Naročnik: UKC MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: ENTERALNA PREHRANA 2017-2018
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 47.558,96 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN005215/2016-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 05.09.2016
JN005215/2016-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 03.10.2016
JN005215/2016-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.12.2016
JN005215/2016-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 24.01.2017
JN005215/2016-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 31.10.2017
JN005215/2016-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.12.2017
JN005215/2016-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 06.04.2018
JN005215/2016-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.04.2018
JN005215/2016-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 04.03.2019
Predmet javnega naročila je nabava enteralne prehrane.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 146.427,00 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33692300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava enteralne prehrane.
Ponudnik lahko odda ponudbo za posamezno vrsto blaga.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN005215/2016-B01 Številka obvestila v UL: 2016/S 171-307192 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 02.09.2016
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Naslov:
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
16.01.2017
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 7 Število prejetih ponudb MSP-jev: 7 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 0
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
KEFO d.o.o.
Brnčičeva ulica 29
1231
SI
Ljubljana - Črnuče
Slovenija
Da
Kemofarmacija d.d.
Cesta na Brdo 100
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
SANOLABOR, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
MEDIS, d.o.o.
Brnčičeva ulica 1
1231
SI
Ljubljana - Črnuče
Slovenija
Da
MEDIAS INTERNATIONAL d.o.o.
Leskoškova cesta 9D
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
FARMADENT d.o.o.
Minařikova ulica 6
2000
SI
Maribor
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 292.854,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 146.427,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
Dodatne informacije: Okvirni sporazum za javno naročilo za nabavo blaga: ENTERALNA PREHRANA 2017-2018 se sklene za obdobje od 01.01.2017 do 31.12.2018 z naslednjimi ponudniki:
1. Kefo, d.o.o., 2. Kemofarmacija, d.d., 3. Sanolabor, d.d., 4. Medis, d.o.o., 5. Medias International d.o.o., 6. Farmadent d.o.o. Naročnik sklene kupoprodajne pogodbe za odbobje od 01.01.2017 do 31.12.2017 z naslednjimi ponudniki: 1. Farmadent d.o.o., 2. Sanolabor, d.d., 3. Kemofarmacija, d.d. V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila naročnik za drugo obdobje ne bo odpiral konkurence za tiste vrste blaga, kjer je prejel samo eno dopustno ponudbo. Vsled predhodno navedenega bo naročnik za te vrste blaga s ponudnikom sklenil samo okvirni sporazum, brez kupoprodajne pogodbe, in sicer za obdobje od 01.01.2017 do 31.12.2018.
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.