Naročnik: CENTER ZA VARSTVO IN DELO GOLOVEC, Na Golovcu 2, 3000 Celje
Blago: DOBAVA IN MONTAŽA OPREME PRIZIDKA K ENOTI DOBOJSKA 47
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 38.888,72 EUR
JN000732/2017-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 01.02.2017
JN000732/2017-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 10.02.2017
JN000732/2017-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 15.02.2017
JN000732/2017-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.03.2017
JN000732/2017-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 27.03.2017
JN000732/2017-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 29.03.2017
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na: URL: http://agencija-ave.si/
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: DOBAVA IN MONTAŽA OPREME PRIZIDKA K ENOTI DOBOJSKA 47 Referenčna številka dokumenta: 430-1/2017-23
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je dobava in montaža pohištvene in aktivne opreme za prizidek k enoti Dobojska 47 .
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39100000
39200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI014 - Savinjska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Dobojska 47, 3000 Celje
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava in montaža pohištvene in aktivne opreme za prizidek k enoti Dobojska 47 .
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 2 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Obvezni in ostali pogoji, ki jih določa 75. člen ZJN-3. Pogoji za opravljanje poklicne dejavnosti, ekonomski in finančni pogoji ponudnika ter tehnična in strokovna sposobnost ponudnika v skladu z razpisno dokumentacijo.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
22.02.2017 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 22.02.2017 13:00 Kraj: Center za varstvo in delo Golovec, Na Golovcu 2, 3000 Celje
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 16.02.2017 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
01.02.2017
Dodatna pojasnila
Datum objave: 02.02.2017 14:05
Dostop do popisov je omogočen. Prosim poizkusite ponovno. Lep pozdrav!
Datum objave: 02.02.2017 14:07
VPRAŠANJE Ni dostopa do popisov
ODGOVOR Dostop do popisov je omogočen. Prosim poizkusite ponovno. Lep pozdrav!
Datum objave: 07.02.2017 08:14
VPRAŠANJE Spoštovani,
Zahteva se, da so ponudnik oz. ponudniki v skupnem nastopu v zadnjih 5 letih pred rokom za oddajo ponudbe uspešno opravili vsaj 2 dobavi in montaži pohištvene in aktivne opreme v vrednosti 30.000,00 EUR brez DDV. Ali gre tukaj za 2 dobavi po (vsaka) 30.000 EUR ali 2 dobavi v SKUPNI vrednosti 30.000 EUR (npr. 1. dobava v vrednosti 14.000 EUR, 2. dobava v vrednosti 16.000 EUR)?
Hvala in lp.
ODGOVOR Spoštovani, V skladu z Izjavo o referencah (OBR-5) mora ponudnik oz. ponudniki v skupni ponudbi izkazati usposobljenost s predložitvijo izjave, da je uspešno izvedel najmanj 2 dobavi in montaži pohištvene in aktivne opreme, VSAKA v vrednosti najmanj 30.000,00 EUR brez DDV. Lep pozdrav.
Datum objave: 13.02.2017 10:56
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
prosim za odgovor:
VO pozicija (vogalnik)...prosim za dimenzijo.
Hvala.
ODGOVOR Spoštovani! Opis vogalnika se nahaja v popisu pohištvene opreme - vogalniki VO, barva je svetla oker.
Datum objave: 13.02.2017 10:57
VPRAŠANJE Zdravo! v popisih je stolpec 'katalog'..Za kaj je predviden v ta stolpec Prosimo za pojasnilo
ODGOVOR Spoštovani! V rubriki katalog se označi številka priloge, načrta ali prospekta, kot npr. bolniška postelja in pripadajoča nočna omarica, slika ponujenega stola, itd.
Datum objave: 13.02.2017 10:58
VPRAŠANJE Spoštovani, kaj vpisujemo v stolpec 'katalog'? Kaj je primerljivo?
ODGOVOR Spoštovani! V rubriki katalog se označi številka priloge, načrta ali prospekta, kot npr. bolniška postelja in pripadajoča nočna omarica, slika ponujenega stola, itd.
Datum objave: 13.02.2017 11:05
VPRAŠANJE Pozdravljeni...kakšne so spremembe v popisih, ki ste jih objavili 10.02.2017?? Ali moramo prilagati tehnićno dokumentacijo za ponujeno??
ODGOVOR Spoštovani! Prvotni obrazec opreme ni imel pravilne enačbe seštevka ponujenih postavk. Tehnične dokumentacije za ponujeno robo ni potrebno prilagati, manjše prilagoditve z ozirom na instalacije bodo rešene predhodno operativno.
Datum objave: 14.02.2017 16:54
VPRAŠANJE V dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, ki je bila objavljena na vaši spletni strani, stran 6 v točki 6 navajate, da je potrebno cene vpisati samo v " I. zbir pohištvene opreme " in list " rekapitulacija ".
Ali to pomeni, da zavihka oziroma lista " aktivna oprema " prav tako ni potrebno izpolnjevati? Ali je morda prišlo do napake v navodilih ?
ODGOVOR Ponudniki v popisu opreme poleg lista »I. zbir pohištvene opreme« in lista »Rekapitulacija« izpolnijo tudi list "Aktivna oprema". V navodilih za izdelavo ponudbe je napaka. Prosimo preverite spremembo navodil objavljeno dne 15.2.2017.
Datum objave: 15.02.2017 13:59
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
Če prav razumemo, BON obrazec, s katerim se dokazuje neblokada, predloži le ponudnik, podizvajalec pa podpiše le izjavo (OBR 3)?
Hvala in lp.
ODGOVOR Spoštovani, V skladu z poglavjem 3 razpisne dokumentacije, točka 8, B.2/ 4, dokazilo v obliki obrazca BON ali potrdila vseh bank , izpolnijo oz. priložijo tudi podizvajalci. Lep pozdrav.
Datum objave: 16.02.2017 09:09
VPRAŠANJE Spoštovani,
prosimo za pojasnila glede postelj.
Bolniška postelja je lahko hidravlična (pogon preko plinskega cilindra) ali električna (pogon preko motorjev). Cenejša izvedba so električne bolniške postelje.
ali se lahko ponudi bolniška postelja z ograjama na dve letvi (kar je standard) in ki višinsko zagotavlja varnost pred padci po vseh trenutno veljavnih standardnih in predpisih.?
Prosimo za odgovor, kakše postelje želite. Prosimo za referenčne artikle.
Hvala
ODGOVOR Spoštovani, Mišljena je bolniška postelja z električnim pogonom treh pregibnih delov, kot npr. Timo ali Burmeier. Stranski ograjni letvi sta lahko najmanj dve, priložen mora biti tudi certifikat CE.
Datum objave: 16.02.2017 09:09
VPRAŠANJE Pri bolniški postelji je nekaj neskladja in sicer :
Bolniška postelja je lahko hidravlična (pogon preko plinskega cilindra/dvižnika) ali električna (pogon preko elektro motorjev).
Prosim sporočite nam odgovor na zastavljeno vprašanje oziroma nam sporočite ali vam pripravimo ponudbo za električno ali hidravlično bolniško posteljo
ODGOVOR Spoštovani, Mišljena je bolniška postelja z električnim pogonom treh pregibnih delov, kot npr. Timo ali Burmeier. Stranski ograjni letvi sta lahko najmanj dve, priložen mora biti tudi certifikat CE.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.