Naročnik: Javno podjetjeAzienda pubblica MARJETICA KOPER, d.o.o.-s.r.l., Ulica 15.maja 4, 6000 Koper - Capodistria
Blago: 1 kos delovno vozilo z dvižno košaro z nizkimi emisijami
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 152.020.540,00 EUR
JN007068/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 11.10.2018
JN007068/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 25.10.2018
JN007068/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.11.2018
JN007068/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 14.12.2018
JN007068/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 14.12.2018
Naslov: 1 kos delovno vozilo z dvižno košaro z nizkimi emisijami Referenčna številka dokumenta: Številka javnega naročila: 31 -JN-B/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34142100
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
1 kos delovno vozilo z dvižno košaro z nizkimi emisijami.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34142100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Dobava Fco naročnik Marjetica Koper, d.o.o.-s.r.l.
II.2.4 Opis javnega naročila
1 kos delovno vozilo z dvižno košaro z nizkimi emisijami-podrobne tehnične zahteve v razpisni dokumentaciji
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
ime
ponder
uporaba obnovljivih virov energije
1
nižje emisije hrupa
1
Cena – Ponder: 98
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 8 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Vsi pogoji so navedeni v razpisni dokumentaciji.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
05.11.2018 11:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 05.11.2018 11:15
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Uporabljeno bo elektronsko naročanje. Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 26.10.2018 09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
11.10.2018
Dodatna pojasnila
Datum objave: 22.10.2018 12:17
VPRAŠANJE Pozdravljeni!
V tehnični zahtevah za nadgradnjo ste navedli: KOŠARA KOMPLET IZ ALUMINIJA
Zanima nas, ali ste s tem mislili kompletno platformo (roke in steber) ali samo delovno košaro, ki je pritrjena na koncu jiba?
Hvala
ODGOVOR
»Iz aluminija je zahtevana samo delovna košara, ki je pritrjena na koncu jiba.«
Datum objave: 23.10.2018 15:13
VPRAŠANJE Pozdravljeni!
1. vprašanje:
Zahtevano je max medosje 3500 mm. Ali lahko ponudimo medosje 3780 mm zaradi boljše stabilnosti in manjšega previsa, s tem da ostanemo znotraj dolžinskih gabaritov, ki jih zahtevate. Kolesa na zadnji osi morajo biti enojna ali dvojna?
2. vprašanje:
Glede na to, da so naslednji teden prazniki in bo zelo težko pridobiti bančno garancijo, nas zanima ali obstaja možnost podaljšanja roka za oddajo ponudbe?
Hvala
ODGOVOR
1. Odgovor: Ponudnik lahko ponudi vozilo z medosjem do dolžine 3800 mm v kolikor ostanejo ostale maksimalne dolžine enake. Naročnik zahteva zadnja kolesa enojna in istih dimenzij kot prednja. 2. Odgovor: Ne. Rok za oddajo ponudbe se ne podaljša.
Datum objave: 25.10.2018 11:44
VPRAŠANJE Pozdravljeni!
Ker so se modeli tovornih vozil 4x4 spremenili in še nimamo ustreznih načrtov novih modelov, vas vljudno naprošamo za podaljšanje roka oddaje.
Hvala za odgovor
ODGOVOR Na portalu javnih naročil Uradnega lista RS je bil objavljen popravek (EU-14)-SL) na katerem je naveden novi datum prejema ponudb (12.11.2018 11,00), odpiranja ponudb (12.11.2018 11,15) in roka za prejem ponudnikovih vprašanj (6.11.2018 9,00).
Datum objave: 05.11.2018 10:59
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
1. vprašanje Za pretežno kakšen namen uporabe je predvidena dvižna košara? ( težji pogoji obžagovanja dreves? )
2.vprašanje Kateri tip stabilizacijski nog je zaželjen, "A" ali "H" tip?
lp
ODGOVOR
1. Dvižna košara se bo uporabljala predvsem za potrebe vzdrževanja javne razsvetljave oziroma po potrebi tudi za druge namene. 2. Ponudnik lahko ponudi stabilizacijske noge ali tipa A ali H.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.