JN002058/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
OBČINA MEDVODE
Cesta komandanta Staneta 12
1215
SI
Medvode
Slovenija
Marko Košir
marko.kosir@medvode.si
+386 13619532
+386 13619510

Internetni naslovi
http://www.medvode.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.medvode.si/
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Prevoz otrok s posebnimi potrebami s spremljevalcem
Referenčna številka dokumenta: 430-8/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60130000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je prevoz otrok s posebnimi potrebami s stalnim prebivališčem v občini Medvode, ki so usmerjeni v Osnovno šolo Jela Janežiča, Podlubnik 1, 4220 Škofja Loka in nazaj domov, za
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60130000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Prevoz otrok s posebnimi potrebami s spremljevalcem
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.09.2018
Konec: 31.08.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
19.04.2018   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 19.04.2018   10:00
Kraj: Občina Medvode, Cesta komandanta Staneta 12, 1215 Medvode


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 11.04.2018   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
28.03.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 04.04.2018   14:00
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!

Pri pregledu razpisne dokumentacije je bilo opaženo, da se zahteva v vozilu tudi spremstvo. Ali to pomeni, če sta dve voziti tudi dva spremljevalca.

Lep pozdrav!

ODGOVOR
Ne glede na to, ali bo ponudnik opravljal prevoze z enim ali z dvema voziloma, mora ponudnik v času oddaje ponudbe zagotoviti enega spremljevalca.



Datum objave: 11.04.2018   08:24
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Ali morajo biti vozila za prevoz kako posebej opremljena (npr. prilagojena za prevoz oseb na invalidskih vozičkih z vstopno rampo, vgrajeni posebni sedeži za otroke ipd...) ali se zahteva zgolj zakonske pogoje za opravljanje prevoza skupine otrok? Lahko ponudniki sami odločamo, s koliko vozili se bo opravljal prevoz (enim ali dvema) in se temu prilagodi urnik prevoza?
Najlepša hvala za odgovor.

ODGOVOR
Vozila s katerimi se bodo izvajali prevozi otrok s posebnimi potrebami, morajo izpolnjevati zahteve in pogoje za opravljanje prevoza skupine otrok, zahteve iz Pravilnika o delih in opremi vozil (Uradni list RS, št. 1/08, 78/08 in 1/09) in Zakona o motornih vozilih (Uradni list RS, št. 75/17). V času tega javnega naročila se ne izvaja prevoz oseb na invalidskem vozičku.

Ponudnik se lahko sam odloči s koliko vozili bo izvajal storitev, vendar ne več kot z dvema voziloma. Urnik prevoza se opravlja v jutranjih urah in popoldanskih urah v skladu z urnikom OŠ Jela Janežiča.