Naročnik: MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana
Blago: Nakup cestnih vozil, razen specialnih vozil in vozil po posebnem naročilu
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 3.101.627,87 EUR
JN002650/2018-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 23.04.2018
JN002650/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 16.05.2018
JN002650/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.06.2018
JN002650/2018-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 13.07.2018
JN002650/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 16.07.2018
JN002650/2018-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 16.07.2018
JN002650/2018-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 16.07.2018
JN002650/2018-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 16.07.2018
JN002650/2018-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 16.07.2018
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup cestnih vozil, razen specialnih vozil in vozil po posebnem naročilu Referenčna številka dokumenta: ODVOZ-12/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34100000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup cestnih vozil, razen specialnih vozil in vozil po posebnem naročilu
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da Ponudbe je treba predložiti za največje število sklopov: 18 Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 18
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 1: Osebno vozilo nižjega razreda Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 1: Osebno vozilo nižjega razreda
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 2: Osebno vozilo nižjega srednjega razreda Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 2: Osebno vozilo nižjega srednjega razreda
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 3: Osebno vozilo srednjega razreda Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 3: Osebno vozilo srednjega razreda
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 18: Karavan nižjega srednjega razreda (CNG)
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
1. Gospodarskemu subjektu ali osebi, ki je članica upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa tega gospodarskega subjekta ali ki ima pooblastila za njegovo zastopanje ali odločanje ali nadzor v njem, ni bila izrečena pravnomočna sodba, ki ima elemente kaznivih dejanj navedenih v prvem odstavku 75. člena ZJN-3. V kolikor gospodarski subjekt ni v položaju iz zgornjega odstavka, lahko naročniku v skladu z devetim odstavkom 75. člena ZJN-3 predloži dokaze, da je sprejel zadostne ukrepe, s katerimi lahko dokaže svojo zanesljivost kljub obstoju razlogov za izključitev. 2. Gospodarski subjekt mora na dan oddaje ponudbe izpolnjevati obvezne dajatve in druge denarne nedavčne obveznosti v skladu z zakonom, ki ureja finančno upravo, ki jih pobira davčni organ v skladu s predpisi države, v kateri ima sedež, ali predpisi države naročnika, oziroma vrednost neplačanih zapadlih obveznosti na dan oddaje ponudbe ali prijave ne znaša 50 EUR ali več. Gospodarski subjekt mora imeti na dan oddaje ponudbe predložene vse obračune davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjih petih let do dne oddaje ponudbe. 3. Gospodarski subjekt na dan, ko poteče rok za oddajo ponudb ne sme biti uvrščen v evidenco gospodarskih subjektov z negativnimi referencami iz a) točke četrtega odstavka 75. člena ZJN-3. 4. Gospodarskemu subjektu v zadnjih treh letih pred potekom roka za oddajo ponudbe ne sme biti s pravnomočno odločbo pristojnega organa Republike Slovenije ali druge države članice ali tretje države dvakrat izrečena globa zaradi prekrška v zvezi s plačilom za delo.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
1 .Gospodarskemu subjektu ali osebi, ki je članica upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa tega gospodarskega subjekta ali ki ima pooblastila za njegovo zastopanje ali odločanje ali nadzor v njem, ni bila izrečena pravnomočna sodba, ki ima elemente kaznivih dejanj navedenih v prvem odstavku 75. člena ZJN-3. V kolikor gospodarski subjekt ni v položaju iz zgornjega odstavka, lahko naročniku v skladu z devetim odstavkom 75. člena ZJN-3 predloži dokaze, da je sprejel zadostne ukrepe, s katerimi lahko dokaže svojo zanesljivost kljub obstoju razlogov za izključitev. 2. Gospodarski subjekt mora na dan oddaje ponudbe izpolnjevati obvezne dajatve in druge denarne nedavčne obveznosti v skladu z zakonom, ki ureja finančno upravo, ki jih pobira davčni organ v skladu s predpisi države, v kateri ima sedež, ali predpisi države naročnika, oziroma vrednost neplačanih zapadlih obveznosti na dan oddaje ponudbe ali prijave ne znaša 50 EUR ali več. Gospodarski subjekt mora imeti na dan oddaje ponu
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Da
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
21.05.2018 09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2018
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 21.05.2018 11:00 Kraj: Ponudniki morajo ponudbe predložiti v informacijski sistem e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 08.05.2018 10:00
Dodatne informacije: • CENTER ZA SOCIALNO DELO DOMŽALE • GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE • KOMISIJA ZA PREPREČEVANJE KORUPCIJE • MINISTRSTVO ZA DELO, DRUŽINO, SOCIALNE ZADEVE IN ENAKE MOŽNOSTI • MINISTRSTVO ZA DELO, DRUŽINO, SOCIALNE ZADEVE IN ENAKE MOŽNOSTI INŠPEKTORAT RS ZA DELO • MINISTRSTVO ZA FINANCE • MINISTRSTVO ZA FINANCE RS GENERALNI SEKRETARIAT - SLUŽBA ZA ANALIZE IN RAZVOJ • MINISTRSTVO ZA GOSPODARSKI RAZVOJ IN TEHNOLOGIJO • MINISTRSTVO ZA GOSPODARSKI RAZVOJ IN TEHNOLOGIJO-URAD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA INTELEKTUALNO LASTNINO • MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO • MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA INFRASTRUKTURO • MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, INŠPEKTORAT REPUBLIKE SLOVENIJE ZA INFRASTRUKTURO • MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA POMORSTVO • MINISTRSTVO ZA IZOBRAŽEVANJE, ZNANOST IN ŠPORT • MINISTRSTVO ZA KMETIJSTVO, GOZDARSTVO IN PREHRANO • MINISTRSTVO ZA KULTURO • MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE • MINISTRSTVO ZA OBRAMBO REPUBLIKE SLOVENIJE • MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR • MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR, AGENCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA OKOLJE • MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR, INŠPEKTORAT REPUBLIKE SLOVENIJE ZA OKOLJE IN PROSTOR • MINISTRSTVO ZA PRAVOSODJE • MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE • MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE ZDRAVSTVENI INŠPEKTORAT REPUBLIKE SLOVENIJE • MINISTRSTVO ZA ZUNANJE ZADEVE • MKGP, AGENCIJA RS ZA KMETIJSKE TRGE IN RAZVOJ PODEŽELJA • REPUBLIKA SLOVENIJA UPRAVNA ENOTA AJDOVŠČINA • REPUBLIKA SLOVENIJA UPRAVNA ENOTA HRASTNIK • REPUBLIKA SLOVENIJA UPRAVNA ENOTA MURSKA SOBOTA • REPUBLIKA SLOVENIJA UPRAVNA ENOTA NOVA GORICA • REPUBLIKA SLOVENIJA UPRAVNA ENOTA PTUJ • REPUBLIKA SLOVENIJA UPRAVNA ENOTA TRŽIČ • REPUBLIKA SLOVENIJA UPRAVNA ENOTA ŽALEC • UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA VARNO HRANO, VETERINARSTVO IN VARSTVO RASTLIN • URAD VLADE REPUBLIKE SLOVENIJE ZA OSKRBO IN INTEGRACIJO MIGRANTOV • VARUH ČLOVEKOVIH PRAVIC
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO
Tržaška cesta 21
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
19.04.2018
Dodatna pojasnila
Datum objave: 07.05.2018 15:57
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo za odgovore na spodaj navedena vprašanja:
1. V 9. sklopu predmetnega javnega naročila povprašujete po vozilu z medosno razdaljo maksimalno do 3.500 mm.
Ali je za naročnika v omenjenem sklopu sprejemljivo tudi vozilo z medosno razdaljo 3.640 mm?
2. Prosimo za korekcijo ponudbenega predračuna za sklop 18.
Zahtevani dobavni rok v okviru razpisa je 90 dni, pri čemer v ponudbenem predračunu numerično navajate dobavni rok 90 dni, ki pa ga v oklepaju tolmačite kot šestdeset dnevni dobavni rok.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
1. Medosna razdalja 3.640 mm za naročnika ni sprejemljiva.
2. V navedenem primeru gre za lapsus. Šteje se da je zapis v oklepaju brezpredmeten. Dobavni rok je kot zapisano s številko na obrazcu ponudba predračun za sklop 18 in tehničnih specifikacijah predmetnega naročila: največ 90 dni od sklenitve neposredne pogodbe.
Datum objave: 08.05.2018 09:08
VPRAŠANJE
Spoštovani,
vezano na javno naročilo za nakup vozil prosimo za odgovore na spodnja vprašanja.
1.) Ponudba se predloži v informacijski sistem e-JN in posledično tudi elektronsko podpiše s strani zakonitih zastopnikov, in sicer z ustreznim kvalificiranim digitalnim potrdilom.
Naročnik v zadnjem odstavku točke 11.1 navaja, da morajo biti obrazci žigosani in podpisani s strani zakonitih zastopnikov. To pomeni, da je potrebno vse obrazce natisniti, žigosati, lastnoročno podpisati in skenirati ter nato naložiti v sistem e-JN?
V kolikor v vaši razpisni dokumentaciji ne gre za napako in dejansko želite, da ponudniki ponudbo predložimo na zgoraj opisani način ste obšli smisel elektronske oddaje ponudb, ki naj bi proces poenostavila.
Prosimo vas torej za korekcijo razpisne dokumentacije oziroma za informacijo zakaj ne zadostuje, da ponudniki zgolj izpolnimo obrazce, jih naložimo v izbrani sistem ter nato elektronsko podpišemo.
Glede ponudnikovega ESPD obrazca ste navedli, da le tega ni potrebno lastnoročno podpisovati, temveč se ga zgolj naloži v sistem, saj bo podpisan hkrati s celotno ponudbo. Ali enako velja za vse obrazce ponudbene dokumentacije in jih torej ni potrebno žigosati ter lastnoročno podpisovati?
2.) V 14. točki razpisne dokumentacije tj. Pogodba, navajate, da mora izbrani ponudnik podpisano krovno in neposredno pogodbo vrniti v roku 5 delovnih dni. Prosimo za informacijo ali je za naročnika sprejemljivo obdobje 8 delovnih dni, kot ima to določeno večina javnih naročnikov.
Hvala in lp.
ODGOVOR
1. Zadnji odstavek točke 11.1 Navodil ponudnikom se spremeni tako da se glasi:
Obrazci izjav, ki jih mora predložiti ponudnik, so del razpisne dokumentacije. Izjave so lahko predložene na teh obrazcih ali na ponudnikovih, ki pa vsebinsko bistveno ne smejo odstopati od priloženih obrazcev. Šteje se da je s podpisom ponudbe podpisana vsa ponudbena dokumentacija, ki jo je ponudnik predložil v sistem e-JN. Za potrebe preverjanj v uradni evidenci morajo biti pooblastila podpisana lastoročno ali elektronsko. Naročnik si pridržuje pravico do preveritve verodostojnosti izjav oziroma potrdil pri podpisniku le-teh.
Predzadnji odstavek točke 11.1.2 Navodil ponudnikom (Obrazec »ESPD« - za vse gospodarske subjekte), se spremeni, tako, da se glasi:
Ponudnik, ki v sistemu e-JN oddaja ponudbo, naloži svoj ESPD v razdelek »ESPD – ponudnik«, ESPD ostalih sodelujočih pa naloži v razdelek »ESPD – ostali sodelujoči«. Ponudnik, ki v sistemu e-JN oddaja ponudbo, naloži nepodpisan ESPD v xml. obliki in bo podpisan hkrati s podpisom ponudbe.
2. Četrti odstavek točke14 navodil ponudnikom se spremeni tako da se pravilno glasi:
Izbrani ponudnik mora krovno pogodbo in neposredno/e pogodbo/e podpisati in vrniti naročniku pogodbo v roku 8 delovnih dni po prejemu s strani naročnika/ov podpisane pogodbe.
Datum objave: 08.05.2018 09:19
VPRAŠANJE
Spoštovani
prosimo za podaljšanje roka za vprašanja saj ste razpis prvotno nepravilno umestili med gradnje, v drugo pa ste postavili rok za odgovore praktično zgolj med prazniki ko je splošno znano, da smo večinoma na počitnicah. Do oddaje ponudb je še kar nekaj časa. Prosimo za fleksibinost saj vam je verjetno cilj zagotavljanje konkurenčnosti in s tem možnosti boljših ponudb v vseh sklopih.
lep pozdrav
ODGOVOR
Rok za postavljanje vprašanj je bil postavljen v skladu z ZJN-3, ter sorazmeren predmetu naročila in obsegu dokumentacije.
Datum objave: 10.05.2018 10:15
VPRAŠANJE
Spoštovani
v sklopu 10 nas zanima če lahko ponudimo vozilo z maksimalno medosno razdaljo 2850mm?
V točki 3.7 prosimo če dodatno definirate minimalno prostornino. Ali pred predelavo ali po predelavi?
Pri kokardi na vratih nas zanima če lahko pondimo izvedbo z nalepko? Potrebno je definirati lastnosti folje, ki jo želite za kokardo (retroefleksija dan-noč-suho mokro, obstojnost ...)
Ali je mogoče objaviti grafični design?
ODGOVOR
Za sklop Sklop 10 Naročnik spreminja zahtevo, tako da se glasi:
3.4 Medosna razdalja max. 2.850 mm
Za sklop Sklop 10 Naročnik daje pojasnilo za prostornino tovornega prostora
3.7 Prostornina tovornega prostora min. 3,0 m3
Prostornina tovornega prostora, navedena v tehničnih zahtevah, velja za vozilo pred predelavo, torej za prostornino, navedeno v specifikacijah (prospektih) za osnovno vozilo.
Za sklopa 10 in 11 daje naročnik pojasnilo za namestitev oznak pripadnosti SV (kokard)
6.2 Barva vozila - zunanjost oznake pripadnosti SV (kokarda) na vratih vozila z leve in desne strani
Oznake / kokarde so lahko izvedene kot nalepke, vendar ob upoštevanju zahtev naročnika.
Dimenzije in grafični dizajn kokarde so podani v prilogi na povezavi:. www.djn.mju.gov.si/resources/files/razno/Kokarda_SV-bela_vozila.doc
Datum objave: 10.05.2018 10:43
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.
Prvo bi opozorili, da je rok za vprašanja nenavadno kratek če vemo, da so v tem času bile počitnice.
Predlagamo, da v sklopu 7 (vozilo 4x4) dopolnite tehnične specifikacije s sistemom za nadzor spusta. Očitno gre za vozilo terenskega tipa in ker je že zahteva po sistemu za pomoč speljevanja v hrib je smiselno in z vidika zagotavljanja varnosti dodati še sistem za nadzor spusta. Najverjetneje je uporabnikom v interesu dobiti vozilo, ki zagotavlja maksimalno varnost.
Lep pozdrav
ODGOVOR
Glede roka za vprašanja je naročnik že podal odgovor - Datum objave: 08.05.2018 09:19
Tehničnih zahtev v sklopu 7(vozilo 4x4) naročnik ne spreminja.
Tehnična zahteva je da ima vozilo elektronsko pomoč za nadzorovano spuščanje po klancu.
Datum objave: 10.05.2018 10:44
VPRAŠANJE
Prosimo za sledeče odgovore
Ali lahko za sklop 1 ponudimo vozilo ki ima medosno razdaljo 2420mmm?
Ali lahko v sklopu 2 ponudimo vozilo z emisijami Co2 do 150g/km?
Ali lahko v sklopu 4 ponudimo vozilo s 100kW in izpustom Co2 max 150g/km?
ODGOVOR
Naročnik za sklope 1, 2 in 4 ne spreminja tehničnih zahtev.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.