Naročnik: JAVNI STANOVANJSKI SKLAD MESTNE OBČINE LJUBLJANA, Zarnikova ulica 3, 1000 Ljubljana
Gradnje: Javni poziv promotorjem k oddaji vloge o zainetersiranosti za izvedbo projekta javno-zasebnega partnerstva »IZGRADNJA NAJEMNIH STANOVANJ Z USTANOVITVIJO STANOVANJSKE ZADRUGE«
ZJN-3:
Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Stanovanjske zadeve in prostorsko načrtovanje
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Javni poziv promotorjem k oddaji vloge o zainetersiranosti za izvedbo projekta javno-zasebnega partnerstva »IZGRADNJA NAJEMNIH STANOVANJ Z USTANOVITVIJO STANOVANJSKE ZADRUGE«
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
javni poziv promotorjem k oddaji vloge o zainetersiranosti za izvedbo projekta javno-zasebnega partnerstva »IZGRADNJA NAJEMNIH STANOVANJ Z USTANOVITVIJO STANOVANJSKE ZADRUGE«.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
javni poziv promotorjem k oddaji vloge o zainetersiranosti za izvedbo projekta javno-zasebnega partnerstva »IZGRADNJA NAJEMNIH STANOVANJ Z USTANOVITVIJO STANOVANJSKE ZADRUGE«
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.10 Informacije o variantah
II.2.11 Informacije o variantah
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU:
II.2.14 Dodatne informacije
II.3 Predvideni datum objave obvestila o naročilu
03.12.2018
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.2 Rok za prejem prijav interesa
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
IV.2.5 Predvideni datum začetka postopka oddaje naročila
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 11.09.2018 12:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
28.05.2018
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke. Poleg piškotkov,
ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani, uporabljamo tudi piškotke
za potrebe spletne analitike in integracijo socialnih omrežij.