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Imamo dve vprašanji:
1. Ali lahko ponudimo 27" zaslon z PLS tehnologijo, ki je tehnološki ekvivalent tehnologiji IPS ?
2. Ali lahko ponudimo 27" zaslon z odzivnim časom 12ms, glede na to, da je "časovna ločljivost" človeškega telesa okoli 40ms kar pomeni, da zaslon trikratno presega hitrost človeškega očesa ?
ODGOVOR
1. Lahko ponudite PLS tehnologijo zaslona vkolikor monitor ustreza vsem ostalim tehničnim zahtevam v sklopu.
2. NE.
Datum objave: 19.10.2016 08:44
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
imam dve vprašanji:
1. Prosim za umik zahteve za VGA priključek iz 27" zaslona (02C), saj VGA priklop za tako velike ločljivosti ni primeren in ga večina proizvajalcev v svoje 27" zaslone niti ne vgrajuje. Če imate podatek, da zasloni, ki v celoti ustrezajo zahtevam, obstajajo, prosim za informacijo o vsaj treh modelih, ki bi jih lahko ponudili.
2. Ali lahko pri zaslonih ponudimo USB povezljivost s pomočjo zunanjega USB hub-a ?
Hvala za odgovora
LP
ODGOVOR
Odg 1: Tehnične specifikacije ostajajo nespremenjene.
Odg 2: NE.
Datum objave: 19.10.2016 09:29
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo, da se pri objavi javnega naročila, v razdelku Informacije o sredstvih EU, ustrezno popravi financiranje, saj kot posamezni naročnik del predmetnega javnega naročila sofinanciramo iz sredstev Evropske Unije.
Hvala
ODGOVOR
Navedeno bo spremenjeno v poglavju II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Določena posamezna naročila posameznih naročnikov se sofinancirajo iz sredstev Evropske Unije.
Datum objave: 19.10.2016 11:56
VPRAŠANJE
Splošna vprašanja glede obrazca Navodila:
- ali lahko pojasnite določbo iz točke 3: Posamični okvirni sporazum bodo posamezni naročniki sklenili le z najugodnejšim ponudnikom posameznega sklopa (do morebitnega ponovnega odpiranja konkurence). Ali navedeno pomeni, da drugi in naslednji ponudniki v nobenem primeru ne morejo skleniti posamičnega okvirnega sporazuma?
- ali lahko na dražbi sodeluje ponudnik, ki je oddal nedopustno ponudbo? Ali lahko na odpiranju konkurence sodeluje ponudnik s katerim ne bo sklenjen krovni okvirni sporazum za posamezen sklop?
- ali elektronska dražba omogoča, da ponudniki oddajo ponudbe za posamezen sklop z enakimi cenami?
- ali lahko pojasnite kakšna je ekonomska korist naročnika pri merilu "žreb", ki ga navajate kot dodatno merilo v primeru, ko merilo cene ne bo razlikovalni kriterij. Ali napačno razumemo, da mora merilo biti povezano s predmetom javnega naročila in da morajo obstajati objektivni razlikovalni kriteriji za oceno ponudb?
- Ali je naročnik registriran za izvajanje iger na srečo? Ali bo pogodba sklenjena na podlagi zmage v igri na srečo, kar žreb gotovo je, veljavna po pravnem redu RS? Zakaj naročnik, ponudnike in sebe obremenjuje s pripravo in ocenjevanjem ponudb, glede na dejstvo, da ponudbo lahko odda vsakdo, saj v razpisni dokumentaciji ni nobenih pogojev za priznanje sposobnosti, zato bi bilo najbolj racionalno in gospodarno, da naročnik izvede žreb kar neposredno?
- ali za naročnika ne velja 7. člen Uredbe o finančnih zavarovanjih pri javnem naročanju (Uradni list RS, št. 27/16), ki določa, da se finančno zavarovanje lahko določi v odstotku od pogodbene vrednosti (z DDV). V primeru okvirnega sporazuma nimamo pogodbene vrednosti, saj se naročnik ne zavezuje za nakup niti minimalne količine opreme, kar je razvidno tudi iz dejstva, da naročnik določa posebna pravila za izračun skupne vrednosti finančnega zavarovanja, saj se ne more sklicevati na pogodbeno vrednost, ki je ni? Zahteva naročnika je nična, saj je v nasprotju s kogentnim predpisom.
- na kakšni pravni podlagi lahko naročnik odpre konkurenco med vsemi ponudniki za vse sklope v fazi izvajanja okvirnega sporazuma?
- ali lahko en ponudnik nastopa v večih ponudbah za iste sklope in sicer enkrat samostojno, enkrat kot podizvajalec in večkrat kot partner v skupnih ponudbah?
- a lahko v primeru, da osvojimo ali pa smo izžrebani na prvi dve mesti, predložimo eno finančno zavarovanje, ki pokriva vrednost obeh ponub?
ODGOVOR
• Tudi drugi sklenejo posamični sporazum v primeru da dobavljajo opremo.
• NE
• Da. V 3 odstavku. 11. točke povabila in navodil gospodarskim subjektom za pripravo ponudbe je opredeljen postopek v v primeru da ponudniki podajo enake cene.
• Žreb je sekundarno merilo. Primarno merilo, ki določa ekonomsko korist naročnika je v tć. 11 povabila
• Pogoji za ugotavljanje sposobnosti so v tč. 10 povabila
• Vrednost finančnega zavarovanja se izračuna od skupne vrednosti za posamezen sklop ali več sklopov
• Naročnik lahko ponovno odpira konkurenco za celotno javno naročilo, v vseh sklopih ali le po posameznem sklopu. Kandidat lahko pri posameznem odpiranju konkurence odda ponudbe le za sklope, za katere ima z naročnikom sklenjen sporazum.
• NE
• DA. Finančno zavarovanje se lahko predloži za več sklopov.
Datum objave: 19.10.2016 15:31
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
pri vseh tipih računalnikov zahtevate možnost vpisa inventarne številke v BIOS. To je seveda smiselna zahteva, kar pa ne drži za nadaljevanje, kjer zahtevate dostop do tega podatka prek web vmesnika.
Prosim za pojasnilo kakšne vrste web vmesnik oz. protokol je tu predviden in ali zadostuje možnost pridobivanja teh podatkov prek WMI protokola.
Hvala. LP
ODGOVOR
Pridobivanja podatkov je možna preko WEB ali preko WMI protokola.
Datum objave: 19.10.2016 16:37
VPRAŠANJE
prvi odstavek v 19. členu: "Kandidat oziroma dobavitelj je dolžan aktivno sodelovati v postopku povpraševanja za oddajo posameznega naročila. Aktivno sodelovanje pomeni, da se pozvani kandidat odziva s potrditvami dobav računalnikov in zaslonov po katerih se povprašuje v okviru posameznih naročil in dobavo tudi izvede." Ali se aktivno ravnanje nanaša le na situacije, ko molk ni neupravičen in kot ne obstajajo neupravičljivi objektivni razlogi za katere ponudnik ni vedel?
ODGOVOR
Aktivno sodelovanje se nanaša na vsako povpraševanje s strani naročnikov in je povezano z neodzivnostjo kandidata ali molkom.
Datum objave: 19.10.2016 16:44
VPRAŠANJE
Za lažjo pripravo odgovorov, pošiljamo vprašanja še v kompletu:
V vzorcu Krovnega okvirnega sporazuma ste navedli:
drugi odstavek 8. člena: "Naročnik bo predvidoma ponovno odpiral konkurenco vsakih 12 mesecev, med kandidati s seznama kandidatov." Ali pravilno razumemo, da bo seznam kandidatov oblikovan za vsak sklop ločeno ali bo en skupen seznam kandidatov za vse sklope?
Kaj pomeni določba tretjega odstavka 8. člena: "Kandidat lahko pri posameznem odpiranju konkurence odda ponudbe tudi za sklope, za katere z naročnikom nima sklenjenega sporazuma, vendar mora za ponujeno opremo izpolnjevati vse tehnične pogoje, določene z dokumentacijo naročila, ki jih ni izkazal že v osnovni ponudbi oz. v predhodnem ponovnem odpiranju konkurence. Naročnik bo po vsakem ponovnem odpiranju konkurence sestavil nov seznam kandidatov z novim vrstnim redom kandidatov znotraj posameznega sklopa." Ali pravilno razumemo, da ima naročnik možnost, da naknadno z novimi odpiranji konkurence prizna sposobnost za določen sklop ponudnikom, ki niso na seznamu kandidatov za posamezen sklop? Ali to ne pomeni, da se omogoči oddaja ponudbe ponudnikom, ki niso bili podvrženi transparentnemu postopku oddaje javnega naročila, saj izvajanja okvirnega sporazuma, ni mogoče šteti, kot izvajanja posebnega postopka oddaje javnega naročila?
9. člen: "Naročnik k predložitvi nove ponudbe hkrati pozove vse kandidate s seznama kandidatov za posamezen sklop s povabilom k predložitvi ponudb (v nadaljevanju povabilo). " Ali ste pozabili navedbo "in vse druge ponudnike, ki so uvrščeni na katerikoli drug seznam kandidatov za druge sklope, skladno z določbo tretjega odstavka 8. člena"?
drugi odstavek 16. člena: "Samo iz objektivnih razlogov, ki niso nastali na strani kandidata oziroma bi kandidat zanje moral vedeti, kandidat ni dolžan dobaviti opreme oziroma je molk neupravičen.", ali lahko opredelite kaj boste šteli kot objektivne razloge in kako boste ugotavljali ali je ponudnik zanje vedel ali ne? Ali je naročnik pravilno zapisal "je molk neupravičen"? Ali lahko potem poveste, kdaj pa je molk upravičen?
tretji odstavek 16. člena: "Da ne more dobaviti računalnikov in zaslonov in za molk kandidata mora obstajati objektiven razlog." Ali nam lahko prosim pojasnite kakšen je namen in vsebina tega stavka?
četrti odstavek 16. člena: "Posamezni naročnik ravna kot je določeno v prejšnjem odstavku tega člena vse do takrat, da prejme sporočilo kandidata s potrditvijo dobave." Na kakšno ravnanje naročnika se nanaša prejšnji odstavek? Ali je mišljen tretji odstavek 16. člena, ki je sicer pred četrtim odstavkom 16. člena, vendar iz njegove vsebine ni razvidno nobeno ravnanje naročnika?
v 17. členu: "dobavni rok, ki ne sme biti daljši od 45 dni od posameznega naročila", skladno z načelom poštenosti bi bilo korektno, da pogodba vsebuje tudi najkrajši dopusten rok dobave, ki ga lahko zahteva naročnik? Ali lahko pojasnite zakaj se posamezen naročnik ne sme odločiti za daljši dobavni rok od 45 dni? Ali lahko naročnik zahteva rok dobave 3 dni? Ali je nedopusten molk ponudnika na takšno zahtevo?
prvi odstavek v 19. členu: "Kandidat oziroma dobavitelj je dolžan aktivno sodelovati v postopku povpraševanja za oddajo posameznega naročila. Aktivno sodelovanje pomeni, da se pozvani kandidat odziva s potrditvami dobav računalnikov in zaslonov po katerih se povprašuje v okviru posameznih naročil in dobavo tudi izvede." Ali se aktivno ravnanje nanaša le na situacije, ko molk ni neupravičen in kot ne obstajajo neupravičljivi objektivni razlogi za katere ponudnik ni vedel?
drugi odstavek 19. člena: "Naročnik bo v zvezi s sodelovanjem kandidatov v posameznih povpraševanjih s strani posameznih naročnikov po posameznih sklopih vodil statistiko, ki bo lahko podlaga za sodelovanje pri naslednjem javnem naročilu (morebitna omejitev sodelovanja: če bo v času trajanja okvirnega sporazuma izkazana več kot 40% neodzivnost, ki pomeni razmerje med povpraševanji posameznih naročnikov in izvedenimi dobavami)." Ali se bodo v "negativno" statistko neodzivnosti štele, le tiste neodzivnosti, ki bodo neupravičene? Ali obstaja kakšna vsebinska zveza med 16. in 19. členom vzorca krovnega okvirnega sporazuma? Ali pravilno razumemo, da je do 40% neodzivnosti za naročnika sprejemljivo?
prvi stavek 20. člen: "Dobavitelj dobavlja predmet sporazuma, ki jo je ponudil v ponudbi." Ali nam lahko prosim pojasnite kakšen je namen in vsebina tega stavka?
drugi stavek 20. člena: "Tekom izvajanja sporazuma lahko pride do spremembe modelov, vendar morajo biti v vseh zahtevanih tehničnih karakteristikah za posamezen sklop, najmanj enakovredni oziroma boljši od ponujenih in po enakih cenah." Na kakšen način lahko ponudniki vplivamo na ceno bodočih modelov, ki bodo mogoče šele prišli na trg, če nismo neposredno sami proizvajalci? Ali nam naročnik lahko pove kateri modeli so to? Ali navedena določba pomeni, da lahko ponudbo oddajo samo neposredni proizvajalci opreme, ki bo predmet dobave? Kako se lahko zavežemo, da bomo dobavljali nekaj po določeni ceni, če to še sploh ne obstaja in ne vemo, če sploh bo in kdaj bo?
zadnji stavek 20. člena "Z dobavo novih modelov lahko dobavitelj prične, ko dobi od naročnika tega sporazuma potrditev o enakovrednosti novih modelov." Ali lahko prosim pojasnite kdo je mišljen kot naročnik tega sporazuma? Ali zadostuje, da dobimo potrditev od naročnika, ki naroča opremo?
prvi odstavek 22. člena " Navedene cene so fiksne ves čas trajanja tega sporazuma, spremenijo se lahko le, ko se izvede ponovno odpiranje konkurence.", kakšno je maksimalno obdobje fiksnosti cen? Navedeno je pomembno, ker moramo znati oblikovati rezervo zaradi valutnih tveganj (stroški valutnega ščita) in druga s tem povezana tveganja in stroške.
drugi odstavek 22. člena "V primeru, da se tehnične specifikacije v ponovnem odpiranju konkurence ne spremenijo, ponudnik ne sme ponuditi višjih cen od cen, ki jih je ponudil v odprtem postopku oziroma predhodnem ponovnem odpiranju konkurence. " Ali pravilno razumemo, da so ponujene cene fiksne za 3 leta oz. se lahko samo znižajo, če se odpira konkurenca? Da pa navedeno ne velja v primeru spremenjenih tehničnih specifikacij? Ali lahko pojasnite kako se oblikuje cena v primeru spremenjenih tehničnih specifikacij, ali je obvezno odpiranje konkurence in kdo je povabljen?
prvi odstavek 45. člena " Zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti bo prvi in drugi s seznama kandidatov moral predložiti Ministrstvu za javno upravo, ob podpisu krovnega okvirnega sporazuma oziroma najkasneje v roku 10 (deset) dni od obojestranskega podpisa krovnega okvirnega sporazuma, v višini 5% (pet odstotkov) od skupne vrednosti za posamezen sklop ali več sklopov." zakaj naročnik pozitivno diskriminira tretjega in vse naslednje ponudnike na seznamu, ki ne bodo rabili predložiti finančnega zavarovanja za dobro izvedbo , saj so s tem postavljeni v ugodnejši položaj in imajo nižje stroške? Ali naročnik ocenjuje, da je navedeno skladno z načelom enakopravne obravnave ponudnikov, še posebej z vidika ponovnega odpiranja konkurence? Ali lahko pojasnite zakaj je zahtevano zavarovanje za 14 mesecev, če bo naročnik odpiral konkurenco vsakih 12 mesecev?
tretji odstavek 46. člena: " Če dobavitelj zamuja z dobavo toliko, da bi lahko posameznemu naročniku nastala škoda ali da bi dobava izgubila pomen, lahko posamezni naročnik nabavi nadomestni računalnik ali zaslon, pri kandidatu, ki je naslednji po vrsti iz priloge št. 3, na stroške dobavitelja ali razdre posamezno naročilo, v obeh primerih pa lahko zahteva povrnitev škode." Ali glede na vsebino prvega odstavka istega člena navedeno pomeni, da lahko naročnik to določbo uporabi šele, ko je dosežena maksimalna pogodbena kazen? Ali lahko pojasnite, zakaj bi naročnik naročil nadomestno dobavo, če je dobava izgubila pomen? Ali je določbo treba razumeti na način, da je naročniku nastala škoda ali na način da bi mu lahko nastala škoda? Kako se bo navedeno ugotavljajo, glede na strogo sankcijo?
drugi odstavek 50. člena: " Naročnik lahko odpove sporazum. Odpovedni rok je 3 (tri) mesece. Odpoved mora biti pisna." Ali lahko skladno z načelom enakopravne obravnave pogodbenih strank pojasnite, kdaj lahko ponudnik odpove pogodbo in pod kakšnimi pogoji?
ODGOVOR
Že odgovorjeno znotraj zastavljenih vprašanj, postavljenih od 10. 10. 2016 10:37 do 10. 10. 2016 11:03
Datum objave: 19.10.2016 16:50
VPRAŠANJE
Posamični okvirni sporazum bodo posamezni naročniki sklenili le z najugodnejšim ponudnikom posameznega sklopa. Tako ste zapisali v RD.
1. Zakaj potem zahtevate bančne garancije tudi od drugega po vrsti? Na osnovi katerega sporazuma?
2. Zakaj ne zahtevate od tretjega?
3. Odgovorili ste , da nikogar ne diskriminirate. Prosimo vas, da nam pojasnite kako sta lahko tretjeuvrščeni in prvouvrščeni v posameznem sklopu v enakovrednem položaju, saj mora prvouvrščeni plačati za bančno garancijo nekaj sto eur na mesec, tretjeuvrščeni pa ne?
4. Pojasnite nam tudi, ali se je v preteklem sporazumu dogajalo, da je opremo prodal tretjeuvrščeni?
5. Prišlo nam je na uho, da ste najmanj 1x po starem okvirnemu sporazumu kupovali večjo količino opreme od tretjeuvrščenega v sklopu. Kako ste v tem primeru ( oziroma kako boste v novem primeru po novem OS) zavarovali svoje pogodbene interese, saj tretjeuvrščenemu ponudniku ne morete unovčiti bančno garancijo v primeru težav?
6.Ali nam lahko pojasnite, kje je v zgornjem primeru enakopravnost ponudnikov?
7. Pojasnite nam prosim tudi, v čem je težava da ne želite podpisane okvirne sporazume z vsemi v vrstnemu redu za posamezni sklop in od vsakega zahtevate bančne garancije?
ODGOVOR
Posamični sporazum se sklepa z drugim in vsemi naslednjimi, v kolikor le ti dobavljajo opremo.
1. Od drugega se zahteva bančna garancija, saj le ta dobavlja v kolikor se prvi ne odzove.
2. Tretji dobavlja v izjemno redkih primerih.
3. Prvouvrščeni dobavlja, tretjeuvrščeni le v kolikor se prvo in drugo uvrščeni ne odzoveta.
4. Za oddajo dopustne ponudbe pojasnilo ni potrebno.
5. Govoric naročnik ne more komentirati.
6. Glej odgovor pod tč. 5.
7. Krovni sporazumi so podpisani z vsemi v vrstnem redu za posamezni sklop. Bančna garancija se zahteva od prvega in drugega, saj v večini primerov dobavljata opremo.
Datum objave: 19.10.2016 16:52
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
V zadnjih 10 dneh smo postavili nekaj tehničnih vprašanj na katere še nismo prejeli odgovorov.
Najdlje čakamo na vprašanje zastavljeno že 4.10. okoli 14h.
Prosim za informacijo kdaj lahko pričakujemo vse odgovore.
Hvala in LP
ODGOVOR
Naročnik odgovarja v skladu z ZJN-3.
Datum objave: 20.10.2016 10:09
VPRAŠANJE
22 Člen OS:
V primeru, da se tehnične specifikacije v ponovnem odpiranju konkurence ne spremenijo, ponudnik ne sme ponuditi višjih cen od cen, ki jih je ponudil v odprtem postopku oziroma predhodnem ponovnem odpiranju konkurence.
1. Torej prosimo vas za potrditev če pravilno razumemo:
- če se tehnične specifikacije NE spremenijo, zahtevate od ponudnikov, da zagotavljajo najmanj za 36 mesecev v naprej enake cene.
- Razpisali ste nakupne potrebe v količini nekaj 1000 kos
- Hkrati podajate zgolj okvirne količine nakupov po posameznih sklopih
- Hkrati se NE zavezujete, da boste kupili kakršnokoli količino opreme
- Ponudnik ne sme spremeniti svoje ponuje cene ne glede na to, kaj se lahko zgodi v naslednjih trej letih (na nivoju ponudnika ali svetovnih razmer)
- Ponudnik mora dobavljati opremo, kljub temu, da mu jo je proizvajalec podražil ali zamenjal model in ne more več zagotavljati ponujene cene
- Ponudnik mora dobavljati opremo, kljub temu, da jo zaradi morebitne novonastale situacije ( v 36 mesecih se lahko zgodi marsikaj) prodaja v lasten minus?
- Ponudnik zaradi nezagotavljanja ponujene cene postane neodziven več kot 40% in ga izločate iz vaših novih javnih razpisov.
- Če ponudnik ne uspe več zagotavljati ponujene cene mu boste po določilih Okvirnega sporazuma vnovčili bančno garancijo.
- Naročnik lahko kadarkoli odpove pogodbo, ponudnik zgolj pod posebnimi pogoji iz Obligacijskega zakonika.
2. Pojasnite nam prosim ali so vaše zgornje zahteve v skladu z Obligacijskim zakonikom in vsemi njegovimi členi med katerimi jih nekaj celo navajamo:
3 člen: prisilni predpisi, so to moralne zahteve ? ( ali morda uničujejo slovenska IT podjetja in z njimi povezane slovenske družine?)
4. člen: udeleženci v obligacijskem razmerju so enakopravni.. ali je morda ponudnik v izjemno podrejenem položaju?
5. člen: Pri sklepanju obligacijskih razmerij in pri izvrševanju pravic in izpolnjevanju obveznosti iz teh razmerij morajo udeleženci spoštovati načelo vestnosti in poštenja.
5. člen : Udeleženci v obligacijskih razmerjih morajo v prometu ravnati v skladu z dobrimi poslovnimi običaji. - je treba tu kak komentar?
7. člen :Udeleženci v obligacijskem razmerju se morajo pri izvrševanju svojih pravic vzdržati ravnanja, s katerim bi bila otežena izpolnitev obveznosti drugih udeležencev. itd itd itd.....
3. Pojasnite nam prosim, zakaj ponudnik ob odpiranju konkurence, ki ponuja isti model kot prej ne sme korigirati svoje ponujene cene navzgor ali navzdol, če so se mu medtem nakupne možnosti opreme spremenile, bodisi zaradi novih cen proizvajalca, tečajev valut, drugih ekonomskih razner po svetu itd. itd.?
ODGOVOR
22. člen krovnega okvirnega sporazuma se spremeni tako da se glasi:
»Oprema se zaračunava po cenah iz predračuna (priloga 3). Navedene cene so fiksne do ponovnega odpiranje konkurence. V tem primeru se oprema zaračuna po cenah, ponujenih (in z odločitvijo sprejetih) v izvedenem ponovnem odpiranju konkurence«.
Navedeno bo naročnik upošteval pri podpisu krovnih sporazumov.
Datum objave: 20.10.2016 10:11
POJASNILO:
V 46. členu krovnega okvirnega sporazuma se v črta beseda izključni.
Navedeno bo naročnik upošteval pri podpisu krovnih sporazumov.
Datum objave: 20.10.2016 12:39
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V računalniku D v sklopih 16, 17 in 18 zahtevate vgrajeno grafično kartico PCI Express 2.0 x16. Ali vam lahko ponudimo delovno postajo z vgrajeno grafično kartico, ki izpolnjuje vse zahtevane kriterije, deluje pa na vodilu PCI Express 3.0 x8?
To vodilo je po prepustnosti (bandwidth) v praksi enakovredno vodilu PCI Express 2.0 x16 – oba dosegata do 8GB/s."
Povezava na spletno stran z obrazložitvijo:
https://en.wikipedia.org/wiki/PCI_Express#History_and_revisions
V mislih imamo grafično kartico AMD Radeon W2100 2GB PCIe 3.0 x8, ki jo ima proizvajalec delovne postaje, ki jo nameravamo ponuditi, v naboru standardiziranih grafičnih kartic za omenjeno napravo.
Za razliko od ostalih proizvajalcev, naš proizvajalec objavlja bolj natančne specifikacije opreme in komponent - ostali to kartico opredeljujejo zgolj kot "PCIe x16", ker se jo zaradi potreb po napajanju vgrajuje v PCIe x16 režo.
V osnovi pa je to PCIe 3.0 x8 grafična kartica, kar je razvidno tudi iz te povezave:
http://www.amd.com/en-us/products/graphics/workstation/firepro-3d/2100# "
ODGOVOR
Dovoljujemo omenjeno grafično kartico v kolikor omenjena grafična kartica deluje tudi v računalnikih na matični plošči z vgrajenim DDR4 pomnilnikom.
Datum objave: 20.10.2016 12:43
VPRAŠANJE
Ali je dovolj, če so gonilniki za računalnike dostopni s spletne strani proizvajalca, ali mora biti pri vsakem računalniku res priložen tudi DVD z gonilniki ?
Hvala.
ODGOVOR
Dovolj je če so gonilniki za računalnike dostopni na spletni strani proizvajalca.
Datum objave: 20.10.2016 12:46
VPRAŠANJE
Imam vprašanje v zvezi z zahtevo za računalnike "Omogoča vpis inventarne številke v BIOS in odčitavanje le te na daljavo preko web vmesnika".
Ali lahko ponudimo računalnike, ki omogočajo vpisovanje in branje inventarne številke na daljavo preko lastne programske opreme in protokola WMI ?
Hvala za odgovor.
ODGOVOR
Lahko ponudite računalnike, ki omogočajo vpisovanje in branje inventarne številke na daljavo preko lastne programske opreme in protokola WMI.
Datum objave: 20.10.2016 12:53
VPRAŠANJE
Skladno s tehničnimi zahtevami iz razpisne dokumentacije bi vas radi vprašali ali zahtevate, da vam ponudimo samo osebne računalnike, ki imajo vse vgrajene komponente in periferne naprave kot so tipkovnica, miška in podobno, od istega proizvajalca in da ta ves čas veljavnosti trajanja posameznega odpiranja konkurence v ponujeni računalnik vgrajuje enake komponente, seveda ob upoštevanju navedb v 20. členu krovnega okvirnega sporazuma?
ODGOVOR
Ponujena oprema mora biti v skladu z zahtevami iz tehničnih specifikacij.
Datum objave: 20.10.2016 13:05
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Imam dve vprašanji:
1. Ali lahko v sklopih za računalnike ponudimo SSD pogone velikosti 120 in 240 GB namesto 128 in 256GB ? Nekateri proizvajalci računalnikov v ponudbi žal nimajo 128 in 256GB SSD pogonov, so pa tudi zaradi tega cenovno ugodnejši.
2. Ali lahko ponudimo tipkovnice z gumbom za spanje, glede na to, da gre za proizvajalca računalnikov, ki je na našem kontinentu med prvih pet po prodaji a ima vse tipkovnice v ponudbi s temi dodatnimi funkcijskimi tipkami ? Delovanje takšnih tipk je namreč mogoče zelo enostavno onemogočiti (priprava slike diska, skupinske politike, ročna nastavitev, ...).
Hvala za odgovora.
LP
ODGOVOR
1. NE. Ponujeno mora biti tako kot je zahtevano v tehničnih specifikacijah.
2. NE. Tipkovnice morajo biti take kot so napisane v tehničnih specifikacijah. Tipkovnica mora biti na spodnji strani podložena z gumijasto podlogo. Velikost miške mora biti normalne velikosti in ne manjše izvedbe kot je priložena pri prenosnikih.
Datum objave: 20.10.2016 15:47
VPRAŠANJE
V zvezi z vašo zahtevo glede zadržanja podatkovnih nosilcev v primeru okvare (38. člen iz krovnega okvirnega sporazuma) vas sprašujemo, ali je sprejemljivo, da vam namesto standardnih SSD diskov in namesto proizvajalčeve garancije, ki pokrije zadržanje okvarjenega medija s strani uporabnika, ponudimo SSD trde diske z SED OPAL2 kriptiranjem podatkov na disku?
V večini primerov je to ceneje kot omenjena proizvajalčeva garancija. Tako bi vi kot proračunski uporabnik lahko prihranili nekaj dodatnih sredstev. Podatki na takih SSD diskih z SED OPAL2 enkripcijo so potem, ko so ločeni od matične plošče oziroma TPM varnostnega vezja na njej, popolnoma neberljivi.
To zaščito uspešno uporabljajo številni uporabniki v praksi, povsod tam kjer so na trdih diskih nameščeni zelo občutljivi podatki. Taka zaščita se uspešno uporablja tudi na prenosnih računalnikih, kjer je zaradi potencialne kraje izpostavljenost podatkov še veliko večja.
ODGOVOR
Lahko ponudite SSD trde diske z SED OPAL2 kriptiranjem podatkov.
Datum objave: 20.10.2016 15:48
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
V osnutku krovnega okvirnega sporazuma imate v 38. členu v točki c. navedeno zahtevo, da podatkovnega nosilca/diska v vseh primerih vzdrževanja opreme, ki je predmet tega krovnega okvirnega sporazuma, ni dovoljeno odtujevati z lokacije posameznega naročnika oz. lastnika predmetne opreme. V primeru tovrstne nadomestitve delov opreme z enakovrednimi, je potrebno stare dele hraniti na lokaciji ali jih fizično uničiti ob prisotnosti ustrezne komisije.
Večin proizvajalcev osebnih računalnikov ima v svoji ponudbi garancijske pakete za doplačilo, na osnovi katerih lahko uporabnik obdrži okvarjen medij – v našem primeru trdi disk. V povprečju je ta garancijski paket dražji od standardnega ( kjer se okvarjeni medij vrača proizvajalcu), nekje med 20 in 25 EUR po napravi.
V sedanjem razpisu kupujete osebne računalnike tipa 01A, 01C in 01D z vgrajenimi SSD trdimi diski. Praksa je pokazala da je namreč izredno težko oziroma skoraj nemogoče restavrirati podatke z okvarjenega SSD diska. Zato postane zahteva po zadržanju okvarjenega diska nesmiselna.
V 1. letu imate namen naročiti približno 5.267 kosov računalnikov omenjenih tipov, kar ob višini doplačila za proizvajalčevo garancijo, ki omogoča zadržanje okvarjenega diska s strani uporabnika – recimo 23 EUR (brez DDV), samo za prvo leto znese 121.141,00 EUR doplačila. Oziroma več kot 360.000,00 EUR doplačila v treh letih, kolikor naj bi trajal ta okvirni sporazum ob razpisanih količinah.
Predlagamo, da zaradi racionalnosti spremenite vašo zahtevo, da citirana navedba iz krovnega sporazuma ne velja za tiste tipe računalnikov, ki imajo vgrajene SSD trde diske. S tem bo naročnik prihranil znatna sredstva, glede varnosti podatkov pa ne bo nevarnosti, da ti pridejo v neprave roke, ker se vsi okvarjeni diski vračajo skladno z garancijskimi pogoji neposredno k proizvajalcu. Od tam pa gredo naprej direktno na uničenje oziroma v okolju prijazno razgradnjo. Tako je vsaj pri proizvajalcu katerega računalnike nameravamo ponuditi na tem razpisu, verjamemo pa, da imajo podobno prakso tudi ostali priznani svetovni proizvajalci osebnih računalnikov.
ODGOVOR
V 38 čl. točke c krovnega okvirnega sporazuma se doda: V primeru SSD trdega diska naročnik ne vrne okvarjeni disk oz. ga vrne če ima hardwarsko enkripcijo. (SED oz. OPAL2).
Datum objave: 21.10.2016 12:08
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Ker je AMD edini konkurenčni proizvajalec procesorjev in veznih naborov,
ker sta procesor in tip veznega nabora bistveni del stroška računalnika,
in glede na zahteve "ali funkcionalno enakovredno" pri matični plošči in "ali enakovreden" pri procesorju,
prosimo, da za vse računalnike A, B, C in D navedete, kateri modeli AMD procesorjev in veznih naborov so za vas sprejemljivi in katere funkcionalnosti procesorjev in matičnih plošč morajo biti enakovredno zastopane in upoštevane.
Če točnih modelov procesorjev ne morete navesti navedite vsaj podatek po katerih parametrih oz. "benchmarkih" lahko izberemo pravilen oz. enakovreden procesor in kakšno odstopanje je dovoljeno navzgor ali navzdol.
npr.
predlog zamenjave za i3-6100 je A8-7600
predlog zamenjave za i5-6500 je A10-7800
ODGOVOR
Analiza enakovrednosti bo narejena po oddaji ponudb. Tehnična sprejemljivost mora biti razvidna iz obrazca konfiguracija in priložene dokumentacije, ki dokazuje in dodatno pojasnjujejo specifikacijo opisanega modela. Izkazano mora biti izpolnjevanje vseh tehničnih zahtev iz tehničnih specifikacij.