Naročnik: MESTNA OBČINA LJUBLJANA, Mestni trg 1, 1000 Ljubljana
Gradnje: Gradnja komunalne opreme na območju urejanja MS 1/2 in MR 1/1 Zelena jama po internih cestah U2, U3 (del), U4 (del) in U5 in območje Šmartinske ceste - 2 . faza
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 424.197,16 EUR
JN006626/2017-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 07.07.2017
JN006626/2017-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.08.2017
JN006626/2017-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 06.09.2017
JN006626/2017-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 06.09.2017
JN006626/2017-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 21.03.2018
JN006626/2017-Dod02 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 11.10.2018
Naslov: Gradnja komunalne opreme na območju urejanja MS 1/2 in MR 1/1 Zelena jama po internih cestah U2, U3 (del), U4 (del) in U5 in območje Šmartinske ceste - 2 . faza Referenčna številka dokumenta: 430-1370/2017
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45230000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Gradnja komunalne opreme na območju urejanja MS 1/2 in MR 1/1 Zelena jama po internih cestah U2, U3 (del), U4 (del) in U5 in območje Šmartinske ceste - 2 . faza
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45230000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: MESTNA OBČINA LJUBLJANA
II.2.4 Opis javnega naročila
Gradnja komunalne opreme na območju urejanja MS 1/2 in MR 1/1 Zelena jama po internih cestah U2, U3 (del), U4 (del) in U5 in območje Šmartinske ceste - 2 . faza
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 120 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
NAVEDENO V DOKUMENTACIJI V ZVEZI Z ODDAJO JAVNEGA NAROČILA
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
17.07.2017 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 17.07.2017 10:00 Kraj: Razvidno iz razpisne dokumentacije.
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: Razvidno iz razpisne dokumentacije.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 12.07.2017 09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
07.07.2017
Dodatna pojasnila
Datum objave: 11.07.2017 13:16
VPRAŠANJE Spoštovani, ali mora ena referenca (en objekt) vključevati vse 4 alineje ali lahko posamezno alinejo dokazujemo iz različnih objektov?
Hvala. Lepo pozdravljeni.
ODGOVOR Ena referenca (en objekt) mora vključevati vse 4 alineje, in sicer tako kot je navedeno v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, se mora ponudnik izkazati z referenco posla kot je predmet tega naročila, pri čemer je bilo v okviru posameznega posla izvedeno najmanj: - izgradnja lokalne ali mestne ceste v dolžini vsaj 100 m - izgradnja kanalizacije za padavinsko ali odpadno vodo DN vsaj 250 iz PVC ali poliestrske snovi v dolžini vsaj 100 m - izgradnja vodovoda NL DN vsaj 100 v dolžini vsaj 100 m - izgradnja plinovodnega omrežja v dolžini vsaj 100 m.
Datum objave: 12.07.2017 09:53
VPRAŠANJE Naročnik v PRILOGI 4 zahteva pooblastilo za fizične osebe in sicer za vse vodstvene ali nadzorne organe gospodarskega subjekta. Nastopil je čas dopustov in v tem obdobju ne moremo od vseh oseb pridobiti podpise dokumenta, ker so zaradi dopusta odstotni. Ali lahko priložimo prilogo iz starejših razpisov, ki jih je objavil naročnik? Hvala za odgovor.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.