Dosje javnega naročila 001682/2017
Naročnik: Javne službe Ptuj d.o.o., Ulica heroja Lacka 3, 2250 Ptuj
Gradnje: Dobava in vgrajevanje asfaltnih zmesi
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 316.385,04 EUR

JN001682/2017-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 07.03.2017
JN001682/2017-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.03.2017
JN001682/2017-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 18.05.2017
JN001682/2017-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 19.05.2017
JN001682/2017-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.05.2017
JN001682/2017-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.06.2017
JN001682/2017-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.07.2017
JN001682/2017-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 12.07.2017
JN001682/2017-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.09.2017
JN001682/2017-X03 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 31.01.2018
JN001682/2017-X04 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 31.01.2018
JN001682/2017-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.06.2018
JN001682/2017-ODL06 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.07.2018
JN001682/2017-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.08.2018
JN001682/2017-X05 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 09.08.2018
JN001682/2017-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.09.2018
JN001682/2017-X06 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 30.10.2018
JN001682/2017-ODL07 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.10.2018
JN001682/2017-X07 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 01.02.2019

    JN001682/2017-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Javne službe Ptuj d.o.o.
Ulica heroja Lacka 3
2250
SI
Ptuj
Slovenija
Svetlana M. Zupanič
svetlana.milosevic@js-ptuj.si
+386 26207344
+386 26207331

Internetni naslovi
http://www.js-ptuj.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.js-ptuj.si/
I.4 Vrsta javnega naročnika
Javno podjete
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava in vgrajevanje asfaltnih zmesi
Referenčna številka dokumenta: JN-001/2017
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45233100
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Dobava in vgrajevanje asfaltnih zmesi
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45233100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Mestna občina Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava in vgrajevanje asfaltnih zmesi
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 3
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
16.03.2017   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 16.03.2017   10:30
Kraj: Sedež naročnika


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.03.2017   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
06.03.2017

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 07.03.2017   12:56
Glede na to, da je razpisna dokumentacija nezahtevna in da gre za naročilo male vrednosti, menimo, da je rok primeren.

Lep pozdrav.