Dodatna pojasnila
Datum objave: 16.11.2018 10:45
VPRAŠANJE
Spoštovani
V točki 5 (tehnične specifikacije) razpisnih pogojev je naročnik pod odstavkom Posebne zahteve naročnika v zvezi z izdelavo geodetskih elaboratov navedel:
seznanitev in podpisi vseh lastnikov (tudi v primeru nestrinjanja z mejo)
Zanima nas kakšen način "prisile" stranke/lastnika v podpis je imel naročnik v mislih v primeru nestrinjanja s potekom meje?
V istem odstavku je naročnik navedel tudi:
za naročnika je potrebno izdelati elaborat izračuna izmeritvenih in mejnih točk (izračun tahimetrije v GSI in GEO formatu)
Zanima nas ali je naročnik imel v mislih predpisan elaborat pri postopku ureditve meje ali morda obstajajo kakšne posebne zahteve glede takšnega elaborata (kakšne?). V kolikor da, prosim, da razpisnim pogojem priložite obliko in sestavine takšnega elaborata.
S spoštovanjem
ODGOVOR
Pri podpisu elaborata tudi v primeru nestrinjanja z mejo je nujen podpis vseh strank.
1. Stranka oz. zastopnik stranke je prisoten na terenu
- V primeru, da se strinja z mejo jo podpiše,
- V primeru nestrinjanja, stranka podpiše izjavo, da se z mejo ne strinja,
- V primeru nestrinjanja z mejo in dejstvu, da noče stranka ničesar podpisati, se v zapisnik napiše, da je stranka prisotna in noče podpisati nestrinjanja
z mejo. Prisoten predstavnik MO s podpisom potrdi, da stranka noče podpisati.
2. Stranka oz. zastopnik stranke ni prisoten na terenu
- izvajalec mora stranko vabiti v pisarno in zagotoviti tudi prisotnost predstavnika MO, nakar sledi postopek pod točko 1.
GSI oz. GEO format je fizični izpis iz geodetskega GPS inštrumenta, ki dokazuje način in natančnost izračuna izmeritvenih, mejnih in ostalih točk
ali
Izračun poligonov in tahimetrije z dokazili natančnosti meritev oz. izračuna.
Glede na različna orodja posameznih ponudnikov storitev bo format izpisa dorekel pooblaščen predstavnik MO.
Datum objave: 22.11.2018 11:30
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
I)pri dokazilih za osnovno sposobnost je potrebno pridobiti
1.1 potrdilo o nekaznovanju za lastnike, direktorja in podjetje?
1.2 potrdilo DURS-a?
1.4 dokazilo-izpis o pravnomočnih odločbah o prekrških v zvezi z plačilom za delo
ali je dovolj izpolnjeni obrazec ESPD, kaj pomeni da lahko naročnik sam preveri oziroma pridobi zgoraj navedena dokazila
II) Ali se kot posamezna reference šteje pridobljena referenca za eno koledarsko leto,ki izpolnjuje pogoje, če imamo sklenjeno pogodbo za več let
( npr: pogodba z občino za 3 let- 3 posamične reference za vsako leto, za več kot 10.000 eur)
hvala in lep pozdrav
ODGOVOR
I) Ponudnik izpolni obrazec ESPD. V fazi pregleda in ocenjevanja ponudb bo naročnik preverjal v kazenski evidenci nekaznovanost oz. kaznovanost posameznega ponudnika in pridobil iz javnih evidenc potrdilo o plačilu vseh dajatev za posameznega ponudnika.
II) Naročnik zahteva vsaj 2 referenci za zadnja tri leta pred rokom za objavo tega javnega naročila v skupni vrednosti 10.000,00 EUR. Pogodba, ki je sklenjena za tri (3) leta skupaj, se šteje kot ena referenca.
Datum objave: 22.11.2018 11:31
VPRAŠANJE
Spoštovani
Odgovor glede podpisa zapisnika (tudi v primeru nestrinjanja z mejo) je pod točko 1. sprejemljiv/razumljiv, pod točko 2 pa ne.
Pod točko 2 navajate, da »izvajalec mora stranko vabiti v pisarno in zagotoviti tudi prisotnost predstavnika MO, nakar sledi postopek pod točko 1«
Prosim za pojasnila:
-Zakon ponovnega vabljenja stranke (s strani izvajalca) ne predvideva zato smatramo, da zahteva ni usklajena z zakonskim postopkom. Postopek v primeru neudeležbe na mejni obravnavi določa Zakon o evidentiranju nepremičnin v 36., 37., in 38. členu.
V kolikor bi naročnik še vedno vztrajal pri svojih posebnih zahtevah pa prosim še za sledeča pojasnila:
-Kakšen postopek predvideva naročnik v kolikor se lastnik tudi drugemu (tretjemu, četrtemu, ...) vabilu ne odzove?
-Na kakšen način mora izvajalec zagotoviti prisotnost (pri ponovnem vabljenju) predstavnika MO? Ali ga vabi kot lastnika, ki se ni odzval?
-Kakšen je postopek v kolikor se lastnik drugemu vabilu odzove, predstavnik MO pa ne?
-Običajno se lastnik, ki se ne odzove na prvo vabilo tudi nima namena odzvati v nadaljnem postopku. Ali bo v teh primerih predstavnik MO hodil »gledati na uro« k izvajalcu v pisarno pri vsakem ponovnem vabljenju?
Lep pozdrav
ODGOVOR
-Zakon ponovnega vabljenja, s strani izvajalca, dejansko ne predvideva, zato so pa to posebni pogoji naročnika, ki niso vezani na Zakon o evidentiranju nepremičnin.
-Postopek bo izveden v skladu z odločitvijo predstavnika naročnika. Drugega in nadaljnjih vabljenj ne predvidevamo, lahko pa se predstavnik naročnika odloči, da se tako stranko obišče na domu (take postopke smo že izvajali in so se izkazali kot koristni).
-Predstavnika MO se obvesti o postopku pisno, prav tako kakor stranko oz. zastopnika. Datum vabljenja bo predhodno potrebno telefonsko uskladiti s predstavnikom MO.
-Predstavnik MO se bo dolžan udeležiti postopka (v skladu z dogovorom o datumu obravnave).
-V kolikor se lastnik ne odzove na vabilo, je nadaljnji postopek urejanja stvar naročnika.
Datum objave: 22.11.2018 11:33
VPRAŠANJE
Pozdravljeni
EKONOMSKO-FINANČNA SPOSOBNOST
"vsaj 2(dve) referenci za zadnja 3 leta pred rokom za objavo tega javnega naročila v skupni vrednosti 10.000,00 z DDV"
Ali mora biti skupna vrednost obeh referenc skupaj 10.000,00?
Ali vsaka referenca 10.000,00?
l.p.
ODGOVOR
Naročnik zahteva vsaj 2 referenci za zadnja tri leta pred rokom za objavo tega javnega naročila v skupni vrednosti 10.000,00 EUR.
Datum objave: 27.11.2018 11:40
VPRAŠANJE
Vprašanje:
REFERENCE: Z naročnikom imamo sklenjen okvirni sporazum za izvajanje geodetskih storitev za obdobje 3 let.
Po predmetni pogodbi, izvajamo posamezne geodetske storitve (ki jih naročnik sukcesivno naroča), s katerimi izpolnjujemo pogoje vašega naročila za posamezno referenco.
Predvidevamo, da vsaka takšna referenca velja kot ena referenca?
Lp,
ODGOVOR
Naročnik zahteva vsaj 2 referenci za zadnja tri leta pred rokom za objavo tega javnega naročila v skupni vrednosti 10.000,00 EUR. Pogodba, ki je sklenjena za tri (3) leta skupaj, se šteje kot ena referenca.
Datum objave: 27.11.2018 11:41
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.
Imamo vprašanje glede merila za ocenjevanje ponudb, in sicer glede vrednosti dodatnih referenc:
A naročnik zahteva/določa vrednost posamezne reference za merilo?
Torej kolikšna je zahtevana vrednost referenc med 3-4 in več kot 5, če sploh je?
Hvala.
Lp
ODGOVOR
Glede nato, da naročnik ni jasno in nedvoumno definiral merila reference, v kolikšni vrednosti naj bi bila dodatna referenca, naročnik to merilo umika iz razpisne dokumentacije. Edino merilo je po tem umiku cena ponudbe oz. najnižja vrednost ponujenih storitev.
Naročnik bo objavil popravek razpisne dokumentacije.