Dosje javnega naročila 002338/2018
Naročnik: SIMBIO, družba za ravnanje z odpadki d.o.o., Teharska cesta 49, 3000 Celje
Blago: Dobava osebne varovalne opreme
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 175.000,00 EUR

JN002338/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 30.03.2018
JN002338/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.05.2018
JN002338/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 05.07.2018
JN002338/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 23.07.2018
JN002338/2018-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 23.07.2018
JN002338/2018-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 24.10.2018
JN002338/2018-X03 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 19.02.2019
JN002338/2018-X04 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.04.2019

    JN002338/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SIMBIO, družba za ravnanje z odpadki d.o.o.
Teharska cesta 49
3000
SI
Celje
Slovenija
Klavdija Lužar
INFO@SIMBIO.SI
+386 34256400
+386 34256412

Internetni naslovi
http://www.simbio.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/249262/razpisna_dokumentacija.zip
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava osebne varovalne opreme
Referenčna številka dokumenta: 5/JN-2018/B
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18141000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava zaščitnih rokavic in opreme za zaščito glave.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 1
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Dobava zaščitnih rokavic
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18141000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Celje
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava zaščitnih rokavic
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Dobava opreme za zaščito glave
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18444200
33734000
35814000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Celje
II.2.4 Opis javnega naročila
oprema za zaščito glave
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
19.04.2018   09:30
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 19.04.2018   10:00
Kraj: Simbio d.o.o., Teharska cesta 49, 3000 Celje


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 12.04.2018   14:30
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
30.03.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 03.04.2018   13:38
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v razpisni dokumentaciji pod vsebina dokumentacije z zvezi z oddajo javnega naročila imate pod obrazcem ESPD napisano tehnična dokumentacija. V tehnični dokumentaciji pa imate navedeno, da le najnižji ponudnik bo moral predložiti vzorce, izjave o skladnosti ter certifikate...Sedaj ne vemo ali pri oddaji ponudbe moramo tudi priložiti vzorce, izjave itd. ali bomo pozvani, če bomo najcenejši? Prosimo za obrazložitev.

Hvala.
Lep pozdrav.

ODGOVOR
V točki 4 Navodil ponudnikom za izdelavo ponudbe je navedeno katere dokumente morajo ponudniki predložiti za popolno ponudbo. Vzorce in izjave o skladnosti, ter certifikate bo(-do) na poziv naročnika predložil(-i) ponudnik(-i), ki bo najugodnejši (oz. ponudniki po vrstnem redu, glede na ponujeno ceno), v kolikor prvo uvrščena ponudba ne bo dopustna.



Datum objave: 03.04.2018   13:41
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

ali moramo znova predložiti bianco menice četudi jih vi že imate do prejšnjega neuspelega razpisa?

Lep pozdrav.

ODGOVOR
Da.
Zahtevo za vračilo menice iz preteklih razpisov lahko pisno pošljete naročniku.



Datum objave: 03.04.2018   13:46
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

rokavice po zaporedno št. 9 - zahtevate, da je rokavica polno premazana dlan in zgoraj do zapestja, navajate pa primer rokavico ATG Maxidry 56-451 katera je premazana le na dlani in del prstov zgoraj. Kakšno rokavico želite? Lahko ponudimo rokavico, ki je premazana s čim drugim kot nitrilno guma in odgovarja standardom?

ODGOVOR
Navedena rokavica je v celoti enoslojno premazana do zapestja, na dlani in okoli prstov pa ima rokavica dvojni premaz nitrilne gume. Ponudnik mora ponuditi rokavico, ki ustreza opisu v tehnični dokumentaciji.



Datum objave: 05.04.2018   07:14
VPRAŠANJE
1. Rokavice pod zaporedno številko 3. Ali lahko ponudimo rokavice velikost v razponu 8 in 9?
2. Rokavice pod zaporedno številko 4. Ali lahko ponudimo rokavice s piktogramom EN388 - 2 1 2 2? Na ta način nudimo večjo odpornost proti prebodu.
3. Rokavice pod zaporedno številko 7. Ali lahko ponudim rokavice s piktogramom EN388 - 3 1 3 1?
4. Rokavice pod zaporedno številko 8. Ali lahko ponudim rokavice s piktogramom EN388 - 3 1 3 1?

ODGOVOR
1.Ponudnik mora ponuditi ves razpon velikosti, ki jo nudi proizvajalec rokavic.
2. Ponudnik mora ponuditi rokavico, ki ustreza piktogramom v tehnični dokumentaciji naročnika oz. ima v celoti višji piktogram.
3. Ponudnik mora ponuditi rokavico, ki ustreza piktogramom v tehnični dokumentaciji naročnika oz. ima v celoti višji piktogram.
4. Ponudnik mora ponuditi rokavico, ki ustreza piktogramom v tehnični dokumentaciji naročnika oz. ima v celoti višji piktogram.


Datum objave: 10.04.2018   11:51
VPRAŠANJE
Za sklop 2 sprašujemo:
1. Ali lahko ponudimo pod točko 2 zaščitne kape z ojačanim dnom?
2. Ali je za respiratorje pod točko 7 in 8 obvezna mrežica na zunanji strani?

Lep pozdrav

ODGOVOR
1. Da, v kolikor ustreza tehničnim opisom in zahtevanemu standardu.
2. Da