I.2)NASLOV NAROČILA, KI GA JE DOLOČIL NAROČNIK:
JAVNI RAZPIS ZA IZBIRO IZVAJALCA ZA IZVEDBO DEL ZA PROJEKT REKONSTRUKCIJA KOTLOVNICE v objektu Šolskega centra na lokaciji Koroška cesta 53 na Muti, pri katerem se upošteva okoljski vidik
I.3)VRSTA NAROČILA:
Gradnje.
I.4)INFORMACIJE O JAVNEM NAROČILU, OKVIRNEM SPORAZUMU, DINAMIČNEM NABAVNEM SISTEMU ALI E-DRAŽBI:
Obvestilo se nanaša na javno naročilo.
Naročilo bo oddano na elektronski dražbi:
Ne.
I.5)KRATEK OPIS NAROČILA ALI NABAVE:
Predmet javnega naročila je Izvedba strojno instalacijskih del in pripadajočih gradbeno obrtniških del za projekt rekonstrukcija kotlovnice v objektu v objektu Šolskega centra na lokaciji Koroška cesta 53 na Muti, pri katerem se upošteva okoljski vidik. Kratek opis: - dela se bodo izvajala na objektu Šolskega centra na lokaciji Koroška cesta 53 na Muti - zamenja se kotel na kurilno olje z plinskim kondenzacijskim kotlom, - rekonstruirajo se podpostaja, razdelilna postaja, izvede se nov dimniški priključek, - dovod plina in plinska omarica, - pripadajoča gradbeno obrtniška dela - in digitalni obratovalni monitoring.
I.6)ENOTNI BESEDNJAK JAVNIH NAROČIL (CPV):
45351000 (Strojna inštalacijska dela)
45214220 (Gradbena dela na srednji šoli)
I.14)DATUM ODPOŠILJANJA TEGA OBVESTILA:
15. 4. 2015
OBJAVE, VEZANE NA TO OBJAVO
NMV2929/2015, Gradnje: Strojna inštalacijska dela; datum objave: 25. 5. 2015
.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 24.04.2015 12:13
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
Spoštovani,
glede na to, da so ponekod drugi teden planirani kolektivni dopusti, vas prosimo za podaljšanje roka oddaje ponudbe.
Hvala za razumevanje.
Lep pozdrav.
ODGOVOR:
Javni razpis je bil objavljen že 15.4.2015, prav tako vsa razpisna dokumentacija. V kolikor je ponudnik pravočasno pristopIl k pripravi ponudbe menimo, da ima dovolj časa, pa pripravi ponudbeno dokumentacijo, zato naročnika roka za predložitev ponudb ne bo podaljšal.
Datum objave: 24.04.2015 12:15
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
Spoštovani,
po odločitvi DRK Številka: 018-119/2012-3 so lahko reference tudi na drugih obrazcih, če vsebujejo vse podatke, ki jih zahteva naročnik.
Zato naročnika pozivamo, da spremeni zahtevo, da so reference lahko samo na obrazcih naročnika in dovoli, da predložimo že pridobljene kopije iz predhodnih projektov, ki pa vsebinsko odražajo zahtevane informacije naročnika. Namreč nesmiselno je nenehno zahtevati ista referenčna potrdila od istih investitorjev samo zaradi formalnih sprememb v obrazcih.
Prav tako pa je naročnik tudi dolžan avtentičnost in resničnost referenčnih potrdil preveriti in je ključno le, da ima ustrezne podatke o tem, kaj naj preverja.
Prosimo za potrditev predloga.
ODGOVOR:
Kot ustrezne bo naročnik štel tudi reference, ki bodo predložene na obrazcih iz drugih javnih naročil, v kolikor seveda ustrezajo vsem zahtevam iz predmetne razpisne dokumentacije.
Datum objave: 24.04.2015 12:16
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
1. Ali lahko predložimo kopije že pridobljenih referenc?
2. Dokazilo banke o neblokiranosti imamo z datumom izstavitve 14.4.2015., ali je ustrezno?
ODGOVOR:
1.) Kot ustrezne bo naročnik štel tudi reference, ki bodo predložene na obrazcih iz drugih javnih naročil, v kolikor seveda ustrezajo vsem zahtevam iz predmetne razpisne dokumentacije.
2.) Zahteva naročnika je, da predmetna potrdila zajemajo obdobje od 15. 10. 2014 do 15. 4. 2015.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.