Naročnik: MJU, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana
Storitve: Storitve podpore uporabnikom in vzdrževanje strojne računalniške opreme
ZJN-3: Postopek s pogajanji brez predhodne objave
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 3.795.706,84 EUR
JN004612/2017-L01 - Prostovoljno obvestilo za predhodno transparentnost (EU 15 - SL), objavljeno dne 28.04.2017
JN004612/2017-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 15.06.2017
JN004612/2017-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 28.07.2017
JN004612/2017-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 02.08.2017
JN004612/2017-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 14.05.2018
JN004612/2017-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 28.02.2019
Sklop 4: Poštne in aplikacijske strežniške storitve
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 4
II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 6: Vzdrževanje namenske opreme za obravnavanje tajnih podatkov Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 6: Vzdrževanje namenske opreme za obravnavanje tajnih podatkov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Oddaja javnega naročila brez predhodne objave javnega razpisa v Uradnem listu Evropske unije v primerih, navedenih v nadaljevanju
Utemeljitev izbire postopka s pogajanji brez predhodne objave javnega razpisa v skladu s členom 32 Direktive 2014/24/EU
Brez ponudb ali primernih ponudb/prijav za sodelovanje v odziv na: Odprti postopek
Razlaga: Naročnik je za oddajo predmetnega javnega naročila izvedel odprti postopek z oznako ODPU-16/2016 (v nadaljevanju: odprti postopek), v katerem je sprejel odločitev o oddaji naročila št. 4300-24/2016/268 z dne 23. 11. 2016, v kateri je odločil, da se naročilo v predmetnih sklopih ne odda, ker naročnik v predmetnih sklopih ni prejel nobene dopustne ponudbe.
Naročnik zaradi navedenega nadaljuje oddajo javnega naročila po konkurenčnem postopku s pogajanji, brez objave na portalu javnih naročil, saj bo v postopek s pogajanji vključil ponudnike, ki so v odprtem postopku, za posamezne sklope, predložili ponudbe, ki so nedopustne samo iz razloga, ker ponudbena cena presega naročnikova zagotovljena sredstva
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN004612/2017-L01 Številka obvestila v UL: 2017/S 084-164092 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 26.04.2017
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 0
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
TELEKOM SLOVENIJE, d.d.
Cigaletova ulica 15
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Ne
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 3.190.146,44 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 2.458.057,16 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem
Vrednost ali delež, ki bo verjetno oddan v podizvajanje tretjim strankam:
Kratek opis deleža naročila, ki bo oddan podizvajalcem: 25 % celotnega javnega naročila za sklop 2
Sklop 2
Številka sklopa: 2 Naslov: Sklop 3: Virtualno strežniško okolje in sistemi za arhiviranje
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
31.05.2017
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 0
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
AGENDA d.o.o.
Ulica Pohorskega bataljona 49
2000
SI
Maribor
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 849.131,34 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 653.177,95 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Prejete ni bilo nobene ponudbe ali prijave za sodelovanje ali pa so bile vse zavrnjene.
Sklop 4
Številka sklopa: 4 Naslov: Sklop 6: Vzdrževanje namenske opreme za obravnavanje tajnih podatkov
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Ne
V.1 Informacije o neoddaji naročila
Prejete ni bilo nobene ponudbe ali prijave za sodelovanje ali pa so bile vse zavrnjene.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
Dodatne informacije: To javno naročilo izvaja Ministrtvo za javno upravo za naročnike: ARSO, AKOS, DKOM,Državno pravobranilstvo RS, Državno tožilstvo RS, Javna agencija za varstvo konkurence MDDSZ - CSD, MZZ, Računsko sodišče RS, Sklad kmetijskih zemljišč in gozdov RS, Ustavno sodišče RS,Varuh človekovih pravic.
Naročilo je v Sklop 2: Strežniki lokalnega omrežja odda skupini ponudnikov: Telekom Slovenije, d.d., Cigaletova ulica 15, 1000 Ljubljana, S&T Slovenija d.d., Leskoškova cesta 6, 1000 Ljubljana, in Unistar LC d.o.o., Ljubljana, Litostrojska cesta 56, 1000 Ljubljana Naročilo se v Sklop 3: Virtualno strežniško okolje in sistemi za arhiviranje odda skupini ponudnikov: Agenda d.o.o., Ulica Pohorskega bataljona 49, 2000 Maribor, Genis d.o.o., Likozarjeva 1a, 4000 Kranj in Unistar LC d.o.o., Ljubljana, Litostrojska cesta 56, 1000 Ljubljana
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
Zahtevek mora biti vložen pri Ministrstvu za javno upravo, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana, in sicer neposredno na tem naslovu, po pošti priporočeno ali priporočeno s povratnico. Vlagatelj revizije mora v zahtevku za revizijo navesti ime in naslov vlagatelja zahtevka za revizijo in kontaktno osebo, ime naročnika, oznako javnega naročila oziroma to odločitev, predmet javnega naročila, očitane kršitve, dejstva in dokaze, s katerimi se kršitve dokazujejo, pooblastilo za zastopanje v predrevizijskem in revizijskem postopku, če bo vlagatelj nastopal s pooblaščencem, ter navedbo ali gre v konkretnem postopku javnega naročila za sofinanciranje iz evropskih sredstev in iz katerega sklada, ter priložiti potrdilo o vplačilu takse iz prvega in drugega odstavka 71. člena Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (Uradni list RS, št. 43/11 in 60/11-ZTP-D, 63/13 in 90/14-ZDU-1I; ZPVPJN)
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.