Dosje javnega naročila 004122/2016
Naročnik: MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE, Štefanova ulica 5, 1000 Ljubljana
Blago: Nabava ultrazvočne aparature 3D/4D za preiskave v ginekologiji in porodništvu z najnovejšo strojno in programsko opremo za podporo delovanja UZ SOND z aktivno matriko
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 249.950,86 EUR

JN004122/2016-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 26.07.2016
JN004122/2016-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.09.2016
JN004122/2016-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 26.10.2016
JN004122/2016-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 28.10.2016
Zahtevek za revizijo

    JN004122/2016-C01 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2016/S 208-376259

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE
Štefanova ulica 5
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
smiljan.mekicar@gov.si
dze.mz@gov.si
+386 14786976
+386 14786058

Internetni naslovi
http://www.mz.gov.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nabava ultrazvočne aparature 3D/4D za preiskave v ginekologiji in porodništvu z najnovejšo strojno in programsko opremo za podporo delovanja UZ SOND z aktivno matriko
Referenčna številka dokumenta: 4110-11/2016
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33124120
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je nabava ultrazvočne aparature 3D/4D za preiskave v ginekologiji in porodništvu z najnovejšo strojno in programsko opremo za podporo delovanja UZ SOND z aktivno matrikoo
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 204.877,75 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33112200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI021 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Ljubljana (UKCL), Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana, za Klinični oddelek za perinatologijo na Ginekološki kliniki, Šlajmerjeva 4, 1000 Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava ultrazvočne aparature 3D/4D za preiskave v ginekologiji in porodništvu z najnovejšo strojno in programsko opremo za podporo delovanja UZ SOND z aktivno matriko za Ginekološko kliniko Univerzitetnega kliničnega centra v Ljubljani, v času vsaj 24 mesečnega garancijskega roka mora ponudnik zagotavljati preventivno in izredno vzdrževanje opreme ter nato še 5 letno vzdrževanje po enakem principu do zaključenih 7 let od primopredaje opreme naročniku/uporabniku.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
imeponder
Cena70
Vzdrževanje30

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN004122/2016-B01
Številka obvestila v UL: 2016/S 143-258250
Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 22.07.2016
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila


Oddelek V: Oddaja naročila

Sklop 1

Številka naročila: JN004122/2016-B01
Številka sklopa: 1
Naslov: Nabava ultrazvočne aparature 3D/4D za preiskave v ginekologiji in porodništvu z najnovejšo strojno in programsko opremo za podporo delovanja UZ SOND z aktivno matriko

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
21.10.2016
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1
Število prejetih ponudb MSP-jev: 1
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 0

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SONAR, d.o.o.
Cesta na Poljane 24
1210
SI
Ljubljana - Šentvid
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 204.918,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 204.877,75 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.3 Dodatne informacije

Dodatne informacije:
Komunikacija s ponudniki o vprašanjih v zvezi z vsebino naročila in v zvezi s pripravo ponudbe poteka izključno preko portala javnih naročil.
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE
Štefanova ulica 5
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
21.10.2016