Dosje javnega naročila 002892/2018
Naročnik: Javna agencija Republike Slovenije za trženje in promocijo turizma, Dimičeva ulica 13, 1000 Ljubljana
Blago: Izvedbo storitev dobave promocijskih izdelkov z znamko I feel Slovenia za promocijo Slovenije 2018 – 2021
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 3.050.000,00 EUR

JN002892/2018-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 07.05.2018
JN002892/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.07.2018
JN002892/2018-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 10.09.2018
JN002892/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 13.09.2018
JN002892/2018-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 13.09.2018
JN002892/2018-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 13.09.2018
JN002892/2018-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 13.09.2018
JN002892/2018-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 13.09.2018
JN002892/2018-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 26.10.2018
JN002892/2018-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 30.01.2019
JN002892/2018-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 23.04.2019
JN002892/2018-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.07.2019

    JN002892/2018-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2018/S 088-197043
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
Javna agencija Republike Slovenije za trženje in promocijo turizma
Dimičeva ulica 13
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Rudi Bernik
rudi.bernik@slovenia.info
+386 15898550
+386 15898560

Internetni naslovi
http://www.slovenia.info

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/254333/Promo_material_2018-2021.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=400
I.4 Vrsta javnega naročnika
Nacionalna ali zvezna agencija/urad
I.5 Glavna področja dejavnosti
javna agencija


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izvedbo storitev dobave promocijskih izdelkov z znamko I feel Slovenia za promocijo Slovenije 2018 – 2021
Referenčna številka dokumenta: JNV-0011/2017-B-POG-STO
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39294100
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je dobava blaga za promocijo Slovenije, in sicer tekstilni izdelki, tekstilni izdelki iz klekljane idrijske čipke,, živila, wellness izdelki in kozmetični izdelki, drugo.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za največje število sklopov: 5
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: TEKSTILNI IZDELKI
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
- ženska, moška in otroška poletna oblačila (npr. majica s kratkimi rokavi, polo majica s kratkimi rokavi, vetrovka),
- ženska, moška in otroška zimska oblačila (npr. bunda s kapuco, majica z dolgimi rokavi),
- modni dodatki (npr. ruta, kravata, kapa, šal, broška, večnamenska športna ruta, promocijska torba, nahrbtnik, usnjeni izdelki),
- obešanka ali ovratni promocijski trak,
- krpica za brisanje očal,
- brisača,
- copati iz blaga,
- zastavica iz blaga,
- tekstilni izdelki za dom in gospodinjstvo,
- promocijske vrečke iz blaga,
- idr.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 42
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: TEKSTILNI IZDELKI IZ KLEKLJANE IDRIJSKE ČIPKE
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
tekstilni izdelki (za dom, oblačila, modni dodatki), ki so v celoti, ali deloma izdelani/vključujejo elemente klekljane idrijske čipke.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 42
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: ŽIVILA
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
- solni cvet in izdelki iz soli,
- čokolada in pralineji,
- med in izdelki iz medu,
- vino,
- kis, olje,
- začimbe, čaji,
- ekološka živila,
- idr.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 42
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: WELLNESS IZDELKI IN KOZMETIČNI IZDELKI
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39294100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
- olje za masažo,
- dišave,
- svečke,
- wellness/kozmetični izdelki z vsebnostjo soli
- wellness/kozmetični izdelki z vsebnostjo medu,
- idr.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 42
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: DRUGO
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39294100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
- usb ključki
- lesena, kovinska, plastična pisala,
- barvice in druga pisala,
- podloge za miško
- obesek za ključke,
- magnetki,
- semena vrtnin, semena cvetlic,
- stekleničke za večkratno uporabo za vodo,
- zložljiv dežnik,
- drugi leseni, stekleni, keramični, kovinski izdelki,
- izdelki domače in umetnostne obrti,
- idr.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 42
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
08.06.2018   12:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 08.06.2018   13:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 30.05.2018   12:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Javna agencija Republike Slovenije za trženje in promocijo turizma
Dimičeva ulica 13
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
03.05.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 09.05.2018   10:19
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
zanima me ali se bo ponudnik moral javiti na celoten sklop, ali samo na artikel iz posameznega sklopa, ter kako vemo, da bo ta artikel v sklopu. Smo proizvajalci nekaterih tradicionalnih Slovenskih jedi in me zanima, ali se kot ponudnik lahko javimo na sklop za živila?


ODGOVOR
Skladno z razpisno dokumentacijo se ponudnik prijavi na celoten sklop (en sklop ali več sklopov), in ne na posamezen artikel.
Artikle iz posameznega sklopa bo naročnik definiral v 2. fazi postopka pridobivanja ponudb na podlagi okvirnega sporazuma, skladno s potrebami in razpoložljivimi finančnimi viri.
V primeru naročila živil, se bodo v 2. fazi postopka pridobivanja ponudb na podlagi okvirnega sporazuma, ponudbe pridobivale pri ponudnikih iz Sklopa 3 – Živila.



Datum objave: 18.05.2018   10:16
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosim vas za naslednja pojasnila glede razpisa:
1. smo proizvajalec ekoloških živil, ki jih doslej nismo prodajali kor promocijska darila. Ali boste kot referenco upoštevali tudi posle z našimi kupci - trgovci, kjer prodajamo naše izdelke pod svojo blagovno znamko?
2. ali mora biti referenca obvezno na obrazcu št. 8 ali bi upoštevali tudi dopis s strani trgovca, v katerem bi ta potrdil, da sodelujemo z njimi?
3. ali zadošča eko certifikat iz shem kakovosti?
Hvala za vaš odgovor.

ODGOVOR
1. Kot naročnik zahtevamo, da ponudnik predloži referenco za dobave promocijskih izdelkov, ki se nanašajo na blago, ki je predmet sklopa, na katerega se prijavlja. Zahteva se torej referenca za dobavo izdelkov, ki se lahko uporabljajo kot promocijski izdelek in ki predstavljajo predmet sklopa, na katerega se ponudnik prijavlja ne glede na to, ali je končni kupec oziroma stranka ponudnika te izdelke tudi dejansko uporabljala v promocijske namene.

2. Predhodne predmetne reference s strani posameznih naročnikov se lahko izkazujejo izključno s potrditvijo Obrazca št. 8.

3. Kot ekološka živila naročnik smatra živila, pridelana iz shem kakovosti, ki so opredeljene v Zakonu o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 45/08, 57/12, 90/12 – ZdZPVHVVR, 26/14, 32/15 in 27/17; v nadaljnjem besedilu: Zkme-1) ali predpisih, ki urejajo sheme kakovosti, ter ostalimi navedbami na 14. in 15. strani razpisne dokumentacije.




Datum objave: 21.05.2018   11:49
VPRAŠANJE
Kakšne so predvidene količine posameznih tekstilnih izdelkov v sklopu 1?

ODGOVOR
Skladno z razpisno dokumentacijo bo naročnik v prvi fazi na podlagi prispelih prijav določil seznam ponudnikov, ki jim prizna sposobnost za opravljanje razpisanih storitev do 31.12.2021, ter z njimi sklenil okvirni sporazum za vsak posamezen sklop. Konkretneje bo naročnik, glede na svoje potrebe, izdelke definiral (tehnična specifikacija in količina) v drugi fazi postopka pridobivanja ponudb na podlagi okvirnega sporazuma, saj jih naročnik v prvi fazi še ne more natančno vnaprej določiti.





Datum objave: 28.05.2018   11:27
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosila bi za pojasnilo glede skopa 3. Razvili smo produkt, ki je po naši oceni izjemno primeren za promocijske namene, vendar smo s projektom začeli šele pred letom dni in v tem segmentu ne dosegamo finančnega cenzusa. Gre za projekt sodelovanja vinarjev iz ....., ..... in .... regije, ki ga vodi naše podjetje v ...... Imamo inovativen izdelek, ki povezuje male proizvajalce, kar je po našem mnenju v harmoniji s strategijo Slovenije kot turistične destinacije. Naša primarna dejavnost je sicer oblikovanje in razvoj.

Zanima me:
- ali pravilno razumemo, da je finančni cenzus 5 referenc x 6.000,00 EUR, torej skupno 30.000,00 EUR?
- ali bi smeli navesti druge reference iz naše osnovne dejavnosti, ki niso direktno povezane z vinom?

Za odgovor se vam najlepše zahvaljujem.

ODGOVOR
Naročnik za Sklop 3 – Živila, zahteva predložitev najmanj 5 referenc, za katere mora imeti ponudnik v zadnjih dveh (2) letih od objave predmetnega javnega naročila izvedene dobave promocijskih izdelkov v vrednosti najmanj 6.000,00 EUR brez DDV na posamezno referenco/referenčni posel, ki se nanašajo na blago, ki je predmet sklopa, na katerega se prijavlja. Skupno torej najmanj 30.000 € brez DDV.

Predložene reference za Sklop 3 – Živila se lahko nanašajo na blago, ki je predmet sklopa. V tem primeru se predložene reference lahko nanašajo na živila (ne izključno na vino).




Datum objave: 30.05.2018   14:28
VPRAŠANJE
Imam vprašanja glede uporabe elektronske oddaje prijave na javno naročilo:
1. Ali je ESPD potrebna za to naročilo?
2. Kam naložimo obrazce? Pod katero rubriko (Predračun, ESPD, Druge priloge)?
3. Ali morajo biti obrazci naloženi v PDF obliki (skenirani in podpisani)?
4. Ker se ponudbe pri naročilu oddajajo šele v drugem sklopu, predvidevam, da oddelek Predračun pustimo prazen?

ODGOVOR:
1. Da.

2. in 3.
Ponudnik v sistemu e-JN naloži:
- v razdelek »Predračun«: Obrazec št. 2 – Ponudba/Predračun v .pdf obliki,
- v razdelek »Druge priloge«: obrazec št. 3 – ESPD v kateremkoli formatu, ki omogoča, da bo viden podpis in žig,
- v razdelek »Druge priloge«: ostali obrazci v kateremkoli formatu, ki omogoča, da bo viden podpis in žig oz. parafa (kjer je to zahtevano).

Dopolnjujemo, da lahko ponudnik izpolnjen obrazec št. 3 - ESPD naloži tudi v razdelek »ESPD – ponudnik« v *.xml obliki.

4. Razdelek »Predračun« v sistemu e-JN ne sme ostati prazen. V razdelek »Predračun« naložite Obrazec št. 2 – Ponudba/Predračun v .pdf obliki.


Datum objave: 30.05.2018   14:28
VPRAŠANJE
Zanima me, kaj vse mora vsebovati Ponudba/Predračun, ki ga naložimo v elektronski sistem za javna naročila?

ODGOVOR
Obrazec št. 2 – Ponudba/Predračun mora vsebovati vse na obrazcu navedene vsebine.



Datum objave: 30.05.2018   14:30
VPRAŠANJE
Smo podjetje, ki večino svojih prihodkov ustvari na tujih trgih. Problem nastane pri dokazilih referenc, podpisanih s strani naročnika, saj je obrazec pripravljen v slovenskem jeziku, mi pa imamo reference s tujih trgov in naročniki ne bodo hoteli podpisati izjave, katere ne razumejo.
Kaj storiti? Ali lahko izjavo prevedemo v angleščino in priložimo angleško podpisano izjavo?


ODGOVOR
Postopek javnega naročanja poteka v slovenskem jeziku. Ponudnik mora pripraviti ponudbo v celoti v slovenskem jeziku.