Naročnik: MJU, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana
Storitve: Pogarancijsko vzdrževanje naprav za neprekinjeno napajanje (UPS) KDIC-ABB za obdobje treh let
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 39.884,00 EUR
JN005511/2016-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 15.09.2016
JN005511/2016-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.10.2016
JN005511/2016-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 24.10.2016
JN005511/2016-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 13.01.2017
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na: URL: http://www.djn.mju.gov.si/
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Pogarancijsko vzdrževanje naprav za neprekinjeno napajanje (UPS) KDIC-ABB za obdobje treh let Referenčna številka dokumenta: 4300-74/2016
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
31154000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Pogarancijsko vzdrževanje naprav za neprekinjeno napajanje (UPS) KDIC-ABB za obdobje treh let.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
30237280
50532000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI021 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Cankarjev dom, Prešernova cesta 10
II.2.4 Opis javnega naročila
Pogarancijsko vzdrževanje naprav za neprekinjeno napajanje (UPS) KDIC-ABB za obdobje treh let.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
Uporabljena bo elektronska dražba. Dodatne informacije o elektronski dražbi: V primeru le ene oddane ponudbe ali samo ene dopustne ponudbe, se elektronska dražba ne bo izvršila. V tem primeru bodo s ponudnikom izvedena pogajanja, v skladu z drugim odstavkom 47. člena ZJN-3.
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
26.09.2016 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.11.2016
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 26.09.2016 12:00 Kraj: sistem e-Dražba.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 19.09.2016 09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.09.2016
Dodatna pojasnila
Datum objave: 16.09.2016 11:00
1. VPRAŠANJE
Spoštovani!
Razpisna dokumentacija ni na razpolago, spletna vsebina namreč ni dosegljiva.
Iz zgoraj navedenega vzroka vas prosimo za podaljšanje roka za sprejem vprašanj.
Hvala.
ODGOVOR
Omenjene težave smo preverili in ugotovili, da vse deluje brez napak. Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletni strani Direktorata za javno naročanje (http://www.djn.mju.gov.si/). Iz navedena razloga naročnik ne bo podaljšal roka za sprejem vprašanj.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.