Dosje javnega naročila 002289/2018
Naročnik: MESTNA OBČINA NOVO MESTO, Seidlova cesta 1, 8000 Novo mesto
Gradnje: Dograditev javne razsvetljave v naselju Hudo - 3. faza, pri kateri se upoštevajo okoljski vidiki
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 48.110,00 EUR

JN002289/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 30.03.2018
JN002289/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 12.04.2018
JN002289/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.05.2018
JN002289/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 18.06.2018
JN002289/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 18.06.2018
Zahtevek za revizijo

    JN002289/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MESTNA OBČINA NOVO MESTO
Seidlova cesta 1
8000
SI
Novo mesto
Slovenija
maja gorenc
alena.gluhak@novomesto.si
+386 73939258

Internetni naslovi
https://www.novomesto.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/249215/JN_JR_HUDO.zip
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dograditev javne razsvetljave v naselju Hudo - 3. faza, pri kateri se upoštevajo okoljski vidiki
Referenčna številka dokumenta: 430-13/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je gradnja javne razsvetljave na posameznih ulicah v naselju Hudo.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45316100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI037 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Novo mesto
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je gradnja javne razsvetljave na posameznih ulicah v naselju Hudo.
Predmet naročila se izvede na osnovi projektne dokumentacije (PZI) izdelovalca Acer Novo mesto d.o.o., št. projekta PR-R13/2015, marec 2016, v delu, ki se nanaša na 3. fazo – Ureditev cestne razsvetljave v naselju Hudo, št. načrta: 1120/2015, marec 2016, izdelovalca Projekt-eco d.o.o. ter v skladu s predpisi, standardi in ostalo veljavno zakonodajo, ki ureja tovrstna dela in objekte.

II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 2
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
16.04.2018   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 28.06.2018
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 16.04.2018   09:30
Kraj: Mestna občina Novo mesto, Seidlova cesta 1, 8000 Novo mesto, II. nadstropje, velika sejna soba

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
V skladu z navodili naročnika iz razpisne dokumentacije.



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 12.04.2018   10:00

Dodatne informacije:
V skladu z navodili naročnika iz razpisne dokumentacije.
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
30.03.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 05.04.2018   13:09
VPRAŠANJE
Dober dan. Mora biti na litoželeznih pokrovih za elektro jaške že napis novega standarda EN 124-2?

ODGOVOR
Glede na uveljavitev navedenega standarda SIST EN 124-2:2015 z aprilom lansko leto se uporabi napis na pokrovih EN 124-2.
Naročnik Mestna občina Novo mesto



Datum objave: 09.04.2018   13:47
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Zanima nas ali morajo biti svetilke enake kot na tem območju že vgrajenim / predhodnim svetilkam?

Hvala.


ODGOVOR
Svetilke so definirane v razpisni dokumentaciji.
Naročnik Mestna občina Novo mesto




Datum objave: 09.04.2018   14:06
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!

Za katera dela konkretno je potrebno imenovanje OVD?

Hvala za odgovor.

ODGOVOR
Za vsa gradbena dela.
Naročnik Mestna občina Novo mesto



Datum objave: 12.04.2018   09:04
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Glede na specifikaije SLUM 25W z redukcijo na 15W ne dosega 2.577 lm.

SLUM 15W dosega samo 1.913 lm.
SLUM 20W dosega samo 2.551 lm.
SLUM 25W dosega samo 23.189 lm.

Poleg tega so pravilne oznake svetilk SLUM:

SLUM1 06.025 in ne Slum1 8.025.020 .

Prosio vas, da nam navedete katere svetilke naj upoštevamo?

Hvala.




ODGOVOR
Svetilka mora izpolnjevati karakteristike kot na primer svetilka SLUM1 06.025.002 - 25W, IK09, IP66, 3267lm, 4000K, z redukcijo na 15W pa mora biti svetlobni tok 1960lm.
Naročnik bo objavil spremembo popisa del in tehničnega poročila.
Naročnik Mestna občina Novo mesto