Dosje javnega naročila 001617/2018
Naročnik: UNIVERZA V LJUBLJANI, FAKULTETA ZA MATEMATIKO IN FIZIKO, Jadranska ulica 19, 1000 Ljubljana
Gradnje: Prenova prostorov Fakultete za matematiko in fiziko UL
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 81.496,69 EUR

JN001617/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 16.03.2018
JN001617/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.04.2018
JN001617/2018-ODL01P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.04.2018
JN001617/2018-ODL01P2 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.06.2018
JN001617/2018-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.09.2018
JN001617/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 26.09.2018
JN001617/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 01.10.2018
JN001617/2018-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 01.10.2018
JN001617/2018-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 01.10.2018

    JN001617/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZA V LJUBLJANI, FAKULTETA ZA MATEMATIKO IN FIZIKO
Jadranska ulica 19
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Bernarda Golob Hribar
tajnik@fmf.uni-lj.si
+386 14766508
+386 12517281

Internetni naslovi
http://www.fmf.uni-lj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/247298/Razpisna_dokumentacija_-_prenova_FMF.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/247298/espd/Narocnik_ESPD_(14).zip
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Prenova prostorov Fakultete za matematiko in fiziko UL
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Prenova prostorov Fakultete za matematiko in fiziko UL
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 4
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Nakup in vgradnja klimatske naprave
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45200000
45300000
45400000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Prenova prostorov Fakultete za matematiko in fiziko UL
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 14
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Prestavitev in nadgradnja UPS enote
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45200000
45300000
45400000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Prenova prostorov Fakultete za matematiko in fiziko UL
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 14
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Prenova vhoda na Jadranski 21
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45200000
45400000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Prenova prostorov Fakultete za matematiko in fiziko UL
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 14
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Prenova študentske pisarne OM na Jadranski 21
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45200000
45400000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Prenova prostorov Fakultete za matematiko in fiziko UL
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 11
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
30.03.2018   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 30.03.2018   10:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 26.03.2018   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.03.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 16.03.2018   14:29
VPRAŠANJE
Spoštovani, kje so popisi?

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
Popisi so objavljeni na spletni strani naročnika ( link: https://www.fmf.uni-lj.si/si/fakulteta/).



Datum objave: 16.03.2018   15:30
VPRAŠANJE
pozdravljeni,

prosimo za pojasnila in sicer:
1. Reference za sklop 1 - Ali zahtevate 3 reference s 3 klimati ali tri reference z enim klimatom ali eno referenco s tremi klimati? Prosimo za jasen zapis.
2. Ali prav razumemo, da moramo predložiti 3 reference, kjer je bil vgrajen UPS v vrednosti vsaj 10.000 EUR?
3. Reference za sklopa 3. in 4. - ali morajo biti GOI dela?
4. Izjava o zagotavljanju servisa in original nadomestnih delov - na kateri sklop se nanaša ta zahteva? ali poda izjavo ponudnik?

ODGOVOR
1. Ponudnik navede, da je dobavil in vgradil vsaj tri klimatske naprave, kjer je bila vsaka dobava in vgradnja vsaj v minimalni vrednosti 15.000 EUR.
2. Ja.
3. Ja.
4.Izjava o zagotavljanju servisa in original nadomestnih delov se nanaša na 1., 2. in 3. sklop. Ponudnik, ki odda ponudbo za ali 1. ali/in 2. in/ali 3. sklop izpolni razpisni obrazec št. 11.



Datum objave: 19.03.2018   09:20
VPRAŠANJE
Ali naročnik zahteva pri sklopu 2, vsaj 3 reference za dobavo in montažo MODULARNE UPS naprave (kakršna je zahtevana v samem razpisu) ali katerekoli v vrednosti 10.000EUR? Če prav razumem velja tudi referenca, ko smo kupcu prodali 30 kom malih UPS naprav v vrednosti 10.000,00€

Hvala za vaše pojasnilo

ODGOVOR
Ponudnik navede, da je dobavil in vgradil/nadgradil vsaj tri UPS enote, kjer je bila vsaka dobava in vgradnja/nadgradnja vsaj v minimalni vrednosti 10.000 EUR. Pogoj ni montaža modularne UPS enote.
Dobava 30 kom malih UPS naprav v vrednosti 10.000,00€ ni ustrezna referenca.




Datum objave: 19.03.2018   09:55
VPRAŠANJE
Naročnik zahteva podpis izjave, kjer ponudnik s podpisom potrdi servis in zagotavljanje rezervnih delov. Je v tem delu prišlo do napake in naročnik zahteva potrdilo PROIZVAJALCA opreme (UPS, klima), da je ponudnik pooblaščen za prodajo, servis in zagotavljanje rezervnih delov?

ODGOVOR
Naročnik zahteva podpis izjave s strani ponudnika, ne potrdilo proizvajalca opreme, da je ponudnik pooblaščen za prodajo, servis in zagotavljanje rezervnih delov.



Datum objave: 19.03.2018   10:14
VPRAŠANJE
Zdravo,

ali pravilno razumemo, da je mišljeno pri izjavi o zagotavljanju servisa in original nadomestnih delov pri sklopu 3 za steklena avtomatska drsna vrata?

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
Ja.



Datum objave: 23.03.2018   07:53
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo za pojasnila, in sicer pri sklopu 4, 2. Oprema:

- pozicija 1. Mize - V shemah navajate, da naj bo pri mizah ogrodje iz ostrorobega škatlastega jeklenega profila 30/30 mm - takšnega profila na trgu ni. Ali ponudimo profil z radijem ali polno železno cev 30/30 mm, ki bo cenovno mnogo dražja?

- pozicija 2. Omarice - V shemah navajate za M25 - miza z leseno roleto za omarico - kdo v Slovenije trži lesene rolete za omarice z vsem pripadajočim okovjem?

Hvala.
Lep pozdrav.

ODGOVOR
1. Lahko se uporabi standardni pohištveni profil.
2. Dovoljena je izvedba tudi z Alu roleto s kvalitetnimi vodili, barvano, NCS po izboru arhitekta, s pohištveno ključavnico in ročajem. Dobavlja npr. Schachermayer.