Naročnik: UKC MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: Režijski material - ponovitev
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 17.287,92 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN003012/2017-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 10.04.2017
JN003012/2017-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 10.05.2017
JN003012/2017-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.06.2017
JN003012/2017-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 26.07.2017
JN003012/2017-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.10.2017
JN003012/2017-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.12.2017
JN003012/2017-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.12.2018
JN003012/2017-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 31.01.2019
JN003012/2017-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.02.2019
Naslov: Režijski material - ponovitev Referenčna številka dokumenta: 460-E-DeS-V1-70-136/17
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33760000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je režijski material.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 687.334,44 EUR
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Papirna konfekcija Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI012 - Podravska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor – razloženo v prostore skladišča tehničnega materiala zgradba Psihiatrije
II.2.4 Opis javnega naročila
Papirna konfekcija
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Ostali režijski material Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39224000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI012 - Podravska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor – razloženo v prostore skladišča tehničnega materiala zgradba Psihiatrije
II.2.4 Opis javnega naročila
Ostali režijski material
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: Pregrinjala posteljna Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33198000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI012 - Podravska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor – razloženo v prostore skladišča tehničnega materiala zgradba Psihiatrije
II.2.4 Opis javnega naročila
Pregrinjala posteljna
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 4
II.2.1 Naslov
Naslov: Sol tabletirana, sol za posip cest Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
15872400
34927100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI012 - Podravska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor – razloženo v prostore skladišča tehničnega materiala zgradba Psihiatrije
II.2.4 Opis javnega naročila
Sol tabletirana, sol za posip cest
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 5
II.2.1 Naslov
Naslov: Izdelki ki prihajajo v stik z živili Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39220000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI012 - Podravska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor – razloženo v prostore skladišča tehničnega materiala zgradba Psihiatrije
II.2.4 Opis javnega naročila
Izdelki ki prihajajo v stik z živili
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN003012/2017-B01 Številka obvestila v UL: 2017/S 071-134356 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 07.04.2017
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Številka sklopa: 1 Naslov: Papirna konfekcija
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
28.06.2017
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 0
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
Paloma, higienski papirji, d.d.
Sladki Vrh 1
2214
SI
Sladki Vrh
Slovenija
Ne
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 333.750,39 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 333.750,39 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 2
Številka sklopa: 2 Naslov: Ostali režijski material
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
28.06.2017
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2 Število prejetih ponudb MSP-jev: 2 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 0
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SIJ, podjetje za proizvodnjo in ekonomske storitve z marketingom, d.o.o.
Krumperška ulica 11
1230
SI
Domžale
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 51.921,63 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 51.921,63 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 3
Številka sklopa: 4 Naslov: Pregrinjala posteljna
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Ne
V.1 Informacije o neoddaji naročila
Prejete ni bilo nobene ponudbe ali prijave za sodelovanje ali pa so bile vse zavrnjene.
Sklop 4
Številka sklopa: 5 Naslov: Sol tabletirana, sol za posip cest
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
27.06.2017
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 3 Število prejetih ponudb MSP-jev: 2 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 0
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 59.219,58 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 59.219,58 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 5
Številka sklopa: 6 Naslov: Izdelki ki prihajajo v stik z živili
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
28.06.2017
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 0
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SIJ, podjetje za proizvodnjo in ekonomske storitve z marketingom, d.o.o.
Krumperška ulica 11
1230
SI
Domžale
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 242.442,84 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 242.442,84 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.