Naročnik: MJU, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana
Blago: Nakup hibridnega diskovnega podsistema za potrebe obdelave statističnih podatkov SURS
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN005479/2017-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 30.05.2017
JN005479/2017-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.08.2017
JN005479/2017-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 05.09.2017
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na: URL: http://www.djn.mju.gov.si/javna-narocila
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup hibridnega diskovnega podsistema za potrebe obdelave statističnih podatkov SURS Referenčna številka dokumenta: 4300-32/2017
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
48800000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup hibridnega diskovnega podsistema za potrebe obdelave statističnih podatkov SURS
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
48800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI021 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: RS
II.2.4 Opis javnega naročila
Nakup hibridnega diskovnega podsistema za potrebe obdelave statističnih podatkov SURS
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 3 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
Uporabljena bo elektronska dražba. Dodatne informacije o elektronski dražbi:
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
09.06.2017 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 15.02.2018
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 09.06.2017 11:00 Kraj: V aplikaciji E-dražba.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 05.06.2017 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
30.05.2017
Dodatna pojasnila
Datum objave: 31.05.2017 12:52
VPRAŠANJE
Spoštovani,
za Apple tablice je za potrebe državne uprave smislena tudi storitev korporativne registracije naprav (http://www.apple.com/business/dep/). Zato predlagamo, da se v zahtevah to dopolni in imajo vsi ponudniki enaka izhodišča.
Lepo pozdravljeni.
ODGOVOR
To vprašanje se ne nanaša na to javno naročilo.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.