Dodatna pojasnila
Datum objave: 05.06.2018 14:18
VPRAŠANJE št.1:
Naročnik v obrazcu D-06 VZOREC POGODBE v 6.členu izrecno opredeljuje naročanje in dostave blaga izven ustaljenega reda – naročilo oddano najkasneje do 14:00 ure vsak dan.
Naročnik kot urejena bolnišnična ustanova predvidevamo ima urejen in nadzorovan potek uporabe in porabe sredstev za hospitalno higieno. Izredno naročilo v tem trenutku razumemo kot posledico nepazljivega naročanja naročnika.
Vprašanja:
- Ali z ozirom na resnost in urejenost naročnika lahko predvidevamo, da bodo mogoča jutranja naročila za dostavo v istem dnevu (zdravila?) posledica nepazljivega naročanja naročnika?
- Kako naročnik utemeljuje dostave blaga za hospitalno higieno v istem dnevu razen kot ne-naročanje prejšnji dan?
- Predlagamo, da ima izbrani dobavitelj možnost posebej zaračunavati stroške dostave v istem dnevu v kolikor ne gre za višjo silo pri naročniku. Kaj in na kakšen način bo naročnik utemeljeno opredelil višjo silo? Dnevna dostava je namreč strošek za dobavitelja, ki ga moramo vračunati v ponudbeno ceno in je tako podlaga za višje ponudbene cene kar zagotovo ni v interesu naročnika?
ODGOVOR na vprašanje št. 1:
Naročnik je kot dober gospodar poleg rednih dobav, ki se opravljajo od ponedeljka do petka, predvidel tudi eventualna izredna naročila na način, kot so opredeljena v razpisni dokumentaciji. Naročnik ne bo spremenil zahtev.
Datum objave: 08.06.2018 09:27
VPRAŠANJE št.2:
ODGOVOR na vprašanje št. 1:
Naročnik je kot dober gospodar poleg rednih dobav, ki se opravljajo od ponedeljka do petka, predvidel tudi eventualna izredna naročila na način, kot so opredeljena v razpisni dokumentaciji. Naročnik ne bo spremenil zahtev.
Ker je naročnik kot dober gospodar predvidel vsa naročila in dobave tekom tedna , še enkrat predlagamo, da v izogib zlorabe inštituta "izredna naročila" dovoli pri takih naročilih zaračunavanje stroškov dobave blaga.
ODGOVOR na vprašanje št. 2:
Ponudniki naj skladno s pogoji iz razpisne dokumentacije vse stroške vključijo v končno ponudbeno ceno.
Datum objave: 12.06.2018 10:23
VPRAŠANJE št.3:
A) - Sklop 1, zap. št. 2:
1. Želite imeti tudi dokazano učinkovitost na trenutno najbolj problematično bakterijo Acinetobacter baumanii?
B) 2. Je lahko sredstvo na osnovi aminov in benzalkonijevega klorida?
C) - Sklop 1, zap. št. 3 in 4: Ali je lahko pakiranje tudi manjše od 120 robčkov?
D) - Sklop 2, zap. št. 9: Lahko ponudimo sredstvo na bazi samo enega alkohola, ki po strokovnih smernicah presega vrednost 80%?
E) - Sklop3, zap. št. 11: Lahko ponudimo sredstvo na osnovi klorheksidina?
F) - Sklop 4: Lahko ponudimo sredstvo v večji embalaži?
G) - Sklop 5, zap. št. 21: Želite emulzijo vode v olju, ki izboljšuje elastičnost kože, dodani antioksidanti pa krepijo njeno fiziološko funkcijo odpornosti?
H) - Sklop 7, zap. št. 35: Lahko ponudimo proizvod, ki na 100 g losjona nudi 0,9g klorheksidinijevega diglukonata in ga ni potrebno spirati?
I) - Sklop 7, zap. št. 36: Je lahko sestava proizvoda tudi drugačna, če ustreza vsem zahtevam?
J) - Sklop 10, zap. št. 43: Lahko predvidevamo, da mora biti doza v obliki vedra kompatibilna s suhimi robčki?
ODGOVOR na vprašanje št. 3:
A) DA
B) DA
C) DA, vendar pakiranje ne sme biti manjše od 100 robčkov.
D) NE
E) NE
F) NE
G) DA
H) NE
I) Naročnik ne more podati odgovora, ter prosi ponudnika, da specificira drugačno sestavo proizvoda.
J) DA, doza mora biti v obliki vedra in kompatibilna s suhimi robčki iz zap.št. 44.
Naročnik bo na portalu javnih naročil spremenil razpisno dokumentacijo.
Datum objave: 12.06.2018 10:35
VPRAŠANJE št. 4:
Namesto, da bi naročnik priznal napako, ki je nastala zaradi copy-paste priprave razpisne dokumentacije (iz RD za zdravila, kjer je zahteva za dobavo izven delovnega časa razumljiva) je naročnik odgovoril:
ODGOVOR na vprašanje št. 1:
Naročnik je kot dober gospodar poleg rednih dobav, ki se opravljajo od ponedeljka do petka, predvidel tudi eventualna izredna naročila na način, kot so opredeljena v razpisni dokumentaciji. Naročnik ne bo spremenil zahtev.
Prosimo za malce razuma in popravo odgovora glede dobav ob sobotah?? Omenjanje termina dober gospodar in neoziranje na končne stroške, ki naj jih vključimo v ceno, v istem stavku, pa je norčevanje iz ponudnikov in nepoznavanje osnovne ekonomske logike. Očitno imate kot naročnik dovolj denarja (kljub večnemu tarnanju), da ga razmetavate na ta način.
ODGOVOR na vprašanje št. 4:
Naročnik realizira izredno naročilo sredstev za hospitalno higieno v primeru, da se pojavi nek neželen dogodek in potrebuje povečane količine npr. dezinfekcijskih sredstev (akutne driske, viroze, gripe, …). Če bi naročnik čakal npr. na ponedeljek, bi se lahko okužila vsa bolnišnica, kar pa ni sprejemljivo. Naročnik se ne more odreči izredni dostavi, saj je naročnik bolnišnica, ki mora po svojih strokovnih smernicah poskrbeti za paciente in bolnišnično okolje. Kot dober gospodar mora naročnik planirati zaloge, ne more pa imeti stalnih povečanih zalog, saj se takšni dogodki pojavljajo občasno in nepredvideno. Ne gre za nepazljivo naročanje, pač pa za možnost, da naročnik dobi pravočasno proizvode, ki jih nujno potrebuje in kadar jih potrebuje.
V prvi alineji drugega odstavka 6. člena vzorca pogodbe je prišlo do tiskarske napake. Besedna zveza »izvršena dostava zdravil« se zamenja z »izvršena dostava proizvodov« (pri čemer proizvod pomeni sredstvo za hospitalno higieno).
Naročnik bo na portalu javnih naročil spremenil razpisno dokumentacijo. Prva alineja 6. odstavka obrazca D.06 Vzorca pogodbe se bo po spremembi glasila:
»Naročnik si pridržuje pravico do izrednega naročila sredstev za hospitalno higieno, in sicer:
- jutranje naročilo sredstev za hospitalno higieno (do 10. ure), ki mora biti realizirano (izvršena dostava proizvodov) še istega dne.
Pravico do takega naročila sme naročnik izrabiti največ 1-krat v posameznem koledarskem mesecu.«
Navedena sprememba se spremeni v vseh relevantnih delih razpisne dokumentacije.
Datum objave: 21.06.2018 13:46
VPRAŠANJE št. 5:
VPRAŠANJE št. 4:
Namesto, da bi naročnik priznal napako, ki je nastala zaradi copy-paste priprave razpisne dokumentacije (iz RD za zdravila, kjer je zahteva za dobavo izven delovnega časa razumljiva) je naročnik odgovoril:
ODGOVOR na vprašanje št. 1:
Naročnik je kot dober gospodar poleg rednih dobav, ki se opravljajo od ponedeljka do petka, predvidel tudi eventualna izredna naročila na način, kot so opredeljena v razpisni dokumentaciji. Naročnik ne bo spremenil zahtev.
Prosimo za malce razuma in popravo odgovora glede dobav ob sobotah?? Omenjanje termina dober gospodar in neoziranje na končne stroške, ki naj jih vključimo v ceno, v istem stavku, pa je norčevanje iz ponudnikov in nepoznavanje osnovne ekonomske logike. Očitno imate kot naročnik dovolj denarja (kljub večnemu tarnanju), da ga razmetavate na ta način.
ODGOVOR na vprašanje št. 4:
Naročnik realizira izredno naročilo sredstev za hospitalno higieno v primeru, da se pojavi nek neželen dogodek in potrebuje povečane količine npr. dezinfekcijskih sredstev (akutne driske, viroze, gripe, …). Če bi naročnik čakal npr. na ponedeljek, bi se lahko okužila vsa bolnišnica, kar pa ni sprejemljivo. Naročnik se ne more odreči izredni dostavi, saj je naročnik bolnišnica, ki mora po svojih strokovnih smernicah poskrbeti za paciente in bolnišnično okolje. Kot dober gospodar mora naročnik planirati zaloge, ne more pa imeti stalnih povečanih zalog, saj se takšni dogodki pojavljajo občasno in nepredvideno. Ne gre za nepazljivo naročanje, pač pa za možnost, da naročnik dobi pravočasno proizvode, ki jih nujno potrebuje in kadar jih potrebuje.
V prvi alineji drugega odstavka 6. člena vzorca pogodbe je prišlo do tiskarske napake. Besedna zveza »izvršena dostava zdravil« se zamenja z »izvršena dostava proizvodov« (pri čemer proizvod pomeni sredstvo za hospitalno higieno).
Naročnik bo na portalu javnih naročil spremenil razpisno dokumentacijo. Prva alineja 6. odstavka obrazca D.06 Vzorca pogodbe se bo po spremembi glasila:
»Naročnik si pridržuje pravico do izrednega naročila sredstev za hospitalno higieno, in sicer:
- jutranje naročilo sredstev za hospitalno higieno (do 10. ure), ki mora biti realizirano (izvršena dostava proizvodov) še istega dne.
Pravico do takega naročila sme naročnik izrabiti največ 1-krat v posameznem koledarskem mesecu.«
Navedena sprememba se spremeni v vseh relevantnih delih razpisne dokumentacije.
Naročnik ima prav, ko zatrjuje da nepredvidenih izjemnih situacij ne more predvideti ter da sobotne dostave včasih nujno potrebuje. Nas ponudnike zanima le, kako bo opravičeval višje cene naparsam ostalim bolnišnicam v Sloveniji, saj smo primorani "za vsak slućaj nepredvidenih naročil" vnaprej vkalkulirati tudi stroške dobave "a la cart". Kot dober gosspodar, bi naročnik moral in lahko predvidel zadostno količino hospitalnih dezinfektantov za smotrno in neprttrgano uporabo. V kolikor pa naročnik ne zaupa samemu sebi, bo primoran plačevati višje cene ves čas pogodb zaradi lastne neučinkovitosti.
Ponovno pozivamo natročnika k razmisleku in spremembi razpisne dokumentacije v delu, ki se tiče dnevnih in sobotnih dostav.
ODGOVOR na vprašanje št. 5:
Naročnik ne bo spremenil zahtev.
Datum objave: 21.06.2018 13:52
VPRAŠANJE št. 6:
SKLOP 5:
Zap. Št. 25: Čistilna pena Menalind ne obstaja več. Prosimo, da jo brišite iz specifikacije (čistilno peno 400 ml namreč že imate pod zap. Št. 32.
Pod zap. Št. 27 – 30 želite losione z različnim % vsebovane uree in različna pakiranja. Glede na to, da je ponudnikov s tako široko paleto teh losionov zelo malo, vas prosimo za pomoč. Prosimo, napišite blagovno znamko zahtevanih losionov in katere blagovne znamke, ki ustrezajo zahtevam glede vsebnosti uree in pakiranja, smemo še ponuditi.
ODGOVOR na vprašanje št. 6:
- Zap. št. 25: Enakovredno kot pena za čiščenje kože Molicare Skin Hartman
- Zap. št. 27 - 30: Lahko ponudite izdelke z določenim % uree; kot npr. Excipial, Eubos
Datum objave: 21.06.2018 13:54
VPRAŠANJE št. 7:
Spoštovani!
Pod točko D.05 navajate zahtevo po predložitvi referenc, nikjer pa nismo zasledili podatka koliko referenc je potrebno predložiti - zadostuje ena?
Hvala, Lp.
ODGOVOR na vprašanje št. 7:
Potrebno je priložiti eno referenco za vsak posamezen sklop za katero se oddaja ponudbo.
Datum objave: 21.06.2018 13:56
VPRAŠANJE št. 8:
Spoštovani,
vljudno prosim za pojasnila:
SKLOP 15:
- zap.št.56 in 57 - pri 56 v "proizvodu" je naziv "izpiralno sredstvo", v opisu pa "pralno sredstvo", pri 57 pa "pralno sredstvo" v proizvodu in "nevtralno sredstvo" v opisu.
Vaše zahteve ne razumemo popolnoma. Sklepamo, da gre za lapsus.
Ali potrebujete kombinacijo 56 - pralno nevtralno sredstvo + 57 - izpiralno sredstvo, ali potrebujete 56 - pralno (alkalno) sredstvo in 57 - nevtralizacijsko (bazično) sredstvo.
SKLOP 16:
Ali je naveden termodezinfektor namenjen pranju nočnih in urinskih posod ali drugih oddelčnih pripomočkov?
Lep pozdrav
ODGOVOR na vprašanje št. 8:
1. SKLOP 15, zap.št. 56 - Pravilen zapis je sledeči: Proizvod = Izpiralno sredstvo, kanister 5L; Opis in strokovni kriteriji = Izpiralno sredstvo, kanister 5L (enakovredno kot Flusher Rinse).
SKLOP 15, zap.št. 57 - Pravilen zapis je sledeči: Proizvod = Pralno sredstvo, kanister 5L; Opis in strokovni kriteriji = Pralno sredstvo, kanister 5L (enakovredno kot Flusher Detergent).
2. Termodezinfektor je namenjen pranju nočnih in urinskih posod.
Datum objave: 21.06.2018 13:58
VPRAŠANJE št. 9:
Sklop 6
2. postavka:
Alkohol steklenica – 90% raztopina etanola, steklenica 1000 ml Prosimo za pojasnilo, če vam lahko pod to postavko ponudimo 96% etanol, ker predvidevamo, da si 90% raztopino pripravljate sami?
ODGOVOR na vprašanje št. 9:
NE.
Datum objave: 21.06.2018 14:00
VPRAŠANJE št. 10:
Spoštovani!,
V okvirnem sporazumu imate navedeno, da mora biti dostava opravljena naslednji dan od oddaje naročila. Na tak način se preferirajo ponudniki, ki imajo lastno skladišče in izdelke na zalogi. Prosimo, da rok dobave materiala podaljšate na 48 ur, kot je stalna praksa v oddaji JN.
Hvala, Lp.
ODGOVOR na vprašanje št. 10:
Naročnik ne bo spremenil zahtev.
Datum objave: 21.06.2018 14:02
VPRAŠANJE št. 11:
Spoštovani, naročnika sprašujemo koliko referenc zahteva.
Hvala.
ODGOVOR na vprašanje št. 11:
Potrebno je priložiti eno referenco za vsak posamezen sklop za katero se oddaja ponudbo.
Datum objave: 21.06.2018 14:07
VPRAŠANJE št. 13:
Spoštovani,
Vprašanje na sklop 1 Razkužila za površine , zaporedna št. 2- Ali vam lahko ponudimo pakiranje 5L?
Hvala za odgovor in lep pozdrav
ODGOVOR na vprašanje št. 13:
DA. V primeru, da ponudnik ponuja drugačno pakiranje od razpisanega, mora ponujeno ceno preračunati na razpisano pakiranje. Za drugačno pakiranje od razpisanega pa mora na lastnem obrazcu napisati še ceno brez DDV, davčno stopnjo in enoto mere (em) za to pakiranje (poleg navedenih proizvodov pod zaporednima številkama 3 in 4 velja to tudi za proizvod pod zaporedno številko 2).
Datum objave: 21.06.2018 14:55
VPRAŠANJE št. 12:
Spoštovani
zastavljamo vam naslednja vprašanja po sklopih:
SKLOP 1: ZAPOREDNA ŠT. 1 - ali vam lahko ponudimo alkoholno raztopino na osnovi 1-propanola in etanola? Vsem ostalim strokovnim zahtevam naročnika ustrezamo.
SKLOP 1: ZAPOREDNA ŠT. 2 - ali vam lahko ponudimo koncentrat v 5L embalaži? Vsem ostalim strokovnim zahtevam naročnika ustrezamo.
SKLOP 7: ZAPOREDNA ŠT. 35 - ali vam lahko ponudimo antiseptik na osnovi 4g CHG, plastenka 500ml?
Hvala za vse odgovore.
ODGOVOR na vprašanje št. 12:
1. SKLOP 1: ZAPOREDNA ŠT. 1: NE
2. SKLOP 1: ZAPOREDNA ŠT. 2: DA. V primeru, da ponudnik ponuja drugačno pakiranje od razpisanega, mora ponujeno ceno preračunati na razpisano pakiranje. Za drugačno pakiranje od razpisanega pa mora na lastnem obrazcu napisati še ceno brez DDV, davčno stopnjo in enoto mere (em) za to pakiranje (poleg navedenih proizvodov pod zaporednima številkama 3 in 4 velja to tudi za proizvod pod zaporedno številko 2).
3. SKLOP 7: ZAPOREDNA ŠT. 35: NE
Datum objave: 22.06.2018 14:35
1) Pojasnilo naročnika:
SKLOP 5: LOSIONI, KREME IN OSTALO, zaporedna številka od 28 do 31: Enota mere 1 SC je enakovredna enoti mere 1 KOS ali 1 plastenka ali 1 tuba (najmanjša enota mere)