Dosje javnega naročila 007499/2018
Naročnik: VRTEC ČRNUČE, Dunajska cesta 400, 1231 Ljubljana - Črnuče
Gradnje: Izvedba gradbeno-obrtniških in instalacijskih del za energetsko sanacijo objekta (zunanjega ovoja) Vrtca Črnuče, Enota Sapramiška, pri katerih se upoštevajo okoljski vidiki
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN007499/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 26.10.2018
JN007499/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 05.11.2018
JN007499/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.12.2018
JN007499/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 21.01.2019
Zahtevek za revizijo

    JN007499/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
VRTEC ČRNUČE
Dunajska cesta 400
1231
SI041
Ljubljana - Črnuče
Slovenija
Andreja Klopčič-Hološević
vrtec-crnuce@guest.arnes.si
+386 15897410
+386 15373383

Internetni naslovi
http://www.vrtec-crnuce.si/

MESTNA OBČINA LJUBLJANA
Mestni trg 1
1000
SI041
Ljubljana
Slovenija
glavna.pisarna@ljubljana.si
+386 13061000

Internetni naslovi
https://www.ljubljana.si

I.2 Skupno javno naročanje
Naročilo vključuje skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/277119/Razpisna_dokumentacija.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/277119/espd/Narocnik_ESPD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=5057
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izvedba gradbeno-obrtniških in instalacijskih del za energetsko sanacijo objekta (zunanjega ovoja) Vrtca Črnuče, Enota Sapramiška, pri katerih se upoštevajo okoljski vidiki
Referenčna številka dokumenta: JN1-2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45214100
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
V okviru projekta je predvidena izvedba gradbeno-obrtniških in instalacijskih del za energetsko sanacijo objekta (zunanjega ovoja) Vrtca Črnuče, Enota Sapramiška, pri katerih se upoštevajo okoljski vi
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45214100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
V okviru projekta je predvidena izvedba gradbeno-obrtniških in instalacijskih del za energetsko sanacijo objekta (zunanjega ovoja) Vrtca Črnuče, Enota Sapramiška, pri katerih se upoštevajo okoljski vidiki.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.12.2018
Konec: 28.02.2019
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z določili razpisne dokumentacije.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Opredeljeni v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
14.11.2018   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 14.11.2018   10:05


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 07.11.2018   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
26.10.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 05.11.2018   13:48
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Ali so dopustne kopije referenčnih potrdil iz drugih javnih naročil, če vsebujejo vse podatke, ki so zahtevani v tem javnem naročilu?

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
Da.

VPRAŠANJE
Pozdravljeni
Naročnika opozarjamo, da se v popisu del zaradi širine stolpcev določene količine ne vidijo (v excelu se s pritiskom na okno pokažejo v zgornji vrstici), zato to ne predstavlja težavo pri priprtavi ponudbe. Vseeno pa prosimo naročnika, da popravi širine stolpcev oziroma potrdi, da le to ne more predstavljati razloga za nepopolno ponudbo.
Hvala
lp

ODGOVOR
Naročnik je objavil popravljen popis del s ponudbenim predračunom.