Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: 95 – KARTUŠE IN TESTNI LISTIČI ZA KONTROLO GLUKOZE
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 484.953,45 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN001043/2018-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 22.02.2018
JN001043/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 27.03.2018
JN001043/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.05.2018
JN001043/2018-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 12.07.2018
JN001043/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 18.07.2018
JN001043/2018-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.05.2019
JN001043/2018-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 18.06.2019
JN001043/2018-Pog10 - Pogodba, objavljeno dne 18.06.2019
JN001043/2018-Pog11 - Pogodba, objavljeno dne 18.06.2019
JN001043/2018-Pog12 - Pogodba, objavljeno dne 18.06.2019
Naslov: 95 – KARTUŠE IN TESTNI LISTIČI ZA KONTROLO GLUKOZE Referenčna številka dokumenta: 460-E-DS-116/18
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33196000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je nabava kartuš in testnih lističev za kontrolo glukoze.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 411.417,74 EUR
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Merilne kartuše za 1x uporabo na prenosnem merilniku 1 (100% skupina) Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava kartuš in testnih lističev za kontrolo glukoze.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Merilne kartuše za 1x uporabo na prenosnem merilniku 2 (100% skupina) Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava kartuš in testnih lističev za kontrolo glukoze.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: Testni lisiči za kontrolo glukoze Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava kartuš in testnih lističev za kontrolo glukoze.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 4
II.2.1 Naslov
Naslov: Mikrokivete za meritve hemoglobina Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava kartuš in testnih lističev za kontrolo glukoze.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 5
II.2.1 Naslov
Naslov: Testni lističi za kontrolo glukoze (100%) Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava kartuš in testnih lističev za kontrolo glukoze
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN001043/2018-B01 Številka obvestila v UL: 2018/S 038-082514 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 20.02.2018
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Številka sklopa: 1 Naslov: Merilne kartuše za 1x uporabo na prenosnem merilniku 1 (100% skupina)
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
11.06.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 0
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
EUROMED trgovina in storitve d.o.o.
Tržaška cesta 515
1351
SI
Brezovica pri Ljubljani
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 223.280,40 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 223.280,40 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 2
Številka sklopa: 2 Naslov: Merilne kartuše za 1x uporabo na prenosnem merilniku 2 (100% skupina)
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
14.06.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2 Število prejetih ponudb MSP-jev: 2 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 0
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
PHARMAMED-MADO, družba za trgovino s profesionalno medicinsko opremo in pripomočki, d.o.o.
Leskoškova cesta 9E
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
EUROMED trgovina in storitve d.o.o.
Tržaška cesta 515
1351
SI
Brezovica pri Ljubljani
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 44.420,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 44.420,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 3
Številka sklopa: 3 Naslov: Testni lisiči za kontrolo glukoze
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
14.06.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 4 Število prejetih ponudb MSP-jev: 4 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 0
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
IRIS, Mednarodna trgovina, d.o.o.
Cesta v Gorice 8
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
Kemofarmacija, veletrgovina za oskrbo zdravstva, d.d.
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 105.823,34 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 105.823,34 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 4
Številka sklopa: 4 Naslov: Mikrokivete za meritve hemoglobina
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
11.06.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2 Število prejetih ponudb MSP-jev: 2 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 0
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 16.794,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 16.794,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 5
Številka sklopa: 5 Naslov: Testni lističi za kontrolo glukoze (100%)
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
14.06.2018
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2 Število prejetih ponudb MSP-jev: 2 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 0
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
MIKRO+POLO, družba za inženiring, proizvodnjo in trgovino, d.o.o.
Zagrebška cesta 22
2000
SI
Maribor
Slovenija
Da
IRIS, Mednarodna trgovina, d.o.o.
Cesta v Gorice 8
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 21.100,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 21.100,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
Dodatne informacije: Okvirni sporazum za javno naročilo za nabavo blaga: 95 – Kartuše in testni lističi za kontrolo glukoze se sklene za obdobje dveh let od pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila z naslednjimi ponudniki:
1. Labohem, d.o.o., Kettejeva 16, 1230 Domžale, 2. Mikro + Polo, d.o.o., Zagrebška 22, 2000 Maribor, 3. Kemofarmacija, d.d., Cesta na Brdo 100, 1000 Ljubljana, 4. Euromed, d.o.o., Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani, 5. Sanolabor, d.d., Leskoškova 4, 1000 Ljubljana, 6. Iris Mednarodna trgovina, d.o.o., Cesta v Gorice 8, 1000 Ljubljana, 7. Pharmamed-Mado, d.o.o., Leskoškova 9E, 1000 Ljubljana,
za vrste blaga oz. za skupine blaga navedene v Analizi ponudb s cenami (v nadaljevanju: analiza).
Naročnik sklene kupoprodajne pogodbe:
a) za posamezno vrsto blaga z naslednjimi ponudniki:
1. Iris Mednarodna trgovina, d.o.o., Cesta v Gorice 8, 1000 Ljubljana, 2. Labohem, d.o.o., Kettejeva 16, 1230 Domžale, 3. Kemofarmacija, d.d., Cesta na Brdo 100, 1000 Ljubljana,
za katere je naročnik prejel dve dopustni ponudbi in za katere so le-ti ponudili najnižjo končno ceno posamezne vrste blaga brez DDV, in sicer za obdobje enega leta od pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila.
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila naročnik za drugo obdobje ne bo odpiral konkurence za tisto vrsto blaga, kjer je prejel samo eno dopustno ponudbo. Vsled predhodno navedenega bo naročnik za to vrsto blaga s ponudnikom sklenil samo okvirni sporazum, brez kupoprodajne pogodbe, in sicer za obdobje dveh let od pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila.
b) za posamezno skupino blaga z naslednjimi ponudniki:
1. Pharmamed-Mado, d.o.o., Leskoškova 9E, 1000 Ljubljana, za skupino 2, 2. Labohem, d.o.o., Kettejeva 16, 1230 Domžale, za skupino 4, 3. Mikro + Polo, d.o.o., Zagrebška 22, 2000 Maribor, za skupino 5,
za katere je naročnik prejel dve dopustni ponudbi in za katere so le-ti ponudili najnižjo končno vrednost posamezne skupine blaga brez DDV, in sicer za obdobje enega leta od pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila.
V skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila naročnik za drugo obdobje ne bo odpiral konkurence za skupino 1, ker je prejel samo eno dopustno ponudbo. Vsled predhodno navedenega bo naročnik za skupino 1 s ponudnikom Euromed, d.o.o., sklenil samo okvirni sporazum, brez kupoprodajne pogodbe, in sicer za obdobje dveh let od pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila.
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
Maribor
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.07.2018
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.