Dodatna pojasnila
Datum objave: 24.09.2018 12:09
Spoštovani,
odgovori na Vaša vprašanja glasijo:
1.) V 2. členu pod ORGANIZACIJSKA IN ADMINISTRATIVNA OPRAVILA spada tudi sporočanje o spremembah lastništva posameznega dela stavbe Geodetski upravi RS (4. alineja). Navedeno so skladno z zakonom dolžni sporočati notarji in ne upravnik. Prosimo, da se navedeno črta iz vzorca pogodbe.
ODGOVOR: Stanovanjski zakon (Uradni list RS, št. 69/2003, 57/2008, 87/2011 in 27/2017 v nadaljevanju SZ-1) v 17. členu določa, da etažni lastnik, ki prenese lastninsko pravico s pravnim poslom, mora upravnika takoj, najkasneje pa v tridesetih dneh od dneva, ko ima pridobitelj pravico predlagati vpis lastninske pravice v zemljiško knjigo, obvestiti o spremembi lastninske pravice in mu predložiti tudi kopijo dokumenta, iz katerega so razvidni vsi podatki o spremembi lastništva in o novem lastniku, upravnik pa mora o tem obvestiti geodetsko upravo.
Sporočanje sprememb lastništva posameznega dela stavbe Geodetski upravi RS je med drugim tudi opravilo upravnika določeno v Navodilu o izdelavi poročila o upravnikovem delo (Uradni list RS, št. 108/2004).
2. ) V 2. členu pod ORGANIZACIJSKA IN ADMINISTRATIVNA OPRAVILA spada tudi vpis nevpisanih stanovanj v zemljiško knjigo, skladno s 191. členom SZ-1 (17. alineja). Nikjer v razpisni dokumentaciji ni navedeno za koliko stanovanj gre (ki še niso vpisano v zemljiško knjigo). Prosimo za podatek.
ODGOVOR: 2. člen Pogodbe o opravljanju upravniških storitev za najemna stanovanja in večstanovanjske stavbe, št. 2010-103/2018, zajema opravila upravnika v zvezi z upravljanjem večstanovanjskih stavb. Predmet javnega naročila je 92 večstanovanjskih stavb (vhodov), v katerih ima naročnik več kot polovico solastniških deležev in so razvidna iz priloge. Na cca. 50 odstotkih predmetnih stavb (vhodov) etažna lastnina še ni vpisana v zemljiško knjigo.
3.) V 2. členu pod FINANČNO RAČUNOVODSKA OPRAVILA spada tudi obračun in izplačilo podjemnih pogodb (6. alineja). Prosimo za informacijo komu je to mišljeno? Izvajalcem ali komu drugemu?
ODGOVOR: Mišljeno je izvajalcem. V primeru, ko upravnik za določeno delo na večstanovanjski stavbi sklene podjemno pogodbo se hkrati obvezuje, da bo opravil obračun in kasneje izplačilo po podjemni pogodbi izvajalcu tega dela. Obračun dela je vključen v strošek upravljanja, dejansko izvršeno delo pa se plača posebej dotičnemu izvajalcu.
4.) V ponudbi se podaja ponudbeno vrednost za upravljanje 92 večstanovanjskih stavb in sicer za enote, ki jih ima naročnik v lasti. Kako je pa s fakturiranjem stroškov upravljanja ostalim etažnim lastnikom v navedenih objektih, ter koliko je teh enot?
ODGOVOR: JMSS Maribor plačuje stroške upravljanja le za stanovanja, ki so predmet pogodbe. Fakturiranje stroškov upravljanja ostalim etažnim lastnikom ni predmet te pogodbe. Iz javno dostopnih podatkov (zemljiška knjiga in GURS) je razvidno, koliko je vseh posameznih delov in kdo so ostali etažni lastniki.
5.) V razpisni dokumentaciji je navedeno (stran 5, 17. Rok plačila), da izvajalec izstavi e-račun vsakega 15. dne v mesecu, in sicer za storitve opravljene v prejšnjem mesecu. V vzorcu pogodbe (8. člen 2. odstavek) pa je navedeno, da upravnik naročniku izstavi e-račun do 15. dne v mesecu. Kateri podatek je relevanten?
ODGOVOR: Relevanten podatek je, da upravnik naročniku izstavi e-račun do 15. dne v mesecu, in sicer za storitve opravljene v prejšnjem mesecu.
6.) Ali se vam zdi ocenjena skupna vrednost 240.000,00 EUR + DDV za celotno obdobje (36 mesecev), realna vrednost glede na obseg del?
ODGOVOR: Ocenjena vrednost je bila opravljena na podlagi prejšnjega javnega naročila in pogodbene vrednosti zadnjih treh let.
S spoštovanjem,
JMSS Maribor
Datum objave: 01.10.2018 10:11
Spoštovani,
ocenjena vrednost javnega naročila ne predstavlja maksimalne vrednosti javnega naročila in vaša ponudbena cena ni omejena s tem zneskom. Pri tem pojasnjujemo, da ocenjena vrednost javnega naročila predstavlja podlago za izbiro primernega postopka za oddajo javnega naročila. Naročnik jo je določil skladno z ZJN-3, in sicer na podlagi cene dosedanjega upravnika, zmanjšanja števila najemnih stanovanj in večstanovanjskih stavb ter opisa del.
Tako je naročnik pri določitvi ocenjene vrednosti upošteval:
- zmanjšano število najemnih stanovanj v prejšnjem razpisu 2384, letos 2273 posameznih delov, in
- zmanjšano število večstanovanjskih stavb, v katerih ima naročnik več kot polovico solastniških deležev v prejšnjem razpisu 105, letos 92 vhodov.
Nadalje se obseg del ni bistveno spremenil tudi v prejšnjem razpisu je bila izdelava točkovalnih zapisnikov za stanovanja vključena v opis del, v letošnjem razpisu je zgolj limitirano na maksimalno 30 zapisnikov na mesec.
Prav tako se niso bistveno spremenili pogoji za ugotavljanje kadrovske sposobnosti ponudnika tudi v prejšnjem razpisu je bilo zahtevano, da ima ponudnik v zadnjih 6 mesecih stalno razpoložljiv kader 8 fizičnih oseb, v letošnjem razpisu je zgolj zvišana stopnja izobrazbe za 1 stopnjo za 3 osebe. Glede na dejstvo, da ima ponudnik stalno razpoložljiv kader že na voljo, predmetno javno naročilo ne bo izključni oziroma edini vir financiranja le-tega.
S spoštovanjem,
JMSS Maribor
Datum objave: 05.10.2018 09:38
VPRAŠANJE
Zasledili smo 2 datuma oddaje ponudbe in sicer 15.10.2018 in 19.10.2018. Zanima nas kateri datum je pravi.
ODGOVOR
VPRAŠANJE
Spoštovani.
Pri pregledu razpisne dokumentacije smo opazili dva datuma za oddajo: 15.10.2018 in 19.10.2018.
Zanima nas kateri datum je pravilen.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
v skladu s popravkom, objavljenim na portalu e-naročanje dne 21.09.2018, je rok za oddajo ponudb 19.10.2018 do 10.00 ure.
S spoštovanjem,
JMSS Maribor
Datum objave: 05.10.2018 09:39
VPRAŠANJE
Zasledili smo 2 datuma oddaje ponudbe in sicer 15.10.2018 in 19.10.2018. Zanima nas kateri datum je pravi.
ODGOVOR
Spoštovani,
v skladu s popravkom, objavljenim na portalu e-naročanje dne 21.09.2018, je rok za oddajo ponudb 19.10.2018 do 10.00 ure.
S spoštovanjem,
JMSS Maribor