Dosje javnega naročila 003597/2018
Naročnik: TURIZEM LJUBLJANA, Krekov trg 10, 1000 Ljubljana
Storitve: Storitve izvedbenega oblikovanja promocijskih materialov Turizma Ljubljana
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN003597/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 01.06.2018
JN003597/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.07.2018

    JN003597/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
TURIZEM LJUBLJANA
Krekov trg 10
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
mitja.predovnik@visitljubljana.si
mitja.predovnik@visitljubljana.si
+386 13064582
+386 13064594

Internetni naslovi
http://www.visitljubljana.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/259038/RD_Izvedbeno_oblikovanje_-_objava_na_Portalu_JN.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=1263
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Turizem


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Storitve izvedbenega oblikovanja promocijskih materialov Turizma Ljubljana
Referenčna številka dokumenta: ZTL-72/2018-MP
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
79822500
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila so ponavljajoče storitve izvebenega oblikovanja promocijskih materialov Turizma Ljubljana.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
79822500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Turizem Ljubljana, Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila so ponavljajoče storitve izvebenega oblikovanja promocijskih materialov Turizma Ljubljana.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Pogoji so razvidni iz razpisne dokumentacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
15.06.2018   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 15.06.2018   10:01
Kraj: Portal e-JN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 11.06.2018   10:00

Dodatne informacije:
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
01.06.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 07.06.2018   22:59

Spoštovani,

zanima nas naslednje:

1. ali moramo za oddajo ponudbe nujno urediti e-podpis in sigenco?
- če ja, kje in v kolikšnem času lahko pridobimo certifikate? kaj točno moramo pridobiti?
- če ne, kakšen je drug način oddaje ponudbe? Do kdaj in kam prinesemo pripravljeno ponudbo?

2. Ali ima lahko ponudnik status s.p.-ja?
- če ja, na kakšen način potem zagotavlja ustreznost kadrov? Mora nastopati v ponudbi s še 4 podizvajalci?

3. Za koliko časa se sklepa okvirni sporazum? (v 11. členu je definirana samo letnica)

4. Kje v okvirnem sporazumu se definirajo dodatna dela (ure dela?) ?

Najlepša hvala in lep pozdrav!


ODGOVOR:

Spoštovani

Zahvaljujemo se vam za vaša vprašanja in vam odgovarjamo po točkah, kot smo vprašanja prejeli:

1. Skladno z določilom ZJN-3 morajo vsi ponudniki od 1. 4. 2018 ponudbo oddati elektronsko preko portala e-JN. Ponudnik mora sam opraviti registracijo in pridobiti geslo za dostop do portala. Vsa navodila so dostopna spletni strani: https://ejn.gov.si/.

2. Ponudnik lahko ima status s.p. V kolikor ne izpolnjujete zahtevanih pogojev lahko oddate skupno ponudbo ali k ponudbi pristopite s podizvajalci.

3. Okvirni sporazum se sklepa za obdobje enega leta od pravnomočnosti odločitve oz. podpisa okvirnega sporazuma.

4. Dodatna dela niso predvidena, celotni znesek mora biti ovrednoten v ceni na kos.

Lep pozdrav,

Pripravil:
mag. Mitja Predovnik
mag. Petra Stušek
direktorica



Datum objave: 07.06.2018   23:02
VPRAŠANJE:

Prosim vas za pojasnilo: v preteklem letu je bil izbran oblikovalec, s katerim delate od leta 2003 dalje,ki dela določene storitve po damping ceni:
Tipična stran kataloga za ceno 1 € + DDV, stran mesečne publikacije po ceni 3€ + DDV, oblikovanje magneta po ceni 3€ + DDV.

Ali to drži?

ODGOVOR:

Spoštovani

Zahvaljujemo se vam za vašo poslano elektronsko pošto. Portal javnih naročil in njegov zavihek Vprašanja in odgovori, je namenjen vprašanjem glede vsebine razpisne dokumentacije. Naročnik pri izvedbi vsakega javnega naročila postopa skladno z ZJN-3. Naročnik vedno odda naročilo na podlagi ekonomsko najugodnejše ponudbe.


Lep pozdrav,

Pripravil:
mag. Mitja Predovnik

mag. Petra Stušek
direktorica


Datum objave: 11.06.2018   09:16
ODGOVOR:

Spoštovani

V kolikor podizvajalec ne zahteva direktnega plačila storitev od naročnika, obrazca Priloga 7/5 ne izpolnite, in prav tako pustite prazen del podizvajalčevih TRRjev v okvirnem sporazumu.

Lep pozdrav,

Pripravil:
mag. Mitja Predovnik

mag. Petra Stušek
direktorica