Dosje javnega naročila NMV1619/2016
Naročnik: SŽ, d.o.o. 
Blago: Pohištvo
ZJN-2: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 99.863,65 EUR

NMV1619/2016 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 16.03.2016
NMV1829/2016 - Obvestilo o dodatnih informacijah, informacijah o nedokončanem postopku ali popravku (NMV) (preklic/popravek NMV), objavljeno dne 23.03.2016
JN003581/2016-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 08.07.2016
JN003581/2016-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 19.12.2016
JN003581/2016-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 19.12.2016
    NMV1619/2016 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila
OBVESTILO O NAROČILU MALE VREDNOSTI

Blago

Pohištvo

Datum objave: 16. 3. 2016
Številka objave: NMV1619/2016


Naročilo male vrednosti se oddaja na podlagi:30.a člen ZJN-2.
I.1)IME, NASLOVI IN KONTAKTNA(-E) TOČKA(-E): SŽ, d.o.o., KOLODVORSKA ULICA 11, Kontakt: nabava@slo-zeleznice.si, V roke: Bojan Geršak, SI-1000 LJUBLJANA.
Tel. +386 12914541. Telefaks +386 12914833. E-pošta bojan.gersak@slo-zeleznice.si.
I.2)NASLOV NAROČILA, KI GA JE DOLOČIL NAROČNIK: Pisarniška oprema SŽ.
I.3)VRSTA NAROČILA: Blago.
I.4)INFORMACIJE O JAVNEM NAROČILU, OKVIRNEM SPORAZUMU, DINAMIČNEM NABAVNEM SISTEMU ALI E-DRAŽBI: Obvestilo se nanaša na javno naročilo.
Naročilo bo oddano na elektronski dražbi: Ne.
I.5)KRATEK OPIS NAROČILA ALI NABAVE: Piasrniška oprema SŽ.
I.6)ENOTNI BESEDNJAK JAVNIH NAROČIL (CPV): 39100000 (Pohištvo)
I.7)RAZDELITEV NA SKLOPE: Da.
Ponudbe je treba predložiti za: en ali več sklopov.
I.8)MERILA ZA IZBIRO PONUDBE: Najnizja cena.
I.9)OBJAVA JE HKRATI RAZPISNA DOKUMENTACIJA: Ne.
Internetni naslov dokumentacije:
http://www.enarocanje.si/zjnPov/Dokumentacija/2016/3/2447-91481481565111437973/Raz_doku
mentacija_-_Pohistvo_SZ_2016.zip

I.10)ROK ZA SPREJEMANJE PONUDB ALI PRIJAV ZA SODELOVANJE: Datum: 30. 3. 2016
Čas: 09:00
I.11)POGOJI ODPIRANJA PONUDB: Datum: 30. 3. 2016
Čas: 13:00
I.12)DODATNE INFORMACIJE O NAROČILU:I.13)ROK ZA SPREJEMANJE PONUDNIKOVIH VPRAŠANJ: Datum: 23. 3. 2016
Čas: 12:00
I.14)DATUM ODPOŠILJANJA TEGA OBVESTILA: 16. 3. 2016
SKLOP ŠT. 1
NASLOV
1)KRATEK OPIS SKLOPA Pisarniške mize, omare, predalniki in ostala oprema po specifikaciji.
2)ENOTNI BESEDNJAK JAVNIH NAROČIL (CPV) 39100000 (Pohištvo)
3)DODATNE INFORMACIJE O SKLOPU Specifikacija navedena v razpisni dokumentaciji.
SKLOP ŠT. 2
NASLOV
1)KRATEK OPIS SKLOPA Pisarniški stoli standardi po specifikaciji.
2)ENOTNI BESEDNJAK JAVNIH NAROČIL (CPV) 39100000 (Pohištvo)
3)DODATNE INFORMACIJE O SKLOPU Specifikacija navedena v razpisni dokumentaciji.
SKLOP ŠT. 3
NASLOV
1)KRATEK OPIS SKLOPA Mini kuhinja po specifikaciji.
2)ENOTNI BESEDNJAK JAVNIH NAROČIL (CPV) 39100000 (Pohištvo)
3)DODATNE INFORMACIJE O SKLOPU Specifikacija navedena v razpisni dokumentaciji.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PRILOGA
INFORMACIJE O SKLOPIH
 
 
 
 
 
 

PRILOGA
INFORMACIJE O SKLOPIH
 
 
 
 
 
 

PRILOGA
INFORMACIJE O SKLOPIH
 
 
 
 
 
 

OBJAVE, VEZANE NA TO OBJAVO

.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 23.03.2016   06:40
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
Pozdravljeni,

Mini kuhinja je vedno predmet celotnega popisa oziroma specifikacije naročnika. Redko kdaj se dobavlja samo mini kuhinja,
zato je referenca za le-to vprašljiva. Zanima nas ali zadostujejo reference za SKLOP 1 in z prilogo le-teh bi bil zadovoljena
tudi zahteva za SKLOP 3 ?

Hvala

ODGOVOR:
NE, upoštevale se bodo za posamezni SKLOP navedene reference

Datum objave: 23.03.2016   06:51
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
Spoštovani,

Zanima nas ali lahko namesto 6x reference ( po 2x na vsaki sklop ) v višini 30% od seštevka vseh razpisanih količin za posamezni sklop,
priložimo 2x referenca, ki bo veljala za vse tri sklope skupaj in bo procentualno višja od Vaše razpisane zahteve.

Lep pozdrav

ODGOVOR:
V obrazec se iz priloženih potrjenih referenc naročnika navedejo za posamezni sklop zahtevani podatki.

Datum objave: 23.03.2016   08:38
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
Prosimo naročnika, naj popravi razpisno dokumentacijo v točki 2.4. in sicer tako, da omogoči predložitev reference tudi od družb v skupini Slovenske železnice.

ODGOVOR:
Popravek bo objavljen na portalu.

Datum objave: 23.03.2016   14:48
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
Spoštovani,

imamo vprašanje glede šolskih stolov in šolskih miz. Ali naročnik želi, da se ponudi leseni stol v celoti ali naj vam ponudimo šolski nakladalni, kovinski stol (kovinska konstrukcija -prašno barvana), ki ima leseno sedalo in leseno naslonjalo?


Prosimo za odgovor

Hvala

ODGOVOR:
Ponudi se šolski nakladalni stol s kovinskim ogrodjem, ostali del stola kot je navedeno v razpisni dokumentaciji.

Datum objave: 24.03.2016   11:11
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
Spoštovani!

Pri Sklopu 2 - pisarniški stoli zahtevate certifikat za ergonomijo sedenja. Prosimo za pojasnitev po katerem standardu se meri ergonomija sedenja.

Hvala in lep pozdrav!

ODGOVOR:
Ergonomija sedenja za stole morajustrezati slovenskim oz. evropskim standardom SIST EN 1335-1:2001, SIST EN 1335-2:2001 in SIST EN 1335-3:2001.