Naročnik: MESTNA OBČINA LJUBLJANA, Mestni trg 1, 1000 Ljubljana
Gradnje: Izvedba gradbeno-obrtniških del pri obnovi fasade in stavbnega pohištva na naslovu Mestni trg 1 – Magistrat v Ljubljani
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 155.467,53 EUR
JN000797/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 12.02.2018
JN000797/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.05.2018
JN000797/2018-ODL01P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.05.2018
JN000797/2018-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.06.2018
JN000797/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 10.07.2018
JN000797/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 16.07.2018
Naslov: Izvedba gradbeno-obrtniških del pri obnovi fasade in stavbnega pohištva na naslovu Mestni trg 1 – Magistrat v Ljubljani Referenčna številka dokumenta: 430-790/2017-5
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45212300
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Izvedba gradbeno-obrtniških del pri obnovi fasade in stavbnega pohištva na naslovu Mestni trg 1 – Magistrat v Ljubljani
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45262500
45262511
45421000
45442100
98395000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Mestni trg 1, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izvedba gradbeno-obrtniških del pri obnovi fasade in stavbnega pohištva na naslovu Mestni trg 1 – Magistrat v Ljubljani. Količina in obseg naročila ter pogoji izvedbe so razvidni iz popisa del št.1515/2015-1, kulturno varstvenih pogojev ZVKDS, OE Ljubljana št 35102-0794/2015-5 z 24.6.2015 in kulturno varstvenega soglasja ZVKDS, OE Ljubljana, št. 35102-0794/2015-5 z 14. 1. 2016, ki so priloge razpisne dokumentacije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 120 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Določeno v razpisni dokumentaciji.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.02.2018 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.02.2018 12:00 Kraj: Mestna občina Ljubljana, Služba za javna naročila, Dalmatinova 1, 2. nadstropje, sejna soba
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: Določeno v razpisni dokumentaciji.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 16.02.2018 12:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.