Dosje javnega naročila 000936/2017
Naročnik: SŽ - VIT, d.o.o., Zaloška cesta 217, 1000 Ljubljana
Blago: Nabava vijačnega materiala
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 162.381,07 EUR

JN000936/2017-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 10.02.2017
JN000936/2017-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 15.02.2017
JN000936/2017-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.03.2017
JN000936/2017-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 18.05.2017
JN000936/2017-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 22.05.2017

    JN000936/2017-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
SŽ - VIT, d.o.o.
Zaloška cesta 217
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
SŽ, d.o.o., Kolodvorska11, Ljubljana, Alenka Weissenbach
alenka.weissenbach@slo-zeleznice.si
+386 12914587
+386 12914833

Internetni naslovi
http://www.slo-zeleznice.si/
http://www.slo-zeleznice.si/
I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.enarocanje.si/App/Datoteke/187254/RD_Nabava_vijačnega_materiala_2017_2018_ZJN-3.zip
I.6 Glavna področja dejavnosti
Železniški promet


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nabava vijačnega materiala
Referenčna številka dokumenta: 3/2017/23
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44530000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nabava vijačnega materiala
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44530000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Nabava vijačnega materiala
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.02.2017   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.02.2017   13:00
Kraj: Ljubljana


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 15.02.2017   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.02.2017

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.02.2017   10:00
VPRAŠANJE
Spoštovani!

Imamo 2 vprašanji v povezavi z Osnutkom pogodbe, in sicer:
1. V 2. členu navajate DDP pariteto. DDP pariteta namreč pomeni, da si davek obračuna prodajalec. V praksi se namreč uporabljata CPT in CIP pariteti, saj se davek zaračuna kupcu na računu in bomo na izdani fakturi, povišali vrednost po predračunu za DDV.
2. V. 5. členu navajate: "Prodajalec se zavezuje, da bo v svojem proizvodnem procesu vzpostavil in vzdrževal sodoben nivo kakovosti blaga in storitev v skladu z zahtevami kupca, kar bo dosegel z ustrezno tehnično in ostalo definiranostjo proizvodnega oz. poslovnega procesa, kot tudi s sodobno organizacijo, modernimi metodami in tehnikami ter opremljenostjo sistema kakovosti v skladu z ISO 9001:2008." Ali je mišljeno, da se procesi izvajajo po principih določenih s standardom ISO 9001:2008 ali zahtevate od prodajalca tudi certifikat? Zahteva po certifikatu namreč ni zavedena nikjer v RD kot pogoj.

Hvala in lep pozdrav.


ODGOVOR

1. Naročnik ostaja pri zahtevi po pariteti DDP: v pariteto morajo biti vključeni vsi stroški prevoza, carinjenja, finančnega zavarovanja, itd.. Naročnik plača le DDV.
2. Naročnik od prodajalca ne zahteva certifikata.
Naročnik bo objavil popravek osnutka vzorca pogodbe.