Naročnik: Družba za upravljanje terjatev bank, d.d., Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana
Blago: Dobava, montaža in funkcionalni zagon obračalnih ploščadi za vozila Nokturno, Koper
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN002451/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 09.04.2018
JN002451/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.05.2018
JN002451/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 23.05.2018
Naslov: Dobava, montaža in funkcionalni zagon obračalnih ploščadi za vozila Nokturno, Koper
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34951000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava, montaža in funkcionalni zagon obračalnih ploščadi za vozila Nokturno, Koper
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava, montaža in funkcionalni zagon obračalnih ploščadi za vozila Nokturno, Koper
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 100 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
25.04.2018 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 25.04.2018 12:01 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 19.04.2018 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
09.04.2018
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke. Poleg piškotkov,
ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani, uporabljamo tudi piškotke
za potrebe spletne analitike in integracijo socialnih omrežij.