Dosje javnega naročila 000965/2017
Naročnik: ELEKTRO PRIMORSKA d.d., Erjavčeva ulica 22, 5000 Nova Gorica
Storitve: REVIZIJA ODKLOPNIKOV IN LOČILNIKOV 110 kV
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 75.798,60 EUR

JN000965/2017-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 13.02.2017
JN000965/2017-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.03.2017
JN000965/2017-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 13.04.2017
JN000965/2017-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 24.04.2017

    JN000965/2017-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
ELEKTRO PRIMORSKA d.d.
Erjavčeva ulica 22
5000
SI
Nova Gorica
Slovenija
Miran Žnideršič, komisija za javna naročila
javna.narocila@elektro-primorska.si
+386 53396600
+386 53396705

Internetni naslovi
http://www.elektro-primorska.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.elektro-primorska.si/razpisi/aktualni-razpisi-1
I.6 Glavna področja dejavnosti
Električna energija


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: REVIZIJA ODKLOPNIKOV IN LOČILNIKOV 110 kV
Referenčna številka dokumenta: 2-S/NMV/2017
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50530000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Revizija odklopnikov in ločilnikov 110 kV. Natančnejši opis je v razpisni dokumentaciji.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50532400
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI02 - Zahodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
REVIZIJA ODKLOPNIKOV IN LOČILNIKOV 110 kV
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 03.05.2017
Konec: 31.03.2018
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
03.03.2017   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 03.05.2017
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 03.03.2017   10:30
Kraj: Elektro Primorska, d.d.; Erjavčeva 22; Nova Gorica


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.02.2017   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.02.2017

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 23.02.2017   07:47
VPRAŠANJE
Spoštovani, prosimo za pojasnilo tehničnih pogojev v točki 5 " Izvajalec se obvezuje dobaviti in zamenjati ustrezne rezervne dele za katere se med revizijo izkaže, da jih je potrebno zamenjati." Zanima nas, ali je dobava teh delov vključena v ceno storitve revizije? Če je prosimo, da se objavi seznam rezervnih delov z vključenimi količinami, ker ni mogoče upoštevati v ceni storitve materiala za katerega ni znan obseg dobave. Hvala za odgovor

ODGOVOR št.1
Dobava rezervnih delov ni vključena v ceno storitve revizije.
Ves ostali potrošni material, ki je potreben za izvedbo posamezne revizije, mora biti vključen v ceno storitve.