Dosje javnega naročila 007125/2018
Naročnik: DVOJEZIČNA OSNOVNA ŠOLA I LENDAVA I. SZ. LENDVAI KETNYELVU ALTALANOS ISKOLA, Kranjčeva ulica 44, 9220 Lendava - Lendva
Blago: Sukcesivna dobava konvencionalnih in ekoloških živil
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 810.300,00 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN007125/2018-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 12.10.2018
JN007125/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 31.10.2018
JN007125/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.11.2018
JN007125/2018-ODL01P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.11.2018
JN007125/2018-ODL01P2 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.12.2018
JN007125/2018-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.12.2018
JN007125/2018-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 21.01.2019
JN007125/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019
JN007125/2018-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019
JN007125/2018-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019
JN007125/2018-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019
JN007125/2018-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019
JN007125/2018-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019
JN007125/2018-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019
JN007125/2018-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019
JN007125/2018-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019
JN007125/2018-Pog10 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019
JN007125/2018-Pog11 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019
JN007125/2018-Pog12 - Pogodba, objavljeno dne 28.01.2019
JN007125/2018-Pog13 - Pogodba, objavljeno dne 29.01.2019
JN007125/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.04.2019
JN007125/2018-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.04.2019
JN007125/2018-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.08.2019
JN007125/2018-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 02.09.2019
JN007125/2018-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.12.2019
JN007125/2018-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.02.2020
JN007125/2018-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.04.2020
JN007125/2018-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.04.2020
JN007125/2018-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.09.2020
JN007125/2018-C06 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.09.2020
JN007125/2018-ODL06 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.12.2020
JN007125/2018-ODL06P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.12.2020
JN007125/2018-C07 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 08.01.2021
JN007125/2018-ODL07 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.04.2021
JN007125/2018-C08 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 23.04.2021
JN007125/2018-ODL08 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.09.2021
JN007125/2018-C09 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 07.09.2021
JN007125/2018-ODL09 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.12.2021
JN007125/2018-C10 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 28.01.2022
JN007125/2018-ODL10 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.04.2022
JN007125/2018-ODL11 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.09.2022
Zahtevek za revizijo

    JN007125/2018-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2018/S 198-447308
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
DVOJEZIČNA OSNOVNA ŠOLA I LENDAVA I. SZ. LENDVAI KETNYELVU ALTALANOS ISKOLA
Kranjčeva ulica 44
9220
SI
Lendava - Lendva
Slovenija
BARBARA MATJAŠEC
dos1lendava.racunovodstvo@guest.arnes.si
+386 25772800
+386 25772806

Internetni naslovi
http://www.dos1-lendava.si/DOS/index.php/sl/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/277709/DOS_I_LENDAVA_OBJAVA.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=4591
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Sukcesivna dobava konvencionalnih in ekoloških živil
Referenčna številka dokumenta: 430-1/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Sukcesivna dobava konvencionalnih in ekoloških živil
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Mleko in mlečni izdelki
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Mleko in mlečni izdelki
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Več ponujenih živil iz shem kakovosti20

Cena – Ponder:
80
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Meso in mesni izdelki
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Meso in mesni izdelki
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Več ponujenih živil iz shem kakovosti20

Cena – Ponder:
80
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Perutninsko meso in izdelki
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Perutninsko meso in izdelki
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Več ponujenih živil iz shem kakovosti20

Cena – Ponder:
80
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Kruh in pekovski izdelki
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15810000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Kruh in pekovski izdelki
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Več ponujenih živil iz shem kakovosti20

Cena – Ponder:
80
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Pekovsko in slaščičarsko pecivo
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15810000
15820000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Pekovsko in slaščičarsko pecivo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Več ponujenih živil iz shem kakovosti20

Cena – Ponder:
80
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Sveža zelenjava in sadje
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
03220000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sveža zelenjava in sadje
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Več ponujenih živil iz shem kakovosti20

Cena – Ponder:
80
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Testenine
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15850000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
testenine
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Več ponujenih živil iz shem kakovosti20

Cena – Ponder:
80
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Zamrznjeni izdelki
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15800000
15896000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Zamrznjeni izdelki
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Več ponujenih živil iz shem kakovosti20

Cena – Ponder:
80
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: Zamrznjeni izdelki iz testa
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15896000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Zamrznjeni izdelki iz testa
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Več ponujenih živil iz shem kakovosti20

Cena – Ponder:
80
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: Splošno prehrambeno blago
Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15800000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Splošno prehrambeno blago
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Več ponujenih živil iz shem kakovosti20

Cena – Ponder:
80
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: Eko sadje in zelenjava
Številka sklopa: 11
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
03220000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
eko sadje in zelenjava
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 12

II.2.1 Naslov
Naslov: Eko mlečni izdelki
Številka sklopa: 12
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15500000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
eko mlečni izdelki
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 13

II.2.1 Naslov
Naslov: Eko sokovi
Številka sklopa: 13
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
15320000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
eko sokovi
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 3
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
14.11.2018   11:45
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 28.02.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 14.11.2018   12:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 30.10.2018   10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
DVOJEZIČNA OSNOVNA ŠOLA I LENDAVA I. SZ. LENDVAI KETNYELVU ALTALANOS ISKOLA
Kranjčeva ulica 44
9220
Lendava - Lendva
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.10.2018



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.10.2018   10:19
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali bo naročnik pri merilu "kakovost" upošteval certifikat IFS?

Hvala in lep pozdrav.


ODGOVOR

Ne, upoštevajo se sheme kakovosti kot navedeno v 11. členu.


Datum objave: 18.10.2018   18:53
VPRAŠANJE
Spoštovani,

SKLOP 13. EKO SOKOVI
3 Eko breskov gosti sok 100% enota mere L- IZDELEK NE OBSTAJA; Lahko pa vam ponudimo BIO sok iz jabolk, breskev in korenja 100% sadno zelenjavni delež?

4 Eko pomarančni gosti sok 100%-- IZDELEK NE OBSTAJA; Lahko pa vam ponudimo BIO sok iz jabolk, grozdja in robid 100% sadni delež?


ODGOVOR

3 DA
4 DA


Datum objave: 23.10.2018   11:02
VPRAŠANJE
Spoštovani,
pri pregledu ponudbe za sklop mlevski in splošno prehrambno blago nas zanima ali lahko zahtevane gramature odstopajo -+ 50% , ker imamo namreč dobavitelji različne gramature.
Prosimo za čimprejšnji odgovor.
Lep pozdrav,


ODGOVOR
Da. Ponudite lahko drugačna pakiranja preračunano na zahtevana naročnika.



Datum objave: 25.10.2018   09:54
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Sklop 9:
17 palačinke brez nadeva 1 kg kom 3600
18 palačinke z marm. nadevom 1 kg kom 3000
19 palačinke s čokol./lešn. Nadevom 1 kg kom 3000
20 palačinke ajdove, prazne 1 kg kom 1500
Ali podamo ceno za kg ali za posamezno palačinko?

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
Cena se poda za posamezno palačinko.

VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali vam lahko ponudimo SKLOP 13. EKO SOKOVI
Eko breskov gosti sok 100% mešanico sadno-zelenjavni sok iz jabolk, manga, korenčka in limone
Eko pomarančni gosti sok 100% mešanico sadni sok iz jabolk, aronije in borovnice
Hvala za odgovor in lepo pozdravljeni.



ODGOVOR
Da



Datum objave: 25.10.2018   09:58
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

V razpisni dokumentaciji za sklop 6. Sveža zelenjava in sadje ni dovolj jasno opredeljeno sledeče:

1. koliko ponudnikov bo izbranih,
2. obdobje prve fiksnosti cen od podpisa sporazuma in
3. nadaljnje obveščanje o spremembah cen - mesečni ceniki?

Lep pozdrav!

ODGOVOR
V skladu s 14. členom navodil
1. bo naročnik sklenil okvirni sporazum z največ tremi (3) ponudniki
2. cene so fiksne za dvanajst (12) mesecev
3. Obveza dobavitelja sadja in zelenjave, da 1x mesečno pošlje cenik vsega blaga. Če iz zadnjega predloženega mesečnega cenika izhaja, da so cene nižje kot iz ponudbenega predračuna, lahko naročnik zahteva, da mu stranka okvirnega sporazuma obračuna blago po nižjih cenah.



Datum objave: 30.10.2018   07:13
VPRAŠANJE
Ali so količine v predračunu predvidene za 1 leto ali za celotno obdobje?

ODGOVOR
Gre za letne količine.

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

ali lahko tudi pri drugih sklopih ponudimo drugačno pakiranje, cene pa preračunamo na zahtevano EM (že podan odgovor se nanaša na sklop mlevski in splošno prehrambno blago)?

Lep pozdrav.


ODGOVOR
Da, kjer naročnik z odgovorom ne zahteva točno določenega pakiranja.



Datum objave: 02.11.2018   08:25
VPRAŠANJE
Spoštovani naročnik,
zahvaljujemo se vam za dana pojasnila v zvezi z sklopom 6. sveža zelenjava in sadje.

Na vas naslavljamo novo vprašanje, kot izhaja iz nadaljevanja. Naročnika iz spodaj podanih razlogov pozivamo k spremembi razpisne dokumentacije v spornem delu ter podaji njenega popravka na način, da bo razpisna dokumentacija temeljila na veljavnih določbah javno-naročniške zakonodaje, upoštevajoč temeljna načela javnega naročanja. Navedeno bo ustvarjalo podlago za oddajo konkurenčnih ponudb in posledično naročniku omogočalo gospodarno, učinkovito in uspešno izvedbo javnega naročila.

Namreč, naročnik v okviru točke 13 in 14. razpisne dokumentacije ČAS ZAGOTAVLJANJA DOBAVE ŽIVIL IN PONUDBENIH CEN med drugim zahteva:
Za sklop 6. sveža zelenjava in sadje naročnik zahteva fiksne cene za obdobje 12 mesecev od začetka izvajanja javnega naročila.
Nadalje naročnik zahteva, da se mu pošiljajo mesečni ceniki in v kolikor bo iz zadnjega mesečnega cenika izhajalo, da so cene nižje, bo naročnik zahteval, da mu stranka okvirnega sporazuma obračuna blago po nižjih cenah.

S tem ko je naročnik v nasprotju s siceršnjo prakso pri enakih oziroma podobnih postopkih javnih naročil določil usklajevanje cen kot navedeno zgoraj, je ravnal v nasprotju s temeljnimi načeli javno naročniške zakonodaje. Namreč pri sklopu 6. gre za DOBAVO SEZONSKIH ŽIVIL, KATERIH CENA JE V CELOTI PODVRŽENA NIHANJU CEN NA TRGU. Od le teh je posledično odvisna tudi ponudbena cena v predmetnem postopku. Nesorazmerno s predmetom ter v nasprotju z načelom gospodarnosti pa je določitev usklajevanja cen šele po obdobju 12 mesecev, oziroma še več - usklajevanje cen zgolj v primeru nižjih cen in ne v primeru dviga cen na trgu.

Kot je znano oziroma bi vsaj moralo biti znano naročniku, se cena obravnavanih sezonskih živil ne spreminja šele po 12 mesecih, temveč le ta niha mesečno, še več tudi 14 dnevno. Nesmiselna, negospodarna in nesorazmerna je torej zahteva naročnika, da se ponudbena cena ne bi usklajevala skladno s trgom. Na tak način naročnik zavestno zavrača nižjo ceno živil, ki bi jo lahko pridobil v kolikor bi, kakor je, ponovno poudarjamo, tudi dosedanja praksa, določil krajše obdobje usklajevanja cen. Na podlagi takih določil je neizpodbitno dejstvo, da bo naročnik že v okviru oddaje ponudb pridobil višje cene, kot bi jih sicer, v kolikor bi zahteve glede fiksnosti cen določil sorazmerno s predmetom javnega naročila. Ponudniki namreč ne bodo tvegali s kakršnimikoli nižjimi ponudbenimi cenami, saj se morajo gledano iz njihovega finančnega aspekta pokriti za celotno obdobje. Ob upoštevanju izpostavljenega je torej neutemeljena zahteva naročnika glede fiksnosti cen za celotno trajanje okvirnega sporazuma, saj na tak način ne pridobiva nikakršne koristi, kvečjemu le to izgublja. Spregledati tudi ni mogoče rizika morebitne nesprejemljivosti cen zaradi konkretno določenih zahtev, česar se naročnik mora zavedati. S tem brez kakršnegakoli utemeljenega razloga tvega uspešnost postopka, kar je zopet v nasprotju s temeljnimi načeli javnega naročanja.

Prav tako na tem mestu izpostavljamo tudi dejstvo, da se v okviru predmetnega javnega naročila predvideva sklenitev okvirnega sporazuma. Smisel sklenitve le tega je namreč predvsem v tem, da se ob ponovnem odpiranju konkurence tekmuje, kdo bo podal glede na merilo ugodnejšo ponudbo. Zopet je torej nemogoče reči, da je gospodarno, da bo naročnik »tekmo med ponudniki« odprl zgolj po 12 mesecih, če bi lahko (oziroma bi moral) to storiti v krajšem obdobju in tako pridobiti ugodnejše ponudbe.

Na podlagi vsega navedenega torej nikakor ni mogoče mimo dejstva, da je zahteva naročnika v obravnavanem delu nesorazmerna s predmetom javnega naročila ter v nasprotju z načelom gospodarnosti, učinkovitosti in uspešnosti. Neizpodbitno je dejstvo, da mora naročnik izvesti javno naročanje tako, da z njim zagotovi gospodarno in učinkovito porabo javnih sredstev in uspešno doseže cilje svojega delovanja, določene skladno s predpisi, ki urejajo porabo proračunskih in drugih javnih sredstev. Način po katerem pa naročnik postopa trenutno, definitivno tega ne upošteva.

Od naročnika se tako zahteva, da navedene nezakonitosti in nepravilnosti odpravi in zahteve oblikuje na način, da bodo sorazmerne s predmetom javnega naročila. Skladno z navedenim se tako naročnika poziva, da razpisno dokumentacijo v obravnavanem delu spremeni na način, da za sklop 6. sveža zelenjava in sadje ponudniki zahtevajo fiksne cene za obdobje maksimalno (3) treh mesecev od začetka izvajanja javnega naročila, iz razloga sezonskega oblikovanja cen za živila v navedenem sklopu.
Prav tako se v povezavi z vsem zgoraj navedenim naročnika ob spremembi zahteve poziva tudi k umiku zahteve, da se po obdobju 12. mesecev za regulacijo cen umakne zahteva, da so mogoča le nižanja cen.
Le v kolikor bo naročnik upošteval zgoraj izpostavljen in postopal na predlagan način, bo vzpostavil podlago za gospodarno, učinkovito in transparentno oddajo javnega naročila.


Hvala za odgovor in lepo pozdravljeni.



ODGOVOR
Glej spremembo z dne 31.10.2018.