Naročnik: MESTNA OBČINA LJUBLJANA, Mestni trg 1, 1000 Ljubljana
Gradnje: Obnova stavbnega pohištva - oken v stavbi Pod turnom 3 v Ljubljani (MGLC)
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 115.932,37 EUR
JN002551/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 16.04.2018
JN002551/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.06.2018
JN002551/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 26.07.2018
JN002551/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 26.07.2018
Naslov: Obnova stavbnega pohištva - oken v stavbi Pod turnom 3 v Ljubljani (MGLC) Referenčna številka dokumenta: 430-225/2018-5
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45212300
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Obnova stavbnega pohištva - oken v stavbi Pod turnom 3 v Ljubljani (MGLC)
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45262510
45262900
45420000
45421000
92522200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Pod turnom 3, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je obnova stavbnega pohištva - oken v stavbi Pod turnom 3 v Ljubljani (MGLC). Podrobneje je predmet javnega naročila opredeljen v popisu del.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 120 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Določeno v razpisni dokumentaciji.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
10.05.2018 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 10.08.2018
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 10.05.2018 10:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 07.05.2018 12:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.