Dosje javnega naročila 003598/2018
Naročnik: GASILSKA ZVEZA HRASTNIK, Cesta 1. maja 55, 1430 Hrastnik
Blago: Dobava vozila za nadgradnjo v gasilsko vozilo GVZ-1
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN003598/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 04.06.2018
JN003598/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 11.06.2018
JN003598/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.07.2018
JN003598/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 09.08.2018

    JN003598/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
GASILSKA ZVEZA HRASTNIK
Cesta 1. maja 55
1430
SI035
Hrastnik
Slovenija
Timotej Funkel, Urban Romih, Rok Jenko
gz.hrastnik@gmail.com
+386 35646600

Internetni naslovi
https://www.hrastnik.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Dostop do razpisne dokumentacije je omejen. Nadaljnje informacije so na voljo na:
URL: https://www.hrastnik.si
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=1241
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Zveza društev
I.5 Glavna področja dejavnosti
Obramba


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava vozila za nadgradnjo v gasilsko vozilo GVZ-1
Referenčna številka dokumenta: 1/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34113000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava vozila za nadgradnjo v gasilsko vozilo GVZ-1
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34113000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI035 - Zasavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dobava vozila za nadgradnjo v gasilsko vozilo GVZ-1, v tehničnih specifikacijah navedenimi karakteristikami.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 3
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Skladno z razpisno dokuemntacijo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
18.06.2018   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 18.06.2018   10:01
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu eJN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 11.06.2018   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
04.06.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 11.06.2018   11:49
Naročnik vezano na zastavljeno vprašanje podaja naslednje odgovore, in sicer:



Za prostornino motorja nad 3000 ccm smo odločili izključno na podlagi preizkusov vozil, ki smo jih izvedli z različnimi vozili pred samim razpisom. Ugotovili smo, da je razlika med vozili z 2000 do 2500 ccm in vozili nad 3000 očitna, zadevo pa so nam s svojimi izkušnjami potrdili tudi drugi gasilci, ki posedujejo vozila s takšno prostornino motorjev. Za ekologijo v današnjem času poskrbijo že v sami tovarni z vgradnjo najrazličnejših filtrov, kateri ustrezajo zahtevanim standardom. Glede na malo število letno prevoženih kilometrov z gasilskimi vozili, pa gasilci velikega onesnaževanja okolja ne povzročamo.
Kljub navedenemu spreminjamo tehnične specifikacije, ki se nanašajo na prostornino motorja, in sicer bodo spremembe objavljene v spremembi izvirnih informacij, na Portalu JN.

Za usnjene sedeže smo se odločili, ker imamo gasilci z usnjem pozitivne oziroma celo odlične izkušnje, samo gretje sedežev pa poskrbi za hitrejše sušenje sedežev ob morebitni vlažnosti le-teh.

Glede platišč lahko najvajamo, da imamo z jeklenimi platišči zelo slabe izkušnje, saj v naši garaži platišča z notranje strani hitro zarjavijo in je potrebno vsakoletno brušenje in barvanje, z aluminijastimi platišči pa bi se temu problemu izognili. Poleg tega aluminijasta platišča vplivajo na stabilnost vozila, saj zmanjšujejo nevzmeteno maso in tako zagotavljajo natančnejše upravljanje vozila in obnašanje v zavojih.

Za vitel moči 5500 kg smo se odločili zato, ker 5500 kg vitel zagotavlja to moč izključno na prvem ovoju in se kasneje ob navijanju jeklenice ta sila zmanjšuje. Vitel s takšno močjo pa nam zagotavlja dovolj sile tudi na zadnjem ovoju.


Datum objave: 11.06.2018   11:50
VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji navajate, da razpisu ustreza Ford Ranger ali drugo enakovredno vozilo. Glede na spodaj zapisane zahteve, nobeno drugo vozilo ne ustreza zahtevam, kar pomeni, da zavestno izključujete konkurenčnost produktov različnih znamk, kar ni v skladu z ZJN.
Ob tem prosim za pojasnila naslednjih zahtev:
- prostornina nad 3000 cm3 . Kakšnemu namenu služi zahteva po prostornini, če so zmogljivosti vozila definirane z največjo močjo in zahtevanim navorom? Konkurenčna vozila ponujajo enake zmogljivosti z nižjo prostornino, kar je neposredno povezano tudi z ekologijo. Poleg zmogljivosti torej pogojujete tudi čim večje onesnaževanje?
- usnjeni sedeži za lažje čiščenje. Usnjeno oblazinjenje je poleg višje cene tudi bolj občutljivo na mehanske poškodbe, poleg tega je usnje zelo občutljivo na vlago. Za potrebe profesionalne uporabe (Gasilci, vojska, policija) se uporabljajo trpežna tekstilna oblazinjenja ali umetno usnje skaj- oboje je tudi bistveno cenejše.
- čemu so zahtevana lita platišča za vozilo GVZ? So dražja in bolj izpostavljena poškodbam kot platišča iz jekla.
- ogrevanje sedežev? Nepotreben strošek in neučinkovita oprema
- zahteva po vitlu z nosilnostjo 5500kg ni v skladu z vlečnimi karakteristikami in zmogljivostmi osnovnega vozila.

Prosim za pojasnila oz. razširitev omejevalnih pogojev, da se lahko prijavimo s konkurenčno znamko. V nasprotnem primeru bomo vložili revizijo.

ODGOVOR

Naročnik vezano na zastavljeno vprašanje podaja naslednje odgovore, in sicer:

Za prostornino motorja nad 3000 ccm smo odločili izključno na podlagi preizkusov vozil, ki smo jih izvedli z različnimi vozili pred samim razpisom. Ugotovili smo, da je razlika med vozili z 2000 do 2500 ccm in vozili nad 3000 očitna, zadevo pa so nam s svojimi izkušnjami potrdili tudi drugi gasilci, ki posedujejo vozila s takšno prostornino motorjev. Za ekologijo v današnjem času poskrbijo že v sami tovarni z vgradnjo najrazličnejših filtrov, kateri ustrezajo zahtevanim standardom. Glede na malo število letno prevoženih kilometrov z gasilskimi vozili, pa gasilci velikega onesnaževanja okolja ne povzročamo.
Kljub navedenemu spreminjamo tehnične specifikacije, ki se nanašajo na prostornino motorja, in sicer bodo spremembe objavljene v spremembi izvirnih informacij, na Portalu JN.

Za usnjene sedeže smo se odločili, ker imamo gasilci z usnjem pozitivne oziroma celo odlične izkušnje, samo gretje sedežev pa poskrbi za hitrejše sušenje sedežev ob morebitni vlažnosti le-teh.

Glede platišč lahko najvajamo, da imamo z jeklenimi platišči zelo slabe izkušnje, saj v naši garaži platišča z notranje strani hitro zarjavijo in je potrebno vsakoletno brušenje in barvanje, z aluminijastimi platišči pa bi se temu problemu izognili. Poleg tega aluminijasta platišča vplivajo na stabilnost vozila, saj zmanjšujejo nevzmeteno maso in tako zagotavljajo natančnejše upravljanje vozila in obnašanje v zavojih.

Za vitel moči 5500 kg smo se odločili zato, ker 5500 kg vitel zagotavlja to moč izključno na prvem ovoju in se kasneje ob navijanju jeklenice ta sila zmanjšuje. Vitel s takšno močjo pa nam zagotavlja dovolj sile tudi na zadnjem ovoju.