Naročnik: Javne službe Ptuj, podjetje za izvajanje gospodarskih javnih služb in drugih dejavnosti, d.o.o., Ulica heroja Lacka 3, 2250 Ptuj
Storitve: Obnova talne signalizacije v Mestni občini Ptuj
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN002882/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 07.05.2018
JN002882/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 15.05.2018
JN002882/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.06.2018
JN002882/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.08.2018
Naslov: Obnova talne signalizacije v Mestni občini Ptuj Referenčna številka dokumenta: JN-009/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45233221
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Obnova talne signalizacije v Mestni občini Ptuj
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45233270
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Mestna občina Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
Obnova talne signalizacije v Mestni občini Ptuj
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: V skladu z zakonodajo.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
18.05.2018 09:30
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 18.05.2018 10:30 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu eJN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.05.2018 16:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
07.05.2018
Dodatna pojasnila
Datum objave: 14.05.2018 13:29
Pod postavko 6 je mišljena izvedba debeloslojnih talnih označb 2-3 mm, vključno posip s kremenovim peskom in vsa potrebna dela - bela barva. Npr. prehodi za pešce…
Lep pozdrav.
Datum objave: 16.05.2018 09:40
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
zanima me, koliko od previdene letne količine je bilo letos že izvedeno?
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Količine v določene v razpisni dokumentaciji so okvirne, torej zahtevani podatek nima vpliva na pripravo ponudbe.
Lep pozdrav
Datum objave: 16.05.2018 10:14
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.
Spremenili ste rok za oddajo ponudbe na 25.5.2018.
Ali ura oddaje ostaja enaka: 9.45, ali se prav tako spremen?
Hvala za odgovor.
ODGOVOR
Spremenili so le dan oddaje. Ura ostaja enaka-9.30.
Lep pozdrav.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.