Dosje javnega naročila 007292/2018
Naročnik: VARSTVENO DELOVNI CENTER KOPER - CENTRO DI ASSISTENZA E TERAPIA LAVORATIVA CAPODISTRIA, Muzejski trg 7, 6000 Koper - Capodistria
Storitve: Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov Varstveno delovnega centra Koper
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN007292/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 19.10.2018

    JN007292/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
VARSTVENO DELOVNI CENTER KOPER - CENTRO DI ASSISTENZA E TERAPIA LAVORATIVA CAPODISTRIA
Muzejski trg 7
6000
SI
Koper - Capodistria
Slovenija
Barbara Dolher
info@vdckoper.si
+386 56262851

Internetni naslovi
http://www.vdc-koper.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/279227/JN_ČIŠČENJE_DOKUMENTACIJA.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/279227/espd/Narocnik_VDC_KOPER_ESPD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=4829
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov Varstveno delovnega centra Koper
Referenčna številka dokumenta: 4300-3/2018-3
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Čiščenje poslovnih prostorov naročnika
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Portorož
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lucija
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnega prostora
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Izola
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnega prostora
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Markovec
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Koper-Markovec
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnega prostora
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Koper
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Koper
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnega prostora
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Sežana
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Sežana
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnega prostora
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Divača
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Divača
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnega prostora
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Ilirska Bistrica
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ilirska Bistrica
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnega prostora
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Stanovanjska skupina Mimoza
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnega prostora
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: Uprava
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Koper
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnega prostora
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
07.11.2018   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 15.02.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 07.11.2018   11:00
Kraj: Avtomatično odpiranje v informacijskem sistemu E-JN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 29.10.2018   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
19.10.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 26.10.2018   08:12
Spoštovani,
naročnik v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnih naročil, natančneje v točki 2.4.1. ponudbena dokumentacija, zahteva, da ponudnik v svoji ponudbi priloži le naslednje dokumente:
- izpolnjen obrazec »Ponudbeni predračun«,
- izpolnjen obrazec »ESPD« (za vse gospodarske subjekte v ponudbi) ter
- izpolnjen obrazec »Zahteva podizvajalca za neposredna plačila«, v primeru če ponudnik nastopa s podizvajalci in podizvajalci to zahtevajo.

Šele po pregledu ponudb bo naročnik pozval najugodnejšega ponudnika k predložitvi dokazil, kot navedeno za posameznik razlogom za izključitev oziroma zahtevanim pogojem za sodelovanje, med katere šteje tudi referenčno potrdilo. V primeru slednjega, naročnik dopušča možnost, da ponudnik, namesto na predpisanem obrazcu naročnika, predloži referenčno potrdilo na drugem obrazcu, ki po vsebini izkazuje vse podatke, ki jih predvideva naročnikov obrazec. Dopustne so tudi kopije takega obrazca, dočim si naročnik pridržuje pravico preveriti predložene reference.


Datum objave: 26.10.2018   08:12
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali razumemo pravilno, da lahko v ponudbi predložimo kopijo referenčnega potrdila, ki smo ga pridobili za potrebe drugega javnega naročila, če izkazuje podatke, ki jih predvideva vaš obrazec?
Hvala za odgovor in lep pozdrav!

ODGOVOR

Spoštovani,
naročnik v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnih naročil, natančneje v točki 2.4.1. ponudbena dokumentacija, zahteva, da ponudnik v svoji ponudbi priloži le naslednje dokumente:
- izpolnjen obrazec »Ponudbeni predračun«,
- izpolnjen obrazec »ESPD« (za vse gospodarske subjekte v ponudbi) ter
- izpolnjen obrazec »Zahteva podizvajalca za neposredna plačila«, v primeru če ponudnik nastopa s podizvajalci in podizvajalci to zahtevajo.

Šele po pregledu ponudb bo naročnik pozval najugodnejšega ponudnika k predložitvi dokazil, kot navedeno za posameznik razlogom za izključitev oziroma zahtevanim pogojem za sodelovanje, med katere šteje tudi referenčno potrdilo. V primeru slednjega, naročnik dopušča možnost, da ponudnik, namesto na predpisanem obrazcu naročnika, predloži referenčno potrdilo na drugem obrazcu, ki po vsebini izkazuje vse podatke, ki jih predvideva naročnikov obrazec. Dopustne so tudi kopije takega obrazca, dočim si naročnik pridržuje pravico preveriti predložene reference.



Datum objave: 29.10.2018   09:12
VPRAŠANJE
Spoštovani,
imamo vprašanje vezano na prilogo 1 - Ponudbeni predračun:
ali prav razumemo, da pod točko 2.GENERALNO ČIŠČENJE v tretjem stolpcu "PONUDBENA CENA BREZ DDV" zapišemo ceno za LETNO generalko, ki se izvaja 1x letno?


ODGOVOR

Spoštovani,
DA, v prilogi 1 PONUDBENI PREDRAČUN, pod točko 2. GENERALNO ČIŠČENJE, v tretjem stolpcu PONUDBENA CENA BREZ DDV, zapišete ceno za letno generalko, ki se izvede 1x letno.