Naročnik: OSNOVNA ŠOLA VALENTINA VODNIKA, Adamičeva ulica 16, 1000 Ljubljana
Storitve: Izvajanje občasnih prevozov otrok za potrebe OŠ Valentina Vodnika
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN002340/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 30.03.2018
JN002340/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.05.2018
JN002340/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 14.06.2018
Naslov: Izvajanje občasnih prevozov otrok za potrebe OŠ Valentina Vodnika Referenčna številka dokumenta: 430-737/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
60130000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila so občasni avtobusni prevozi otrok v triletnem obdobju za potrebe OŠ Valentina Vodnika.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
60130000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Republika Slovenija
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila so občasni avtobusni prevozi otrok v triletnem obdobju za potrebe OŠ Valentina Vodnika. Upoštevane so okoljske zahteve.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Določeno v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
17.04.2018 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 17.04.2018 10:00 Kraj: Mestna občina Ljubljana, Služba za javna naročila, Dalmatinova 1, 1000 Ljubljana, II. nadstropje, velika sejna soba.
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: Predstavniki ponudnikov, ki želijo sodelovati pri javnem odpiranju ponudb, morajo imeti pisna pooblastila za zastopanje. Pooblastila ne potrebujejo predstavniki ponudnikov, ki so registrirani za zastopanje. Nepooblaščeni predstavniki ponudnikov ne morejo opravljati dejanj, ki pomenijo zastopanje pravne osebe.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 06.04.2018 09:00
Dodatne informacije: Naročnik, Osnovna šola Valentina Vodnika, Adamičeva ulica 16, 1000 Ljubljana, je za postopek na podlagi tretjega odstavka 66. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15) pooblastila Mestno občino Ljubljana, Mestni trg 1, 1000 Ljubljana.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.