Naročnik: GORIŠKA LOKALNA ENERGETSKA AGENCIJA, Nova Gorica, Trg Edvarda Kardelja 1, 5000 Nova Gorica
Storitve: Dobava in namestitev devetnajstih polnilnih postaj za električna vozila, upravljanje in vzdrževanje polnilnih mest in zagotovitev storitve polnjenja električnih vozil za potrebe osmih občin
ZJN-3: Odprti postopek
JN004983/2018-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 18.07.2018
JN004983/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 02.08.2018
JN004983/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.09.2018
JN004983/2018-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 10.12.2018
Naslov: Dobava in namestitev devetnajstih polnilnih postaj za električna vozila, upravljanje in vzdrževanje polnilnih mest in zagotovitev storitve polnjenja električnih vozil za potrebe osmih občin Referenčna številka dokumenta: 1-IP033
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
51110000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Dobava in namestitev devetnajstih polnilnih postaj za električna vozila, upravljanje in vzdrževanje polnilnih mest in zagotovitev storitve polnjenja električnih vozil za potrebe osmih občin
II.1.5 Ocenjena skupna vrednost
Vrednost brez DDV: 170.000,00 EUR
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
51110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: 8 OBČIN kot navedeno v razpisni dokumentaciji
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava in namestitev devetnajstih polnilnih postaj za električna vozila, upravljanje in vzdrževanje polnilnih mest in zagotovitev storitve polnjenja električnih vozil za potrebe osmih občin
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 170.000,00 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 180 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
21.08.2018 09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 21.08.2018 09:05
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Uporabljeno bo elektronsko naročanje.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 11.08.2018 09:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
GORIŠKA LOKALNA ENERGETSKA AGENCIJA, Nova Gorica
Trg Edvarda Kardelja 1
5000
Nova Gorica
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.07.2018
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 09.08.2018 08:53
Ohišje iz ojačenih poliestrskih vlaken in nosilec iz aluminija, pri čemer sta zaščitni razred = IP54 in odpornost proti udarcem = IK10 sta sprejemljiva.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke. Poleg piškotkov,
ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani, uporabljamo tudi piškotke
za potrebe spletne analitike in integracijo socialnih omrežij.