Dosje javnega naročila 005498/2018
Naročnik: Eko sklad, Slovenski okoljski javni sklad, Bleiweisova cesta 30, 1000 Ljubljana
Storitve: Prenova spletne strani Eko sklada
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 147.010,00 EUR

JN005498/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 08.08.2018
JN005498/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.10.2018
JN005498/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 12.11.2018
JN005498/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 12.11.2018

    JN005498/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Eko sklad, Slovenski okoljski javni sklad
Bleiweisova cesta 30
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
mag. Teja Božovič Holc
TBozovic@ekosklad.si
+386 12414868
+386 12414860

Internetni naslovi
http://www.ekosklad.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/270408/Prenova_spletne_strani_4300-1_2018.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=3135
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Prenova spletne strani Eko sklada
Referenčna številka dokumenta: 4300-1/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
72413000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Prenova spletne strani Eko sklada.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
72413000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je prenova spletne strani Eko sklada z vključenim vzdrževanjem in gostovanjem.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 63
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
10.09.2018   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 09.11.2018
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 10.09.2018   12:00
Kraj: https://ejn.gov.si/eJN2

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN.



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.09.2018   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
08.08.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 09.08.2018   10:45
Spoštovani,

projektna naloga je v pripeti dokumentaciji. Nahaja se kot zadnji dokument z naslovom RD_Projektna naloga_za Objavo.docx.

Lep pozdrav.

Datum objave: 09.08.2018   11:38
VPRAŠANJE
Pozdravljeni, v dokumentaciji manjka dokument "projektna naloga", ki je omenjena v predracun.xlsx obrazcu

ODGOVOR
Spoštovani,

projektna naloga je v pripeti dokumentaciji. Nahaja se kot zadnji dokument z naslovom RD_Projektna naloga_za Objavo.docx.

Lep pozdrav.




Datum objave: 10.08.2018   10:08
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

kot možnost je navedeno da želite imeti možnost oddaje elektronske vloge v PDF ter elektronski podpis ali imate za ta namen pripravljen kakšen bolj podroben protokol delovanja sistema? Prav tako se končni podatki pošljejo v vaš dokumentarni sistem kar pomeni da manjkajo podatki glede možnosti povezave z vašim sistemom?

Hvala,

Lep pozdrav

ODGOVOR
Spoštovani,

govorimo o opcijskem modulu, zato vam v tem trenutku ne moremo posredovati bolj detajlnega odgovora, ker je v prenovi tudi informacijski sistem Eko sklada, ki pa še nima potrjenih tehničnih specifikacij ter protokolov za izmenjavo podatkov/objektov med različnimi deli/moduli posameznih delov novega IS Eko sklada. Da bi slednje kar se da optimalno izvedli se čaka in pričakuje spremembo zakonodaje, ki je vezana na upravne postopke.

Končni rezultat oddaje E-vloge ob logični kontroli podatkov bo elektronsko podpisan PDF dokument (vloga) in pripadajoči obvezni objekti (dokazilo, slikovno gradivo), ki ga bo prevzel dokumentni sistem (SPIS 1.45, trenutno v produkciji) ter istočasno posredoval v novi IS Eko sklada s povezavo zadeve iz DS ter zajete podatke iz modula E-vloga in povezave do ostalih objektov, ki bodo že shranjeni v DS.

Lep pozdrav




Datum objave: 10.08.2018   12:44
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

naše podjetje je prisotno na trgu več kot 10 let, imamo izkušnje tudi reference iz tujine in Slovenije. Vendar pa za svoje delo nismo prejeli nobenih nagrad, ali to pomeni da obrazec z nagradami oddamo prazen in s tem izgubimo 10% celotnega seštevka ali to pomeni da ne moremo sodelovati na razpisu?

Lp

ODGOVOR
Pozdravljeni,

ker merilo P3. Nagrade ni izločilno (ni izločilni kriterij), lahko na razpisu prosto sodelujete. Tako oddate prazen obrazec, kar pomeni, da boste pri tem merilu dosegli 0/10 točk.

Lep pozdrav




Datum objave: 14.08.2018   08:24
VPRAŠANJE
Spoštovani,

znotraj razpisa je želja po intranetu, kjer je navedena možnost iskanja po dokumentih? Prosim za natančna navodila glede intranet-a oz. specifikacije? Ali potrebujete OCR prepoznavo pisave iz skeniranih dokumentov? Ali je iskanje omejeno samo na ključne besede, ki jih dodate dokumentom ko jih vpisujete v sistem?

Hvala in lep dan!

ODGOVOR
Spoštovani,

iz vsebinskih specifikacij so zapisane sledeče zahteve v razpisni dokumentaciji, pod točko a) Eko sklad (osrednje spletno mesto):

- interaktivni splošni iskalnik po celotni spletni strani, prisoten na vsaki podstrani (z vpisom korena besede naj se avtomatsko v spustnem meniju prikaže predlagana vsebina, rezultati iskanja pa naj se prikažejo glede na posamezna področja oz. podstrani), interaktivni brskalnik naj išče tudi po korenih besed znotraj PDF in DOC dokumentov, ki bodo odloženi na spletnih straneh Eko sklada, skladno s pravicami, ki bodo določene uporabniku ob poteku registracije;

- intranet za zaposlene Eko sklada z več kategorijami (npr. navodilo, pravilnik, akt, katalog, načrt, zapisnik, ostalo), možnostjo dodajanja dodatnih kategorij in dokumentov, možnostjo opredelitve »Velja od« in »Zadnja sprememba«, možnostjo razvrščanja dokumentov po datumu in imenu ter iskanja dokumenta po vsebini ter omogočeno funkcionalnostjo pošiljanja povzetka nove ali spremenjene vsebine na e-poštni seznam naročnika (seznam e-poštnih naslovov zaposlenih);

Intranet je celoviti del spletne strani in dostop do njega je odvisen od pravic posameznega uporabnika, ki dostopa do strani, zato je intranet del celovite rešitve pri čemer je tudi iskalnik vključen v funkcionalno rešitev. Kot na "spletnih straneh" je tudi pri intranetu omogočeno iskanje, pri čemer iskalnik išče po meta podatkih, ki so ročno vpisani ali so del PDF in DOC dokumentov. Omogočati mora iskanje po korenih besed, zaradi boljših rezultatov/zadetkov iskanja. PDF dokumente, ki jih uporabljamo, so pretvorjeni DOC dokumenti, ki so in/ali elektronsko podpisani in vsebujejo meta podatke in ne samo vizualizacijo (niso samo optično zajeti). Ponudnik lahko ponudi tudi optično prepoznavanje (OCR) za optično zajete dokumente, ki so shranjeni v PDF obliki, resolucije nad ali enako 280 dpi.

Lep pozdrav!




Datum objave: 21.08.2018   06:03
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

imate za razpisan projekt kakšen predviden budget?

Lp

ODGOVOR
Spoštovani,

v obvestilu o naročilu male vrednosti nismo predvideli objave ocenjene vrednosti. Ponudniki, ki želijo sodelovati pri predmetnem postopku oddaje javnega naročila male vrednosti, pripravijo svoje ponudbe v skladu z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila, ki je objavljena tako na tem portalu kot na spletni strani naročnika.

Lep pozdrav!



Datum objave: 03.09.2018   06:19
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

nekaj dni nazaj sem vam posredoval vprašanja glede razpisa za prenovo spletne strani?
Kdaj lahko pričakujemo odgovore?

Mi lahko potrdite, da ste prejeli vprašanja?
Nebi vam rad še enkrat pošiljal vseh vprašanj (bilo jih je cca 15)

lp
040 645 255

ODGOVOR
Spoštovani,

zaradi velike količine vprašanj, je tudi rok za odgovor daljši. Odgovore na vsa vprašanja boste zagotovo prejeli tekom današnjega dne.

Lep pozdrav!




Datum objave: 03.09.2018   13:39
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Prosim za odgovore na naslednja vprašanja:

1. Med tehničnimi zahtevami ste navedli, da mora spletna stran vsebovati modul , ki omogoča pregled in prenos različnih vsebin ter omogoča čiščenje podatkov. O kakšnem čiščenju podatkov gre?

2. V razpisu je navedeno: Spletna stran mora biti implementirana tako, da je uredniško delo čim bolj logično, enostavno in obvladljivo, obenem pa je posamezni poziv/razpis (s številnimi ukrepi) mogoče ustrezno predstaviti skozi parametre iskalnika po ukrepih.
Kaj pomeni ustrezno predstaviti razpis skozi parametre iskalnika po ukrepih?

3. V dokumentih navodila ponudnikom in projektna naloga so navedene različne informacije glede obsega priprave kreativne zasnove (wireframi, dizajni, pisne razlage).
- Koliko oblikovnih podob je torej potrebno pripraviti, ter katere so to?
- Kaj je mišljeno pod žični model navigacije?
- Koliko wireframov je potrebno pripraviti?
- Kaj je mišljeno pod kratek opis produktne rešitve za ENSVET?
- Kaj smatrate kot spletni format (demo) - je to predstavitev rešitve z uporabo spletnih aplikaciji kot npr Invision?

4. Ali je možna pridobitev demo dostopa za celotno spletno mesto (spletno mesto, Zavezanci, ENsvet)?

5. V dokumentaciji je navedeno, da mora osrednje spletno mesto (Eko sklad) vsebovati interaktivne sezname ustrezne opreme, ki je lahko predmet spodbud Eko sklada. Kako je predvidena predstavitev opreme - tako kot je sedaj (povezava na .pdf dokumente) ali kako drugače? Ali se to nanaša na obstoječ sklop Nameni?

6. V razpisni dokumentaciji je med funkcionalnostmi navedeno, da mora ponudnik zagotavljati statistično spremljanje aktivnosti spletišča (administracija). Katere spremenljivke želite spremljati in za katere dele spletišča to velja?

7. Mora biti forum skupen oz. povezan s spletnem mestu v celoti (Ekosklad, ENSVET, ZAVEZANCI, intranet, )

8. Koliko različnih vrst izračunov kreditov se predvideva (različni izračuni za različne namene, različni krediti za različne prejemnike (fizične ter pravne osebe, javni sektor)? Se predvideva prikaz izračuna kredita ene ali več bank? V primeru več bank - je predviden primerjalni pogled kreditov med seboj?

9. Ali za objavljanje vsebin na različnih delih spletišča predvidevate uredniški sistem oz uredniški proces pregledovanja in potrjevanja vsebine pred objavo?

10. V okviru opisa faz projekta je zapisano: Izvajalec bo v sodelovanju z naročnikom izvedel analizo uporabniškega / prednjega dela portala (front-end) za različne javnosti in podstrani ter na podlagi analize pripravil optimizacije ali načrte za novo spletno stran (Eko sklad, ENSVET, zavezanci, opcijski moduli). Pri tem bo kot izhodišče upošteval gradivo, ki ga je naročnik pripravil kot usmeritev za pripravo kreativnega koncepta, izvajalčev predlog kreativnega koncepta in prototipno verzijo nove spletne strani.
- Ker piše optimizacije ali načrte za novo spletno stran - ali to pomeni, da se nadgrajuje in optimizira obstoječ sistem in v tem primeru ne gre za prenovo v smislu nove tehnične rešitve? Če da, kakšna tehnologija je uporabljena?
- Kot izhodišče naj bi se upoštevalo tudi prototipno verzijo nove spletne strani - ali to pomeni, da prototipna stran že obstaja in ste s prenovo že začeli?

11. Za zahtevo Izvajalec izvede dvosmerno integracijo z obstoječimi podatkovnimi bazami naročnika. prosimo, če navedete, s katerimi bazami in sistemi je predvidena integracija ter koliko je tabel na posamezno bazo. Ali integracija pomeni povezovanje preko apijev ali direktno integracijo?

12. V dokumentu Projektna naloga in v poglavju 9 Projektne faze v točkah (fazah) 1 / 1.7. in 2 / 2.2. - iz zapisanega lahko sklepamo, da backend že obstaja, implementira pa se samo frontend (specificirana je samo implementacija nove grafične podobe). Ali to drži?

Hvala vnaprej in lp,

ODGOVOR
Spoštovani,

v nadaljevanju vam podajamo odgovor na vaša vprašanja, kot si sledijo:

1. Med tehničnimi zahtevami ste navedli, da mora spletna stran vsebovati modul , ki omogoča pregled in prenos različnih vsebin ter omogoča čiščenje podatkov. O kakšnem čiščenju podatkov gre?

CMS vmesnik mora imeti možnost dodajanja, urejanja in brisanja vsebin, ki so posamezna področja, teksti ali vsebinske datoteke. Vsebinske datoteke naj bi se prenašale s funkcionalnostjo »zagrabi in spusti« za poljubno datoteko, ki bo v nadaljevanju na voljo CMS urejevalniku za ustvarjanje povezav do vsebinskih datotek, ki so bile naložene/shranjene lokalno na strežnik spletne strani. V primeru če so datoteke velike in sistem CMS ne bo dopuščal slednjega, bo moral ponudnik zagotoviti spletni SSL FTP ali SFTP dostop do vsebin, ki so bile odložene na mesto, kjer se nahajajo vsebinske datoteke, ki jih lahko »čistimo«; se pravi nalagamo, kopiramo, preimenujemo, brišemo ali arhiviramo.

2. V razpisu je navedeno: Spletna stran mora biti implementirana tako, da je uredniško delo čim bolj logično, enostavno in obvladljivo, obenem pa je posamezni poziv/razpis (s številnimi ukrepi) mogoče ustrezno predstaviti skozi parametre iskalnika po ukrepih.
Kaj pomeni ustrezno predstaviti razpis skozi parametre iskalnika po ukrepih?

Javni pozivi oz. razpisi Eko sklada imajo običajno več ukrepov (npr. javni poziv 54SUB-OB17 vsebuje subvencije za sprejemnike sončne energije, kurilne naprave na biomaso, toplotne črpalke in številne druge ukrepe). Nekateri javni pozivi oz. razpisi Eko sklada pa imajo npr. samo po en ukrep (npr. sončne elektrarne za samooskrbo). Uporabnikom prijazno je, da imajo možnost priti do ustrezne spodbude, če jih na spletni strani iščejo bodisi po ukrepih bodisi po pozivih. Le-ti so tudi za različne upravičene osebe (občani, podjetja, občine). Naročnik si želi rešitve, ki bo to upoštevala, zato je to eksplicitno izpostavljeno.

3. V dokumentih navodila ponudnikom in projektna naloga so navedene različne informacije glede obsega priprave kreativne zasnove (wireframi, dizajni, pisne razlage).
- Koliko oblikovnih podob je torej potrebno pripraviti, ter katere so to?
- Kaj je mišljeno pod žični model navigacije?
- Koliko wireframov je potrebno pripraviti?
- Kaj je mišljeno pod kratek opis produktne rešitve za ENSVET?
- Kaj smatrate kot spletni format (demo) - je to predstavitev rešitve z uporabo spletnih aplikaciji kot npr Invision?

Ponudnik naj pripravi:
- Kratek opis kreativne idejne zasnove oz. rešitve za novo spletno stran, ki naj vsebuje tudi kratek opis tega, kakšno produktno rešitev izvajalec predlaga za ENSVET, zavezance in opcijske module. Izvajalec naj torej med drugim na kratko opiše tudi, kako si predstavlja rešitev za ENSVET (npr. kje in kako bodo predstavljene informacije o ENSVET, energetski svetovalci s kontakti, svetovalne pisarne, možnosti naročanja, spletno naročanje, kako bo rešeno spletno poročanje svetovalcev, forum itd.).
- Predlog postavitve nove spletne strani z navigacijo (nivoji) - tukaj je mišljen načrt, arhitektura spletne strani, predlagamo tabelo ali diagram (zato je uporabljen izraz »žični model« spletne strani z navigacijo), tako da bo vidna navigacija oz. različni nivoji (npr. nivo 1, nivo 2, nivo 3).
- Oblikovna podoba (vključuje wireframe, kjer so lahko napisani tudi dodatni komentarji, in vizualno podobo) za domačo stran (1) in dodatno še za štiri (4) tipične produktne strani (produktna stran vsebuje storitve naročnika, ki so na voljo za določen namen, npr. za izolacijo fasade, toplotne črpalke, fotovoltaiko itd.). Oblikovna podoba naj torej vključuje 5 wireframov in 5 vizualnih podob.

Kot spletni format je mišljena vsaka predstavitev, ki bo delovala v spletnem brskalniku, ki ga je naročnik navedel v razpisni dokumentaciji. V razpisni dokumentaciji je določeno, da mora biti kreativna idejna zasnova oziroma rešitev pripravljena v spletnem formatu (demo) in v pisni obliki. Ponudnik mora predlog kreativne idejne zasnove oziroma rešitve predložiti na dva načina, v tiskani obliki in na podatkovnem nosilcu. Za spletni format (demo) je določeno, da mora naj ponudnik predlog kreativne idejne zasnove oziroma rešitve nove spletne strani v spletni obliki v odzivnem (»responsive«) designu v sklopu ponudbe dostavi na USB ključku ali zagotovi spletni naslov za dostop do demo spletne strani. Naročnik bo za potrebe pregleda uporabljal osebni računalnik z Windows 10 operacijskim sistemom ter z nameščenimi brskalniki Internet Explorer in Google Chrome (zadnje izdane verzije). Ponudnik pripravi navodilo za namestitev in zagon predložene kreativne idejne zasnove oziroma rešitve.

Za predstavitev ali prototip se lahko uporabi tudi aplikacija Invision ali podobne aplikacije, ki uporabljajo za prikaz tudi drugačne tehnologije, kot je definirano v razpisni dokumentaciji.

4. Ali je možna pridobitev demo dostopa za celotno spletno mesto (spletno mesto, Zavezanci, ENsvet)?

Te možnosti naročnik ni predvidel.
Funkcionalnosti Zavezanci, Intranet, ENSVET so podrobneje predstavljene v točki 4 Projektne naloge, ki je del razpisne dokumentacije.

5. V dokumentaciji je navedeno, da mora osrednje spletno mesto (Eko sklad) vsebovati interaktivne sezname ustrezne opreme, ki je lahko predmet spodbud Eko sklada. Kako je predvidena predstavitev opreme - tako kot je sedaj (povezava na .pdf dokumente) ali kako drugače? Ali se to nanaša na obstoječ sklop Nameni?

Pravilno ste ugotovili, da se to nanaša na sezname ustreznih toplotnih črpalk, oken, rekuperatorjev itd., ki so trenutno v pdf dokumentih pod posameznimi ukrepi, za katere so na voljo spodbude Eko sklada, v rubriki Nameni, kar ni interaktivna temveč statična rešitev. Naročnik želi inovativno rešitev, kot je navedeno v točki 4a Projektne naloge, ki je del razpisne dokumentacije.

Seznami ustrezne opreme se tudi večkrat na mesec dopolnjujejo oz. se na seznam uvrščajo nove ustrezne toplotne črpalke, okna, rekuperatorji itd., novi proizvajalci itd., ki predložijo ustrezno dokumentacijo, ki dokazuje skladnost s tehničnimi pogoji javnih pozivov.

6. V razpisni dokumentaciji je med funkcionalnostmi navedeno, da mora ponudnik zagotavljati statistično spremljanje aktivnosti spletišča (administracija). Katere spremenljivke želite spremljati in za katere dele spletišča to velja?

Z vidika administracije je dovolj celovito spremljanje dogajanja spletne strani, pri čemer je pomembno statistično spremljanje spletne strani, s čemer globalno zaznavamo obseg in delovanje spletne strani v celoti kot so zadetki, prenesene datoteke, odprte strani, obiski, tako na dnevnem kot mesečnem nivoju.

7. Mora biti forum skupen oz. povezan s spletnem mestu v celoti (Ekosklad, ENSVET, ZAVEZANCI, intranet, )

Gre samo za forum ENSVET, ki naj bo po funkcionalnosti mini forum, ki zagotavlja komunikacijo in izmenjavo datotek, kot je navedeno v Projektni nalogi. Integriranost/neintegriranost s spletnim mestom v Razpisni dokumentaciji ni določena oziroma omejena.

8. Koliko različnih vrst izračunov kreditov se predvideva (različni izračuni za različne namene, različni krediti za različne prejemnike (fizične ter pravne osebe, javni sektor)? Se predvideva prikaz izračuna kredita ene ali več bank? V primeru več bank - je predviden primerjalni pogled kreditov med seboj?

Predvideva se en (1) izračun ob izbiri več parametrov, kar bo dalo končni izračun. Ti parametri bodo odvisni od posameznega javnega razpisa, ki vsebuje posamezne različne namene oziroma pogoje in bo v danem trenutku veljaven/aktiven. Javni pozivi bodo namenjeni fizičnim oseb, pravnim osebam in javnemu sektorju, tako kot do sedaj. Pri tem želimo, da je izračun samostojni del celote in je na koncu <div> zaključen element, ki ga lahko na enostaven način umestimo na vsa področja, kjer bo predvideno umeščanje različnih elementov na posamezni prikazani spletni strani, odvisno od podane oblikovne rešitve. Predvideva se prikaz izračuna, ki bo upošteval vse pogoje iz objavljenega javnega razpisa in mora temeljiti na informativnem izračunu kredita. Normalno je objavljen vsaj eden (1) razpis za vsako posamezno področje (fizične, pravne osebe in javni sektor).

Vnosni parametri poljubnega izračuna so: želena višina kredita (se izvede kontrola), želena doba trajanja odplačila kredita ročnost (se izvede kontrola), sistemsko vnesena obrestna mera, ki velja na dan, mesec ali leto (odvisno od razpisnih pogojev).

Rezultat je informativni izračun s povzetkom vseh vhodnih podatkov in izračuna ter pripisanimi ustreznimi stroški skladno z razpisnimi pogoji, kot so strošek sklenitve kreditne pogodbe, zavarovalna premija, stroški ob podpisu pogodbe ter skupni znesek, ki ga mora plačati kreditojemalec.

Želimo tudi izračun EOMa iz zgornjih podatkov, ki bi bili zapisani na informativnem izračunu in pri pravnih osebah in javnem sektorju izračun amortizacijskega načrta.

9. Ali za objavljanje vsebin na različnih delih spletišča predvidevate uredniški sistem oz uredniški proces pregledovanja in potrjevanja vsebine pred objavo?

Zadošča rešitev, da imamo uredniški odbor in področne urednike, ki urejajo vsebine na svojem delu (npr. na aplikaciji ENSVET itd.).

10. V okviru opisa faz projekta je zapisano: Izvajalec bo v sodelovanju z naročnikom izvedel analizo uporabniškega / prednjega dela portala (front-end) za različne javnosti in podstrani ter na podlagi analize pripravil optimizacije ali načrte za novo spletno stran (Eko sklad, ENSVET, zavezanci, opcijski moduli).
Pri tem bo kot izhodišče upošteval gradivo, ki ga je naročnik pripravil kot usmeritev za pripravo kreativnega koncepta, izvajalčev predlog kreativnega koncepta in prototipno verzijo nove spletne strani.
- Ker piše optimizacije ali načrte za novo spletno stran - ali to pomeni, da se nadgrajuje in optimizira obstoječ sistem in v tem primeru ne gre za prenovo v smislu nove tehnične rešitve? Če da, kakšna tehnologija je uporabljena?
- Kot izhodišče naj bi se upoštevalo tudi prototipno verzijo nove spletne strani - ali to pomeni, da prototipna stran že obstaja in ste s prenovo že začeli?

Gre za prenovo v smislu nove tehnične rešitve, pri čemer bodo izvajalcu sicer lahko delno v pomoč tudi rešitve, ki izhajajo iz stare spletne strani.
Opisane faze se nanašajo na delo oz. sodelovanje med naročnikom in izvajalcem po oddaji javnega naročila. Z »gradivom, ki ga je naročnik pripravil kot usmeritev za pripravo kreativnega koncepta«, je mišljena projektna naloga s prilogami, ki je del razpisne dokumentacije javnega naročila, poleg tega bosta za končno rešitev izhodišče tudi predlog kreativnega koncepta (kreativna idejna zasnova) in prototipna verzija nove spletne strani (demo), ki ju bo pripravil izbrani izvajalec.

11. Za zahtevo Izvajalec izvede dvosmerno integracijo z obstoječimi podatkovnimi bazami naročnika. prosimo, če navedete, s katerimi bazami in sistemi je predvidena integracija ter koliko je tabel na posamezno bazo. Ali integracija pomeni povezovanje preko apijev ali direktno integracijo?

Trenutno smo v fazi prenove informacijskega sistema, zato bodo navodila za nov sistem uveljavljena kasneje in bo specificiran »Web API« ali »Web Service«. Do takrat pa se bo uporabljalo izmenjevalne tabele (Access do tri tabele) ali datoteke (CSV).

12. V dokumentu Projektna naloga in v poglavju 9 Projektne faze v točkah (fazah) 1 / 1.7. in 2 / 2.2. - iz zapisanega lahko sklepamo, da backend že obstaja, implementira pa se samo frontend (specificirana je samo implementacija nove grafične podobe). Ali to drži?

Da, »Back End« - sistem že obstaja, s trenutno rešitvijo. Vendar se od ponudnika pričakuje, da pripravi rešitev tako za »Front End« kot »Back End«.






Datum objave: 05.09.2018   13:26
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

spodaj pošiljamo nekaj tehničnih vprašanj in se v naprej zahvaljujemo za odgovore

E_VLOGA, E-NAROČANJE, E-NOVICE
Ali mora biti vnos modularen in pogojen z vnosom administratorja ali je dovolj pred-nastavljeno ogrodje in se vnose in izvoze izvaja preko vzdrževalne pogodbe.
Ali je poleg že zapisanih interakcij z zalednimi sistemi predvideno ali željeno še kakšno povezovanje na zaledne sisteme Ekosklad?
Torej: Ali bodo obrazci (npr. za e-vlogo za prijavo na razpis, e-naročanje na En svet svetovanje, e-novice) načrtovani in sprogramirani v naprej (s strani izvajalca) in Eko skladu omogočimo izvoze (npr. za vloge v obliki pdf posamezne vloge in csv/excel vseh vlog), ali želite sistem, s katerim boste sami gradili različne obrazce?

INTRANET
Če smo prav razumeli, intranet Eko sklada deluje tako, da ena oseba (administrator) nalaga nanj različne dokumente, več zaposlenih pa ima do teh dokumentov dostop in jih lahko prenašajo? Ali je predvidena še kakšna drugačna interakcija zapolsenih in vodenje po procesu?

MOJ EKO SKLAD
V dokumentaciji (stran 6, projektne naloge) omenjate vnos elektronske vloge v PDF.
Če prav razumemo, je funkcionalnost naslednja:
- uporabnik si z odprtega dela spletnega mesta prenese razpisno dokumentacijo za namen, na katerega se prijavlja
- uporabnik (na svojem računalniku ali na roke) izpolni dokumentacijo
- uporabnik si naredi uporabniški račun na Moj eko sklad in tam noter naloži izpolnjene obrazce in druge dokumente (zahtevane priloge)
- zaposleni na Moj eko sklad lahko dokumentacijo vsake vloge pregledajo, si jo prenesejo, jo ocenijo in podajo odgovor, ali je ustrezna ali ne
- informacijo o stanju vloge (v obdelavi, zavrnjena, odobrena ...) uvozijo nazaj v sistem (v csv obliki), kjer uporabnik na svojem up. računu spremlja stanje vloge; če vloga ni ustrezna, znova dobi možnost za nalaganje dodatnih dokumentov.
Torej: ta funkcionalnost ne predvideva spletnega izpolnjevanja obrazca vloge na spletu (to je funkcionalnost opcijskega modula).

OPCIJSKI MODULI
Potrebujete oceno stroška za opcijske module že v tej fazi, ali je to prepuščeno kasnejšim dogovorom in morebitnim spremembam/dopolnitvam projektne naloge?

ELEKTRONSKI PODPIS
Pod kakšnim sistemom in standardom potrebujete elektronski podpis dokumentov (stran 7 projektne naloge)

PRIKAZ IZRAČUNA KREDITA
Kako se bo prevzemal izračun iz strani komercialnih bank?
Ali je kredit standardni Stroški + obrestna mera + EURIBOR

ENSVET
Aplikacija ensvet
Če prav razumemo, gre za 2 zadevi:
1. Elektronsko naročanje na svetovanje (kot bi se naročil k frizerju: izbereš lokacijo, svetovalca in izmed terminov na voljo prost termin ter se prijaviš)
2. Intranet za svetovalce, ki omogoča zadeve, ki so popisane 5. alineji točke b) na strani 7 - tu ne gre za aplikacijo (mobile ali web app), ampak za zaprt del spletnega mesta, ki je dostopen/uporaben tudi prek mobilnika. Tukaj torej ne govorimo o IOS/Android aplikaciji ali hibridni aplikaciji, ampak zgolj mobilnim telefonom prilagojen vmesnik?

TEHNIČNE ZAHTEVE
(Točka 5, str. 9 Prrojektne naloge)
Omenjate programske rešitve, ki morajo biti kompatibilne.
Lahko naštejete te programske rešitve, za katere zahtevate kompatibilnost?

SISTEM ZA SLEDENJE
Zahtevate interni sistem v aplikaciji, ločeno SIEM okolje?
Če gre za ločeno SIEM okolje ali zahtevate tudi implementacijo le-tega?

GOSTOVANJE
Ali zahtevate poleg strežnika tudi SLA pogodbo in kakšno odzivnost / dosegljivost.
Nam lahko postrežete z trenutnimi podatki kapacitet, ki jih uporabljate za spletna mesta in porabah ob konicah?

VARNOSTNA POLITIKA
Prosimo za krovno varnostno politiko ekosklada.

ODGOVOR

Spoštovani, v nadaljevanju vam pošiljamo odgovore

E_VLOGA, E-NAROČANJE, E-NOVICE
Ali mora biti vnos modularen in pogojen z vnosom administratorja ali je dovolj pred-nastavljeno ogrodje in se vnose in izvoze izvaja preko vzdrževalne pogodbe?
Moduli e-vloga, e-naročanje in e-novice so samostojni moduli in morajo biti ob primopredaji zaključena celota. Administrator bo omogočil dostop do modulov področnim urednikom, ki funkcionalno operirajo z njimi. Od ponudnika pričakujemo najboljšo rešitev dela s posameznim modulom; pričakuje se, da bo posamezen proces dela s podatki ali dokumenti avtomatiziran do te mere, da ne bo potrebe po zunanjem izvajalcu ali posebni pogodbi. Osvežitve ali popravki na modulu e-vloge, e-naročanje ali konceptnih popravkih po že izvedenem naročilu bodo predmet osnovne pogodbe in vzdrževanja, kot je določeno v točki 6. Projektne naloge.
 
Ali je poleg že zapisanih interakcij z zalednimi sistemi predvideno ali željeno še kakšno povezovanje na zaledne sisteme Ekosklad?
V tem trenutku ne. Trenutno smo v začetni fazi izdelave produktne aplikacije za obdelavo vlog, za katero še nimamo tehničnih specifikacij.
 
Torej: Ali bodo obrazci (npr. za e-vlogo za prijavo na razpis, e-naročanje na En svet svetovanje, e-novice) načrtovani in sprogramirani v naprej (s strani izvajalca) in Eko skladu omogočimo izvoze (npr. za vloge v obliki pdf posamezne vloge in csv/excel vseh vlog), ali želite sistem, s katerim boste sami gradili različne obrazce?
Naročnik pričakuje za module zaključne celote, s katerimi bodo upravljali področni uredniki. Zato, da bodo slednje lahko uspešno izvajali, bodo potrebna orodja, ki bodo vključena v CMS in bodo omogočala izgradnjo ali izdelavo obrazcev. Naročnik predvideva, da bo na začetku (npr. ob prvih pozivih z e-vlogo) potreboval pomoč izvajalca za pripravo posameznih obrazcev in seveda testiranje le teh. Pri naslednjih pozivih pa se pričakuje od izvajalca, da bo v CMS vključil orodje, ki bo omogočalo pripravo rešitev, kot je kopiranje obstoječih obrazcev, ki jih bo naročnik uredil in dopolnil skladno s potrebami novih javnih pozivov ali drugih zahtev poslovanja (e-novice, spletno naročanje na svetovanje itd.).
 
INTRANET
Če smo prav razumeli, intranet Eko sklada deluje tako, da ena oseba (administrator) nalaga nanj različne dokumente, več zaposlenih pa ima do teh dokumentov dostop in jih lahko prenašajo? Ali je predvidena še kakšna drugačna interakcija zaposlenih in vodenje po procesu?
Da, področni urednik bo pripravljal vsebino, ki bo na voljo zaposlenim, tako kot ste navedli. Potrebna pa je še možnost obveščanja zaposlenih o novostih in spremembah vsebine intraneta (trenutno je obveščanje preko RSS kanala).
 
MOJ EKO SKLAD
V dokumentaciji (stran 6 projektne naloge) omenjate vnos elektronske vloge v PDF.
Če prav razumemo, je funkcionalnost naslednja:
- uporabnik si z odprtega dela spletnega mesta prenese razpisno dokumentacijo za namen, na katerega se prijavlja
Trenutno se prenese dokumentacija za posamezni javni poziv, ki ima enega ali več namenov.
- uporabnik (na svojem računalniku ali na roke) izpolni dokumentacijo
Da.
- uporabnik si naredi uporabniški račun na Moj eko sklad in tam noter naloži izpolnjene obrazce in druge dokumente (zahtevane priloge)
Da, v trenutni fazi je treba omogočiti oddajo elektronsko podpisanega pdf obrazca vloge na poziv, v okviru modula Moj Eko sklad, s funkcionalnostjo »oddaj vlogo« (pdf+priloge v pdf, jpg)
- zaposleni na Moj eko sklad lahko dokumentacijo vsake vloge pregledajo, si jo prenesejo, jo ocenijo in podajo odgovor, ali je ustrezna ali ne
Ne, to je že del ZUP postopka in ni več del spletne strani, spletna stran obvešča samo o stanju obdelave posamezne vloge, ki bo oddana preko modula Moj Eko sklad, trenutno je to rešeno na način izmenjave podatkov med interno produktno aplikacijo in spletno stranjo, ki prikazuje stanje obdelave vloge, pri čemer je povezovalni ključ med interno produktno aplikacijo za obdelavo vlog in spletno stranjo e-naslov uporabljen za prijavo v spletne storitve Moje vloge.
- informacijo o stanju vloge (v obdelavi, zavrnjena, odobrena ...) uvozijo nazaj v sistem (v csv obliki), kjer uporabnik na svojem up. računu spremlja stanje vloge; če vloga ni ustrezna, znova dobi možnost za nalaganje dodatnih dokumentov.
Opisani postopek je želen, vendar v danem trenutku ni možen, glede na stanje zakonodaje. V trenutni fazi želimo samo omogočiti elektronsko oddajo vloge.
Torej: ta funkcionalnost ne predvideva spletnega izpolnjevanja obrazca vloge na spletu (to je funkcionalnost opcijskega modula).
Tako je, ne predvideva in je v Projektni nalogi kot opcijski modul.
 
OPCIJSKI MODULI
Potrebujete oceno stroška za opcijske module že v tej fazi, ali je to prepuščeno kasnejšim dogovorom in morebitnim spremembam/dopolnitvam projektne naloge?
Ocena stroškov za opcijski module mora biti podana in je del ponudbenega predračuna (»RD_-_Obrazec_Predracun.xlsx«).
 
ELEKTRONSKI PODPIS
Pod kakšnim sistemom in standardom potrebujete elektronski podpis dokumentov (stran 7 projektne naloge)
V skladu z zahtevami ZUP (Zakona o splošnem upravnem postopku), kot je navedeno v 63 členu, ki določa, da se vloga lahko vloži v pisni obliki. Pisna vloga je vloga, ki je napisana ali natisnjena in lastnoročno podpisana (vloga v fizični obliki), ali vloga, ki je v elektronski obliki in je podpisana z varnim elektronskim podpisom s kvalificiranim potrdilom. Pisna vloga se praviloma izroči neposredno organu, pošlje po pošti, po elektronski poti ali preko osebe, ki opravlja posredovanje vlog kot svojo dejavnost (poslovni ponudnik). Vloga v elektronski obliki se vloži tako, da se pošlje po elektronski poti informacijskemu sistemu organa ali enotnemu informacijskemu sistemu za sprejem vlog, vročanje in obveščanje. Informacijski sistem vložniku samodejno potrdi prejem vloge.
 
PRIKAZ IZRAČUNA KREDITA
Kako se bo prevzemal izračun iz strani komercialnih bank?
Ali je kredit standardni Stroški + obrestna mera + EURIBOR
Izračun se ne bo prevzemal s strani komercialnih bank, v Projektni nalogi je mišljen primerljiv izračun kot pri komercialnih bankah; želena pa je atraktivnost, konkurenčnost izračuna, ki se nanaša na privlačnost prikaza.
 
Predvideva se en (1) izračun ob izbiri več parametrov, kar bo dalo končni izračun. Ti parametri bodo odvisni od posameznega javnega razpisa, ki vsebuje posamezne različne namene oziroma pogoje in bo v danem trenutku veljaven/aktiven. Javni pozivi bodo namenjeni fizičnim oseb, pravnim osebam in javnemu sektorju; tako kot do sedaj. Pri tem želimo, da je izračun samostojni del celote in je na koncu zaključen element, ki ga lahko na enostaven način umestimo na vsa področja, kjer bo predvideno umeščanje različnih elementov na posamezni prikazani spletni strani, odvisno od podane oblikovne rešitve. Predvideva se prikaz izračuna, ki bo upošteval vse pogoje iz objavljenega javnega razpisa in mora temeljiti na informativnem izračunu kredita. Normalno je objavljen vsaj eden (1) razpis za vsako posamezno področje (fizične, pravne osebe in javni sektor).
 
Vnosni parametri poljubnega izračuna so: želena višina kredita (se izvede kontrola), želena doba trajanja odplačila kredita ročnost (se izvede kontrola), sistemsko vnesena obrestna mera, ki velja na dan, mesec ali leto (odvisno od razpisnih pogojev).
 
Rezultat je informativni izračun s povzetkom vseh vhodnih podatkov in izračuna ter pripisanimi ustreznimi stroški skladno z razpisnimi pogoji, kot so strošek sklenitve kreditne pogodbe, zavarovalna premija, stroški ob podpisu pogodbe ter skupni znesek, ki ga mora plačati kreditojemalec.
 
Želimo tudi izračun EOMa iz zgornjih podatkov, ki bi bili zapisani na informativnem izračunu in pri pravnih osebah in javnem sektorju izračun amortizacijskega načrta.
 
ENSVET
Aplikacija ensvet
Če prav razumemo, gre za 2 zadevi:
1. Elektronsko naročanje na svetovanje (kot bi se naročil k frizerju: izbereš lokacijo, svetovalca in izmed terminov na voljo prost termin ter se prijaviš)
Da.

2. Intranet za svetovalce, ki omogoča zadeve, ki so popisane 5. alineji točke b) na strani 7 - tu ne gre za aplikacijo (mobile ali web app), ampak za zaprt del spletnega mesta, ki je dostopen/uporaben tudi prek mobilnika. Tukaj torej ne govorimo o IOS/Android aplikaciji ali hibridni aplikaciji, ampak zgolj mobilnim telefonom prilagojen vmesnik?
Da.
 
TEHNIČNE ZAHTEVE
(Točka 5, str. 9 Projektne naloge)
Omenjate programske rešitve, ki morajo biti kompatibilne.
Lahko naštejete te programske rešitve, za katere zahtevate kompatibilnost?
Ne preferiramo posamezne platforme, vendar pa so posamezne rešitve bolj optimalne za določene programske rešitve; npr. ASP.net - IIS-  MS SQL Server in /ali PHP Apache strežnik   MySQL Server.
 
SISTEM ZA SLEDENJE
Zahtevate interni sistem v aplikaciji, ločeno SIEM okolje? Če gre za ločeno SIEM okolje ali zahtevate tudi implementacijo le-tega?
Da, želimo SIEM okolje, ki je lahko implementirano v sistem ali pa ga ponudite kot zunanji sistem.
 
GOSTOVANJE
Ali zahtevate poleg strežnika tudi SLA pogodbo in kakšno odzivnost / dosegljivost.
Nam lahko postrežete z trenutnimi podatki kapacitet, ki jih uporabljate za spletna mesta in porabah ob konicah?
Z izbranim izvajalcem bo sklenjena pogodba o gostovanju in vzdrževanju spletne strani za dobo 5 let. V točki 6. Projektne naloge se nahajajo podrobne specifikacije o izvajanju obojega. Trenutno nam ponudnik zagotavlja gostovanje brez omejitve tako na datotečnem sistemu kot tudi pri prenosu podatkov (UL/DL), glavnino predstavljajo poročila energetskih svetovalcev (1,2 GB) in 0,5 GB za ostale podatke, kot so razpisne dokumentacije in drugi seznami.
 
VARNOSTNA POLITIKA
Prosimo za krovno varnostno politiko ekosklada.«
Varnostne zahteve izhajajo iz 8. točke Projektne naloge. Varnostna politika Eko sklada je skladna s standardom ISO 27001 in ne zahteva nobenih drugih posebnosti ali dodatnih zahtev.