Dosje javnega naročila 007213/2018
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA MURSKA SOBOTA, Ulica dr. Vrbnjaka 6, 9000 Murska Sobota
Blago: NAJEM ANALIZATORJA ZA DOLOČANJE ZAPIRALNEGA ČASA TER DOBAVO MATERIALA za dobo 5. let
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 109.622,68 EUR

JN007213/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 17.10.2018
JN007213/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.11.2018
JN007213/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.12.2018
JN007213/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.12.2018

    JN007213/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA MURSKA SOBOTA
Ulica dr. Vrbnjaka 6
9000
SI
Murska Sobota
Slovenija
Nabavna služba, mag. Andreja Stepanovič
andreja.stepanovic@sb-ms.si
+386 25123128
+386 25123821

Internetni naslovi
https://www.sb-ms.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/278771/RD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=4765
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NAJEM ANALIZATORJA ZA DOLOČANJE ZAPIRALNEGA ČASA TER DOBAVO MATERIALA za dobo 5. let
Referenčna številka dokumenta: NMV055/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
38434500
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
NAJEM ANALIZATORJA ZA DOLOČANJE ZAPIRALNEGA ČASA TER DOBAVO MATERIALA za dobo 5. let
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
38434500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
NAJEM ANALIZATORJA ZA DOLOČANJE ZAPIRALNEGA ČASA TER DOBAVO MATERIALA za dobo 5. let
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
30.10.2018   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 30.10.2018   12:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.10.2018   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
17.10.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 22.10.2018   11:41
VPRAŠANJE
1. Ali mora tudi podizvajalec predložiti dokazila navedena v točki 6 na obrazcu OBR-2?
2. Če je odgovor da, ali bodo za naročnika sprejemljiva dokazila podizvajalcev, ki ne bodo starejša od 6 mesecev od objave naročila male vrednosti?


ODGOVOR
1. Ali mora tudi podizvajalec predložiti dokazila navedena v točki 6 na obrazcu OBR-2?

Odg: Ne.





Datum objave: 22.10.2018   11:42
VPRAŠANJE
Ponudnik se prijavlja na razpis za najem analizatorja za določanje zapiralnega časa ter dobavo materiala za dobo 5 let. Ponudnik ima s partnerjem (pooblaščenim serviserjem proizvajalca) sklenjeno že dlje časa trajajočo pogodbo za izvajanje določenih del, servisiranje in vzdrževanje opreme. Prosimo za potrditev, da zadošča potrdilo proizvajalca, da je partner pooblaščen in usposobljen za servisiranje in ga ponudnik ne prijavlja kot podizvajalca.

ODGOVOR
Da, zadošča potrdilo proizvajalca, da je partner pooblaščen in usposobljen za servisiranje.



Datum objave: 22.10.2018   11:53
VPRAŠANJE
V točki C Tehnična in strokovna sposobnost naročnik v točki 17 zahteva rok uporabe še najmanj 6 mesecev po dobavi. Predlagamo spremembo v smislu, da v kolikor ni na voljo tako dolgega roka, se po predhodnem dogovoru z laboratorijem lahko dostavi tudi krajši rok uporabe.

ODGOVOR
Da (lahko krajši rok dobave), po predhodnem dogovoru z laboratorijem.