Dosje javnega naročila 005017/2017
Naročnik: BOLNIŠNICA SEŽANA, Cankarjeva ulica 4, 6210 Sežana
Blago: Diagnostična sredstva vezana na aparate
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN005017/2017-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 16.05.2017
JN005017/2017-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.06.2017

    JN005017/2017-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
BOLNIŠNICA SEŽANA
Cankarjeva ulica 4
6210
SI
Sežana
Slovenija
Saša Prinčič, mag. Silvana ŠONC
sasa.princic@bsezana.si
+386 57074000
+386 57341302

Internetni naslovi
http://www.bolnisnica-sezana.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/206917/NMV_01-17_RD_Diagnostična_sredstva_vezana_na_aparate.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/206917/espd/NMV_01-17_ESPD.zip
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Diagnostična sredstva vezana na aparate
Referenčna številka dokumenta: NMV 01/17
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nabava diagnostičnih sredstev vezanih na aparate.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Diagnostična sredstva vezana na aparat COULTER HmX
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Diagnostična sredstva vezana na aparat COULTER HmX
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Diagnostična sredstva vezana na aparat ADVIA CENTAUR CP
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Diagnostična sredstva vezana na aparat ADVIA CENTAUR CP
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Diagnostična sredstva vezana na aparat SYSMEX CA 500
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Diagnostična sredstva vezana na aparat SYSMEX CA 500
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Diagnostična sredstva vezana na aparat STRATUS CS 500
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Diagnostična sredstva vezana na aparat STRATUS CS 500
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Diagnostična sredstva vezana na aparat IMMULITE 1000
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Diagnostična sredstva vezana na aparat IMMULITE 1000
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Diagnostična sredstva vezana na aparat CLINITEC STATUS - 1
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Diagnostična sredstva vezana na aparat CLINITEC STATUS - 1
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Diagnostična sredstva vezana na aparat CLINITEC STATUS - 2
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Diagnostična sredstva vezana na aparat CLINITEC STATUS - 2
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Diagnostična sredstva vezana na aparat ABL700
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Diagnostična sredstva vezana na aparat ABL700
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: Diagnostična sredstva vezana na aparat DIMENSION
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Diagnostična sredstva vezana na aparat DIMENSION
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: Diagnostična sredstva vezana na aparat CONTOUR XT
Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Diagnostična sredstva vezana na aparat CONTOUR XT
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
02.06.2017   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 02.06.2017   12:00

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
V skladu z razpisno dokumentacijo.



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 24.05.2017   11:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.05.2017

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 19.05.2017   11:52
VPRAŠANJE
Pozdravljeni

Ne uspemo dostopati do vaše specifikacije proizvodov ki se nahaja na spletnem naslov https://jn.bolnisnica-sezana.si/gosoftweb/
Brskalniki zavračajo dostop, javljajo napako (certifikat je napačen).

Dostopati smo poskušali preko več sistemov in tudi preko zunanjih povezav, zato menimo da napaka ni na naši strani.

Hvala za odgovor in lep pozdrav


ODGOVOR
Naročnik je preveril delovanje svojega poslovnega informacijskega sistema in povezav do spletne aplikacije programa Go-Soft in ugotovil, da povezava deluje pravilno (dostop do spletne aplikacije programa Go-Soft je bil preverjen iz več zunanjih lokacij).
Naročnik predlaga ponudnikom naj najprej preverijo ali imajo posodobljene računalnike, nadalje naj v svojih spletnih brskalnikih preverijo ali imajo urejena korenska potrdila od Sigen-ce. (Več podatkov in navodil glede uvoza korenskih potrdil od Sigen-ce se lahko pridobi na spletni strani https://www.sigen-ca.si/). Pravilno delovanje korenskih potrdil lahko ponudniki preverijo z orodjem certmgr.msc.
Včasih lahko pravilno delovanje povezave blokira tudi antivirus.




Datum objave: 19.05.2017   11:56
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Že dva dni poskušamo vstopiti v vašo spletno aplikacijo, vendar ne gre. Prosim, prevrite v čem je problem, prosim preverite.
LP,

ODGOVOR
Naročnik je na to vprašanje odgovoril že z odgovorom na vprašanje št. 1.



Datum objave: 19.05.2017   12:10
VPRAŠANJE
Spoštovani

do danes ne moremo vstopiti v predračun, kljub geslu, ki ste nam ga dodelili. To pomeni, da se od 15.05.2017 ni zgodilo nič.
Prosimo, da nemudoma omogočite dostop do obrazca za vnos cen in podaljšate rok za oddajo ponudb za toliko dni.


Hvala

ODGOVOR
Naročnik ponudnikom posreduje dodatne informacije, kako odpraviti opisane težave, in sicer podatki in navodila se dobijo na sledečih povezavah:
- http://www.sigen-ca.si/novosti.php
- http://www.ca.gov.si/Navodila_si-trust_ssl_2017_05_05.pdf




Datum objave: 23.05.2017   07:44
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v razpisni dokumentaciji v točki B.02.6 navajate razloge oz. pogoje za izključitev. Zanima nas ali je dovolj, da pri pogojih 1, 2, 3, 4 in 5 izpolnimo ESPD obrazec?

Glede na to, da imate v točki B.02 navedeno:« Naročnik lahko ponudnike kadar koli med postopkom pozove, da predložijo vsa dokazila ali del dokazil v zvezi z navedbami v ESPD, če dvomi v resničnost izjav v ESPD.«

Hvala.

Lep pozdrav.

ODGOVOR
Za pogoje 1, 2, 3, 4 in 5 je dovolj, če ponudniki predložijo izpolnjen in podpisan ESPD. Naročnik si pridržuje pravico zahtevati pisno soglasje za pridobitev podatkov iz kazenske evidence v fazi preverjanja ponudb.



VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali moramo priložiti originalne potrjene reference ali je dovolj, da jih samo naštejemo.

Koliko referenc moramo pridobiti oz. našteti?

Lep pozdrav.

ODGOVOR
Dovolj je, če ponudniki predložijo zgolj seznam referenc. Zaželeno je, da ponudniki predložijo tudi potrdila referenčnih naročnikov. V kolikor ponudniki razpolagajo s potrdili iz drugih postopkov javnega naročanja, lahko predložijo kopije takšnih potrdil.
Ponudnik se mora izkazati vsaj z eno referenco za vsak sklop, za katerega oddaja ponudbo. V primeru, da je ponudnik za istega naročnika dobavljal blago, ki sodi v različne sklope, se referenca upošteva v vseh teh sklopih.




Datum objave: 26.05.2017   14:01
VPRAŠANJE
Spoštovani,
vprašanje se nanaša na SKLOP7:

Ali dovolite, da ponudimo kontrole drugega proizvajalca, ki se lahko uporabljajo na Siemensovih Urinskih analizatorjih? Predvidevamo, da JA.

Lep pozdrav in hvala za odgovor

ODGOVOR
Lahko, v kolikor je kontrolni materiall pripravljen za uporabo (brez predpriprave) in ne povzroča škode na obstoječem aparatu.



VPRAŠANJE
Spoštovani,

Naše vprašanje se nanaša na SKLOP 6, Diagnostična sredstva vezana na aparat CLINITEC STATUS – 1:
Pozivamo vas, da odprete skop in razpišete le preiskavo na 10 klasičnih parametrov v urinu ter od ponudnikov zahtevate, da vam dajo ustrezen urinski analizator v uporabo za čas trajanja pogodbe. Na ta način boste dobili zagotovo najugodnejšo ponudbo za želeno preiskavo, saj boste odprli konkurenco. Je pa to tako osnovna in ne komplicirana preiskava in rokovanje z aparata zelo podobno, da to ne bi smel biti problem za izurjene profesionalne uporabnike.

Hvala za razmislek in odgovor.

ODGOVOR
Naročnik ne bo spreminjal strokovnih zahtev.