Dosje javnega naročila 001043/2018
Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: 95 – KARTUŠE IN TESTNI LISTIČI ZA KONTROLO GLUKOZE
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 484.953,45 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN001043/2018-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 22.02.2018
JN001043/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 27.03.2018
JN001043/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.05.2018
JN001043/2018-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 12.07.2018
JN001043/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.05.2019
JN001043/2018-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 18.06.2019
JN001043/2018-Pog10 - Pogodba, objavljeno dne 18.06.2019
JN001043/2018-Pog11 - Pogodba, objavljeno dne 18.06.2019
JN001043/2018-Pog12 - Pogodba, objavljeno dne 18.06.2019
Zahtevek za revizijo

    JN001043/2018-C01 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2018/S 133-302535

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
SI
Maribor
Slovenija
Služba za nabavo medicinskega materiala in storitev
dragan.s@ukc-mb.si
+386 23212566
+386 23315136

Internetni naslovi
http://www.ukc-mb.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: 95 – KARTUŠE IN TESTNI LISTIČI ZA KONTROLO GLUKOZE
Referenčna številka dokumenta: 460-E-DS-116/18
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33196000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je nabava kartuš in testnih lističev za kontrolo glukoze.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 411.417,74 EUR
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Merilne kartuše za 1x uporabo na prenosnem merilniku 1 (100% skupina)
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava kartuš in testnih lističev za kontrolo glukoze.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Merilne kartuše za 1x uporabo na prenosnem merilniku 2 (100% skupina)
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava kartuš in testnih lističev za kontrolo glukoze.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Testni lisiči za kontrolo glukoze
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava kartuš in testnih lističev za kontrolo glukoze.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Mikrokivete za meritve hemoglobina
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava kartuš in testnih lističev za kontrolo glukoze.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Testni lističi za kontrolo glukoze (100%)
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava kartuš in testnih lističev za kontrolo glukoze
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN001043/2018-B01
Številka obvestila v UL: 2018/S 038-082514
Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 20.02.2018
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila


Oddelek V: Oddaja naročila

Sklop 1

Številka sklopa: 1
Naslov: Merilne kartuše za 1x uporabo na prenosnem merilniku 1 (100% skupina)

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
11.06.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1
Število prejetih ponudb MSP-jev: 1
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 0

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
EUROMED trgovina in storitve d.o.o.
Tržaška cesta 515
1351
SI
Brezovica pri Ljubljani
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 223.280,40 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 223.280,40 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem

Sklop 2

Številka sklopa: 2
Naslov: Merilne kartuše za 1x uporabo na prenosnem merilniku 2 (100% skupina)

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
14.06.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2
Število prejetih ponudb MSP-jev: 2
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 0

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
PHARMAMED-MADO, družba za trgovino s profesionalno medicinsko opremo in pripomočki, d.o.o.
Leskoškova cesta 9E
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
EUROMED trgovina in storitve d.o.o.
Tržaška cesta 515
1351
SI
Brezovica pri Ljubljani
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 44.420,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 44.420,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem

Sklop 3

Številka sklopa: 3
Naslov: Testni lisiči za kontrolo glukoze

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
14.06.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 4
Število prejetih ponudb MSP-jev: 4
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 0

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
IRIS, Mednarodna trgovina, d.o.o.
Cesta v Gorice 8
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
Kemofarmacija, veletrgovina za oskrbo zdravstva, d.d.
Cesta na Brdo 100
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
LABOHEM trgovina, zastopstvo, posredništvo, d.o.o.
Kettejeva ulica 16
1230
SI
Domžale
Slovenija

Da
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 105.823,34 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 105.823,34 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem

Sklop 4

Številka sklopa: 4
Naslov: Mikrokivete za meritve hemoglobina

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
11.06.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2
Število prejetih ponudb MSP-jev: 2
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 0

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
LABOHEM trgovina, zastopstvo, posredništvo, d.o.o.
Kettejeva ulica 16
1230
SI
Domžale
Slovenija

Da
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 16.794,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 16.794,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem

Sklop 5

Številka sklopa: 5
Naslov: Testni lističi za kontrolo glukoze (100%)

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
14.06.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2
Število prejetih ponudb MSP-jev: 2
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 0

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
MIKRO+POLO, družba za inženiring, proizvodnjo in trgovino, d.o.o.
Zagrebška cesta 22
2000
SI
Maribor
Slovenija

Da
IRIS, Mednarodna trgovina, d.o.o.
Cesta v Gorice 8
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 21.100,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 21.100,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.3 Dodatne informacije

Dodatne informacije:
Okvirni sporazum za javno naročilo za nabavo blaga: 95 – Kartuše in testni lističi za kontrolo glukoze se sklene za obdobje dveh let od pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila z naslednjimi ponudniki:

1. Labohem, d.o.o., Kettejeva 16, 1230 Domžale,
2. Mikro + Polo, d.o.o., Zagrebška 22, 2000 Maribor,
3. Kemofarmacija, d.d., Cesta na Brdo 100, 1000 Ljubljana,
4. Euromed, d.o.o., Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani,
5. Sanolabor, d.d., Leskoškova 4, 1000 Ljubljana,
6. Iris Mednarodna trgovina, d.o.o., Cesta v Gorice 8, 1000 Ljubljana,
7. Pharmamed-Mado, d.o.o., Leskoškova 9E, 1000 Ljubljana,

za vrste blaga oz. za skupine blaga navedene v Analizi ponudb s cenami (v nadaljevanju: analiza).

Naročnik sklene kupoprodajne pogodbe:

a) za posamezno vrsto blaga z naslednjimi ponudniki:

1. Iris Mednarodna trgovina, d.o.o., Cesta v Gorice 8, 1000 Ljubljana,
2. Labohem, d.o.o., Kettejeva 16, 1230 Domžale,
3. Kemofarmacija, d.d., Cesta na Brdo 100, 1000 Ljubljana,

za katere je naročnik prejel dve dopustni ponudbi in za katere so le-ti ponudili najnižjo končno ceno posamezne vrste blaga brez DDV, in sicer za obdobje enega leta od pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila.

V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila naročnik za drugo obdobje ne bo odpiral konkurence za tisto vrsto blaga, kjer je prejel samo eno dopustno ponudbo. Vsled predhodno navedenega bo naročnik za to vrsto blaga s ponudnikom sklenil samo okvirni sporazum, brez kupoprodajne pogodbe, in sicer za obdobje dveh let od pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila.

b) za posamezno skupino blaga z naslednjimi ponudniki:

1. Pharmamed-Mado, d.o.o., Leskoškova 9E, 1000 Ljubljana, za skupino 2,
2. Labohem, d.o.o., Kettejeva 16, 1230 Domžale, za skupino 4,
3. Mikro + Polo, d.o.o., Zagrebška 22, 2000 Maribor, za skupino 5,

za katere je naročnik prejel dve dopustni ponudbi in za katere so le-ti ponudili najnižjo končno vrednost posamezne skupine blaga brez DDV, in sicer za obdobje enega leta od pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila.

V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila naročnik za drugo obdobje ne bo odpiral konkurence za skupino 1, ker je prejel samo eno dopustno ponudbo. Vsled predhodno navedenega bo naročnik za skupino 1 s ponudnikom Euromed, d.o.o., sklenil samo okvirni sporazum, brez kupoprodajne pogodbe, in sicer za obdobje dveh let od pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila.

VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
Maribor
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.07.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.