Dosje javnega naročila 005936/2017
Naročnik: Javne službe Ptuj d.o.o., Ulica heroja Lacka 3, 2250 Ptuj
Blago: Nakup in dobava težkega tovornega vozila z nizkimi emisijami
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 168.360,00 EUR

JN005936/2017-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.06.2017
JN005936/2017-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.07.2017
JN005936/2017-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.09.2017
JN005936/2017-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.09.2017

    JN005936/2017-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Javne službe Ptuj d.o.o.
Ulica heroja Lacka 3
2250
SI
Ptuj
Slovenija
Svetlana M. Zupanič
svetlana.milosevic@js-ptuj.si
+386 26207344
+386 26207331

Internetni naslovi
http://www.js-ptuj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.js-ptuj.si
I.4 Vrsta javnega naročnika
Javno podjetje
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup in dobava težkega tovornega vozila z nizkimi emisijami
Referenčna številka dokumenta: JN-011/2017
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34140000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup in dobava težkega tovornega vozila z nizkimi emisijami - rabljeno smetarsko vozilo.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Nakup in dobava težkega tovornega vozila z nizkimi emisijami - rabljeno smetarsko vozilo.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 1
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
26.06.2017   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 26.06.2017   10:30
Kraj: Sedež naročnika.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 22.06.2017   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.06.2017

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.