Dosje javnega naročila 000379/2017
Naročnik: CUDV Draga, Draga 1, 1292 Ig
Blago: DOBAVA MEDICINSKEGA, RAZKUŽEVALNEGA IN SANITETNEGA MATERIALA V PONOVLJENEM POSTOPKU ZA NEODDAN SKLOP V PREJ IZVEDENEM POSTOPKU
ZJN-3: Odprti postopek

JN000379/2017-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 19.01.2017
JN000379/2017-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.04.2017
JN000379/2017-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 26.05.2017
JN000379/2017-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 05.04.2019
JN000379/2017-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 08.04.2019
JN000379/2017-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 08.04.2019
JN000379/2017-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 08.04.2019
JN000379/2017-C06 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.06.2019
JN000379/2017-C07 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.09.2019
JN000379/2017-C08 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 20.12.2019
JN000379/2017-C09 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 24.02.2020
Zahtevek za revizijo

    JN000379/2017-C01 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2017/S 101-201057

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
CUDV Draga
Draga 1
1292
SI0
Ig
Slovenija
Tatjana Stražišar
center.draga.ig@center-db.si
+386 14202676
+386 14202626

Internetni naslovi
http://www.center-db.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: DOBAVA MEDICINSKEGA, RAZKUŽEVALNEGA IN SANITETNEGA MATERIALA V PONOVLJENEM POSTOPKU ZA NEODDAN SKLOP V PREJ IZVEDENEM POSTOPKU
Referenčna številka dokumenta: 4300-02/2016
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
DOBAVA MEDICINSKEGA, RAZKUŽEVALNEGA IN SANITETNEGA MATERIALA - ROKAVICE
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 46.005,70 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33700000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: CUDV Draga, Draga 1, 1292 Ig
II.2.4 Opis javnega naročila
ROKAVICE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN000379/2017-B01
Številka obvestila v UL: 2017/S 014-021117
Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 18.01.2017
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila


Oddelek V: Oddaja naročila

Sklop 1

Naslov:

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
04.05.2017
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 5
Število prejetih ponudb MSP-jev: 5
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 0

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SANOLABOR, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 42.600,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 46.005,70 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
CUDV Draga
Draga 1
1292
Ig
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.05.2017