Dosje javnega naročila 007419/2018
Naročnik: MESTNA OBČINA LJUBLJANA, Mestni trg 1, 1000 Ljubljana
Blago: Sukcesivna dobava okolju prijaznih čistil, čistilnih pripomočkov in sredstev za osebno higieno
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 734.978,97 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN007419/2018-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 24.10.2018
JN007419/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 19.11.2018
JN007419/2018-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 20.11.2018
JN007419/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.01.2019
JN007419/2018-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 27.02.2019
JN007419/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 13.03.2019
JN007419/2018-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 13.03.2019
JN007419/2018-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 13.03.2019
JN007419/2018-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 18.04.2019
JN007419/2018-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 18.04.2019
JN007419/2018-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 23.04.2019
JN007419/2018-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 23.04.2019
JN007419/2018-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 23.04.2019
JN007419/2018-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 23.04.2019
JN007419/2018-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 07.06.2019
JN007419/2018-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 15.07.2019
JN007419/2018-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 25.07.2019
JN007419/2018-C06 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 25.07.2019
JN007419/2018-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 14.08.2019
JN007419/2018-Pog10 - Pogodba, objavljeno dne 14.08.2019
JN007419/2018-Pog11 - Pogodba, objavljeno dne 14.08.2019
JN007419/2018-Pog12 - Pogodba, objavljeno dne 26.09.2019
JN007419/2018-Pog13 - Pogodba, objavljeno dne 26.09.2019
JN007419/2018-Pog14 - Pogodba, objavljeno dne 26.09.2019
JN007419/2018-C07 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 14.10.2019
JN007419/2018-C08 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 31.10.2019
JN007419/2018-C09 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 31.10.2019
JN007419/2018-C10 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.12.2019
JN007419/2018-C11 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.12.2019
JN007419/2018-C12 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 15.01.2020
JN007419/2018-C13 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 24.01.2020
JN007419/2018-C14 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 04.02.2020
JN007419/2018-C15 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 06.02.2020
JN007419/2018-C16 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 06.02.2020
JN007419/2018-C17 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 06.02.2020
JN007419/2018-C18 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 07.02.2020
JN007419/2018-C19 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 16.04.2020
JN007419/2018-C20 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 04.05.2020
JN007419/2018-C21 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 06.05.2020
JN007419/2018-C22 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.05.2020
JN007419/2018-C23 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 26.05.2020
JN007419/2018-C24 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 26.05.2020
JN007419/2018-C25 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 26.05.2020
JN007419/2018-C26 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 26.05.2020
JN007419/2018-C27 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 17.07.2020
JN007419/2018-C28 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 20.07.2020
JN007419/2018-C29 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.07.2020
JN007419/2018-C30 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 28.07.2020
JN007419/2018-C31 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.08.2020
JN007419/2018-C32 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 10.09.2020
JN007419/2018-C33 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.10.2020
JN007419/2018-C34 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.10.2020
JN007419/2018-C35 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.10.2020
JN007419/2018-C36 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.11.2020
JN007419/2018-C37 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.12.2020
JN007419/2018-C38 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 18.01.2021
JN007419/2018-C39 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.01.2021
JN007419/2018-C40 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.01.2021
JN007419/2018-C41 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.01.2021
JN007419/2018-C42 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 18.02.2021
JN007419/2018-C43 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.04.2021
JN007419/2018-C44 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 06.05.2021
JN007419/2018-C45 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 06.05.2021
JN007419/2018-C46 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 07.05.2021
JN007419/2018-C47 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 08.07.2021
JN007419/2018-C48 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 15.07.2021
JN007419/2018-C49 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.07.2021
JN007419/2018-C50 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 30.07.2021
JN007419/2018-C51 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.08.2021
JN007419/2018-C52 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 19.10.2021
JN007419/2018-C53 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.10.2021
JN007419/2018-C54 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 05.11.2021
JN007419/2018-C55 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.02.2022
JN007419/2018-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 09.11.2022
Zahtevek za revizijo

    JN007419/2018-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2018/S 206-469595
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
MESTNA OBČINA LJUBLJANA
Mestni trg 1
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Mestna uprava, Služba za javna naročila, ga. Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13064407

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VIŠKI VRTCI
Jamova cesta 23
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC CICIBAN
Šarhova ulica 29
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC HANSA CHRISTIANA ANDERSENA
Rašiška ulica 7
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC MOJCA
Levičnikova ulica 11
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC POD GRADOM
Praprotnikova ulica 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC VIŠKI GAJ
Reška ulica 31
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

I.2 Skupno javno naročanje
Naročilo vključuje skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/279256/OBJAVA.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=4842
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Sukcesivna dobava okolju prijaznih čistil, čistilnih pripomočkov in sredstev za osebno higieno
Referenčna številka dokumenta: 430-2379/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39800000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila je sukcesivna dobava čistil, čistilnih pripomočkov in sredstev za osebno higieno šestim vrtcem MOL v štiriletnem obdobju z upoštevanjem okoljskih zahtev skladno Uredbo o zelenem javnem naročanju (Ur. l. RS, št. 51/17).
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: ČISTILA ZA KUHINJO IN OBJEKT
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39830000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Enote vrtcev (naročnikov) Mestne občine Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava čistil za kuhinjo in objekt.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Določeno v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: ČISTILA ZA STROJNO POMIVANJE POSODE
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39831210
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Enote vrtcev (naročnikov) Mestne občine Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila so sukcesivne dobave čistilnih sredstev za strojno pomivanje posode.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Določeno v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: SREDSTVA ZA VZDRŽEVANJE HIGIENE PERILA
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39831200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Enote vrtcev (naročnikov) Mestne občine Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila so sukcesivne dobave sredstev za vzdrževanje higiene perila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Določeno v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: IZDELKI ZA OSEBNO HIGIENO
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33750000
33751000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Enove vrtecv (naročnikov) Mestne občine Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila so sukcesivne dobave izdelkov za osebno higieno.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Določeno v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: PLASTIČNA GALANTERIJA IN PRIPOMOČKI ZA ČIŠČENJE
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18900000
39221100
39514200
39525100
39525800
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Enote vrtcev (naročnikov) Mestne občine Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila plastične galanterije in pripomočkov za čiščenje
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Določeno v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: TEKOČA SREDSTVA ZA VZDRŽEVANJE HIGIENE PERILA
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39831200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Enote vrtec (naročnikov) Mestne občine Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila so tekoča sredstva za vzdrževanje higiene perila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Določeno v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
19.11.2018   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 19.11.2018   10:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 05.11.2018   09:00

Dodatne informacije:
V I.1 točki tega obvestila navedeni naročniki so Mestno občino Ljubljana pooblastili za izvedbo tega postopka, in sicer na podlagi tretjega odstavka 66. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in 14/18).
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
Določeno v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
MESTNA OBČINA LJUBLJANA
Mestni trg 1
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
22.10.2018



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 05.11.2018   13:41
1. VPRAŠANJE

Spoštovani!
nikjer ni navedeno da mora biti vsa predložena dokumentacija (tehnični listi, deklaracije, varnostni listi, ...) kopija originalnih, veljavnih dokumentov PROIZVAJALCA. Namreč samo tako boste dobili res artikle ki jih želite. Naj vas opomnemo, da lahko tehnični list izdela tudi ponudnik sam in nanj napiše kar želi. Zato vam predlagamo, da spremenite zahtevo in sicer da morajo biti tehnični listi oziroma ostala dokazila predložena iz strani proizvajalca.

ODGOVOR

Naročnik ne bo spreminjal zahtev.

2. VPRAŠANJE

Spoštovani,
V prvi skupni objavi osmih vrtcev na portalu JN nas je več ponudnikov imelo nedopustno ponudbo, ker se tehnični listi, slike ponujenih izdelkov in naročnikov opis niso ujemali. Gre za izdelek pod zap.št.19 iz sklopa 1. Mislimo, da je pravilen opis 970g ter enota mere kos. Prosimo za popravek.
Hvala.
lp

ODGOVOR

Naročnik spreminja opis izdelka: Milo tekoče za pogosto umivanje rok, za milnike, ki jih lahko samostojno uporabljajo otroci, dermatološko testirano, prostornina kartuše 800 1000 ml. Brezplačen najem milnikov. Enota mere: L.

3. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,
Pri sklopu 1 (čistila za kuhinjo in objekt) imamo nekaj vprašanj, in sicer:
1. zap.št.3: ali lahko ponudimo izdelek v 750ml embalaži?
2. zap.št.4: zakaj mora dobavitelj zagotoviti brezplačno dozirno pumpico? Z javnimi razpiši nam že tako ali tako nižate zaslužek, potem pa vam moramo dobavljati še cel kup nekih izdelkov gratis. Prosimo, da razpišete ustrezno količino dozirk, ki jih želite imeti.
3. zap.št.20: za katero blagovno znamko dozatorjev vam moramo ponuditi penila?
Lep pozdrav.


ODGOVOR:

1. Ne.
2. Naročnik ne bo spremenil zahtev iz razpisa.
3. Blagovna znamka dozatorjev ni pomembna. Izbrani ponudnik bo moral ponuditi penilnike v brazplačni najem. Penilo 1. sklopa pod zap. št. 20 mora ustrezati zahtevam naročnika, volumen posamezne kartuše penila je 800 - 1000 mL.

4. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,
vezano na 1.sklop bi vam želeli ponuditi "tekoče milo" pod zap. št. 19 v pakiranju 500 ml, glede na to, da dopušča možnost brezplačnega najema podajalnikov.

Naročnik tudi pod postavko 20 ne omejuje konkurence in se glede volumna "penečega mila" ne opredeljuje, kar še dodatno potrjuje, da volumen v predmetnih primerih ne predstavlja bistvene prednosti za naročnika.

Hvala za razumevanje in odgovor.

ODGOVOR

Naročnik je že z odgovorom na predhodno vprašanje, pri artiklu pod zap. št. 20 dopolnil zahteve glede dovoljene prostornine. Enako velja tudi za tekoče milo pod postavko 19. Opis artikla se spremeni na: »Milo tekoče za pogosto umivanje rok, za milnike, ki jih lahko samostojno uporabljajo otroci, 800 1000 mL. Dermatološko testirano. Brezplačni najem milnikov«.

5. VPRAŠANJE

Spoštovani,
V predračunih imate nekaj zaklenjenih stolpcev. Prosimo, da zadevo uredite.
lp

ODGOVOR:

Hvala za opozorilo. Naročnik bo s popravkom zadevo uredil.

6. VPRAŠANJE

Spoštovani,
1. Zanima nas, če lahko pod zap.št.30 (sklop 5) ponudimo vedro 4L kvadratne oblike?
2. Zap.št.70 (sklop 5) ponudimo peki papir dimenzije 43cm x 200m?
3. Ali lahko pod zap.št.71 (sklop 5) ponudimo pap.vrečke dimenzije 15x27cm? Oziroma prosimo, da navedete razpon +/- cm. Lep pozdrav.

ODGOVOR:

1. Da. Zahteve za artikel 5. sklopa pod zap. št. 30 se spremenijo na: »Vedro z ročajem, PE ali PP, 3 4 l, kvadratne oblike«.
2. Da. Zahteve za artikel 5. sklopa pod zap. št. 70 se spremenijo na: »Peki papir bel, obstojen do T 220 C, oslojen z obeh strani z neoprejemljivim slojem, 42 - 46 cm X 100-200 m. Potrdilo "v skladu z ZZUZIS" zahtevano. Enota mere 10 tm = 10tm papirja«
3. Da. Zahteve za artikel 5. sklopa pod zap. št. 71 se spremenijo na: »Papirnate vrečke za živila dimenzije: velikost 1 kg, oz. širina 12 - 16 cm in dolžina 25 30 cm. Material, barva: papir. Potrdilo "v skladu z ZZUZIS": zahtevano. Enota mere kos«.

7. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,
v 1. sklopu: čistila za kuhinjo in objekt pod zap. št. 12 so si nekatere zahteve za artikel nasprotujoče.

Zahtevate, da mora biti sredstvo pripravljeno za uporabo - da se uporablja nerazredčeno, hkrati pa navajate doziranje 1-5ml/l.
Ali torej želite sredstvo pripravljeno za uporabo ali sredstvo, ki se redči z vodo?

Kot referenčni produkt navajate "Lito ali enakovredno". Lito je sredstvo za čiščenje vodnega kamna in popolnoma neprimerno za čiščenje mizic, igrač in ostale opreme v igralnici.

Kaj vam ponudimo?

Hvala za pojasnilo.

ODGOVOR:

Naročnik v 1. sklopu pod zap. št. 12 spreminja opis in sicer na: »Čistilo za čiščenje mizic, igrač in ostale opreme v igralnici. Sredstvo mora biti pripravljeno za takojšnjo uporabo, z razpršilko, biorazgradljiv, uporablja se nerazredčeno, se ne izpira. Pakiranje od 0,5 do 1 l«.

8. VPRAŠANJE

Spoštovani,

ali mora biti izdelek pod zap. št. 4 v sklopu 3. "belilno, pralno in dezinfekcijsko sredstvo..." vpisan v register biocidov. Varekina namreč v register ni vpisana.
Ali ponudimo sredstvo "kot Varekina" ali registriran biocid, ki zagotavlja dezinfekcijo?
Hvala za pojasnilo.

ODGOVOR:

Naročnik ne zahteva izdelka, ki bi bil vpisan v register biocidnih sredstev.

9. VPRAŠANJE

Spoštovani,

upoštevanje okoljskih vidikov skladno z Uredbo o Zelenem javnem naročanju, Uradni list RS, št. 51/2017 z dne 19. 9. 2017, je obvezno za: Univerzalna čistila, čistila za sanitarne prostore, čistila za okna, detergente za ročno pomivanje posode, detergente za pomivalne stroje in detergente za pranje perila.
Vir: http://www.djn.mju.gov.si/resources/files/ZeJN/Prilog_ZeJN/ZeJN_P19_cistila.pdf

Priloga 1 Uredbe o ZeJN, natančneje opredeljuje predmete, za katere je zeleno javno naročanje obvezno in sicer:
»Čistilo« pomeni univerzalno čistilo, čistilo za sanitarne prostore, čistilo za okna, detergent za ročno pomivanje posode, detergent za pomivalne stroje in detergent za pranje perila, vključno s sredstvom za izpiranje za pomivalne stroje in sredstvom za odstranjevanje madežev pred strojnim pranjem.

V izogib koriščenju pravnega varstva naročnika prosimo, da doda zahtevo po skladnosti z Uredbo o Zelenem javnem naročanju najmanj pod naslednjimi postavkami:

1. SKLOP
- 4. detergent za ročno pomivanje vseh vrst posode
- 5. detergent za ročno pomivanje vseh vrst posode
- 8. okolju prijazno univerzalno koncentrirano čistilo
- 10. koncentrirano čistilo za sanitarije za dnevno čiščenje
- 14. čistilno sredstvo za steklene površine

2. SKLOP
- 1. tekoče visoko alkalno koncentrirano pomivalno sredstvo
- 2. tekoče koncentrirano kislo izpiralno sredstvo
- 3. predpomivalno nevtralno tekoče sredstvo

3. SKLOP
- 1. profesionalni praškasti detergent za pranje vseh vrst perila
- 2. profesionalni praškasti detergent za pranje vseh vrst pisanega perila
- 3. detergent v obliki gela za ročno doziranje za pranje vseh vrst pisanega perila


V primeru negativnega odgovora prosimo pojasnite na kakšen način ste pri navedenih sredstvih upoštevali temeljne okoljske zahteve.

Hvala.

ODGOVOR

Naročnik je, skladno Uredbo o zelenem javnem naročanju (uradni list RS, št. 51/17; v nadaljevanju: Uredba), dolžan pri naročanju čistil upoštevati cilj, opredeljen v 25. točki drugega odstavka 6. člena Uredbe, in sicer: »delež univerzalnih čistil, ki ustrezajo kriterijem glede strupenosti za vodne organizme in zahtevam za pridobitev znaka za okolje EU za čistila za trdne površine glede izločenih ali prepovedanih sestavin, znaša glede na prostornino vseh artiklov univerzalnih čistil najmanj 30 %«. Primeri, ki jih navajate (povezava na spletni naslov), za naročnika niso obvezujoči.
Skladno z navedenim naročnik ne bo spremenil zahtev.

10. VPRAŠANJE

Spoštovani,

v 1.sklopu pod zap. št. 8 . "Okolju prijazno univerzalno koncentrirano čistilo za dnevno čiščenje vseh vrst površin" zahtevate, da "ima izdelek okoljski znak".

Okoljski certifikat tipa I je eno od možnih dokazil skladnosti ponujenega sredstva z Uredbo o ZeJN, zato naročnika pozivamo, da skladno z veljavno zakonodajo svojo zahtevo preoblikuje na način , da zahteva, da je izdelek "v skladu z Uredbo o ZeJN" ter dopusti predložiti katerokoli dokazilo, ki ga Uredba
o zelenem javnem naročanju, Uradni list RS, št. 51/2017 z dne 19. 9. 2017; (vir: http://www.djn.mju.gov.si/resources/files/ZeJN/Prilog_ZeJN/ZeJN_P19_cistila.pdf), predvideva:

izjavo, da bo pri dobavi blaga izpolnil zahtevo, in ustrezno dokazilo, iz katerega izhaja, da so zahteve izpolnjene, ali
potrdilo, da ima blago znak za okolje EU za čistila (angl. Ecolabel for Hard Surface Cleaning products), ali
ustrezno dokazilo, iz katerega izhaja, da so zahteve izpolnjene, ali
varnostne liste za vse izdelke, ki so predmet ponudbe.
Hvala.

ODGOVOR:

Naročnik ne bo spreminjal zahtev.

11. VPRAŠANJE

Spoštovani,
Za sklop 4: izdelki za osebno higieno zaporedna številka 10: Papirna pregrinjala za previjalne mize. Dimenzija : širina 59 do 61 cm, premer max 13 cm, perforirano, 1 sloj celuloza, enota mere: 100 tm + nas zanima, ali lahko ponudimo 2 slojno rolo?
V naprej hvala za odgovor.
Lepo pozdravljeni.

ODGOVOR:

Da. Naročnik spreminja opis artikla 4. sklopa pod zap. št. 10 na: »Papirna pregrinjala za previjalne mize. Dimenzija : širina 59 do 61 cm, premer max 13 cm, perforirano, najmanj 1 sloj celuloza, enota mere: 100 tm +«.

12. VPRAŠANJE

Spoštovani,
Veza sklop 5 imamo naslednja vprašanja:
1. Zap.št.1: navajate "plastenka ali razpršilka". Kaj je potrebno ponuditi?
2. Zap.št.4: je dimenzija gobice pravilna? (9x15x5cm?).
3. Zap.št.19: enota mere "kos" pomeni eno rokavico ali par?
4. Zap.št.29: prosimo, da se opredelite ali želite 15L koš ali 25L (razlika v litraži in ceni je velika). Če pa želite oba, razpišite vsakega posebej.
5. Zap.št.30: ali lahko ponudimo vedro 4L?
6. Zap.št.40: čistilec za tla? Za kakšne vrste krp?
7. Zap.št.48,49,50: prosimo, da razpišete črno barvo vrečk posebej in belo posebej.

ODGOVOR

1. Ponuditi je potrebno plastenko z razpršilko.
2. Da.
3. Enota mere je par.
4. Naročnik spreminja opis artikla 5. sklopa pod zap. št. 29 na: Plastičen koš za smeti z nihajnim pokrovom, možnost pritrditvena steno, 25 l, sive ali bež barve.
5. Odgovor je že podan (6. vprašanje).
6. Čistilec za čiščenje tal, ki ima krpe na žepke.
7. Naročnik v 5. sklopu pod zap. št. 48, 49 in 50 spreminja opis vrečk, in sicer zahteva le bele vrečke.

13. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,
Vljudno vas prosimo, da rok za oddajo vprašanj podaljšate vsaj za en dan.
LP

ODGOVOR

Naročnik ne bo spreminjal roka za vprašanja.

14. VPRAŠANJE:

Spoštovani!
Prosimo, da čas za oddajo vprašanj podaljšate vsaj za nekaj ur, če že nočete za kakšen dan. Upamo, da razumete, da imamo tudi kolektivne dopuste.....
Lepo vas pozdravljamo.

ODGOVOR

Naročnik ne bo spreminjal roka za vprašanja.

15. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,
Ker dopuščate možnost brezplačnega najema milnikov, nas zanima število milnikov v vseh vrtcih skupaj. Potemtakem lahko ponudimo svoje milo in svoje milnike.

ODGOVOR

Vrtci, ki sodelujejo pri razpisu, imajo skupaj 280 milnikov. Ponudnik ponudi svoje milnike in mila, ki ustrezajo opisom v popisu blaga.

16. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,
Radi bi vas opozorili na napako pri opisovanju izdelka. Gre za artikel pod zap.št.12, sklop 1. Razpisujete izdelek, ki bi se naj uporabljal nerazredčen, kot primer pa navajate Lito, ki se redči. Prav tako Lito, kolikor nam je znano, ni primeren za čiščenje mizic in igrač. Prosimo, da ustrezno popravite opis.
Lep pozdrav.

ODGOVOR

Naročnik je odgovor podal (7. vprašanje).

17. VPRAŠANJE

Spoštovani,
Pri sklopu 2 (strojno pomivanje posode) nas zanima, kakšen smisel ima ponujati sol istega proizvajalca - pod zap.št.2 in 3 pišete, da mora biti sredstvo kompatibilno s pomiv.sredstvom in soljo!?
lp

ODGOVOR

Naročnik spreminja opis artikla 2. sklopa pod zap. 2 in 3, in sicer:
- pod zap. št. 2 na: »Tekoče koncentrirano kislo (pH 2 - 3) izpiralno sredstvo, primerno za izpiranje posode iz različnih materialov; sredstvo mora biti kompatibilno s pomivalnim sredstvom 1 , 4 in 6. Sredstvo mora biti primerno za uporabo v naročnikovem pomivalnem stroju. Sestava omogoča hitro sušenje brez madežev in sledi, brez kapljic in daje bleščeč sijaj. Ne vsebuje NTA, klora in fosfatov. Kanister 5 - 25 L. Dobavitelj zagotovitvi ustrezno avtomatsko dozirno tehniko. Enakovredno kot B 200 S«.
- pod zap. št. 3 na: »Predpomivalno nevtralno (pH 6,0 - 7,5) tekoče sredstvo (koncentrat) za strojno pomivanje posode; se ne peni, primerno za predpomivanje posode iz različnih materialov. Sredstvo mora biti kompatibilno s pomivalnim sredstvom 1, 4 in 6. Pakiranje 0,7-5 L«.



18. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,

SKLOP kuhinja in objekt
zap št 19 in 20: ali lahko ponudimo polnila s kapaciteto 1250ml za drugačne milnike kot jih sedaj uporablja naročnik? V primeru da smo izbrani, pa milnike oz. penilnike brezplačno zamenjamo?
Če ne, prosim opredelite za katere milnike moramo ponuditi mila oz, penila?
Hvala za odgovor.

ODGOVOR:

Naročnik je odgovor že podal (3. in 4. vprašanje).

DODATNO POJASNILO

Naročnik pri 1. sklopu pod zap. št. 11 spreminja opisa artikla na: »Koncentrirano tekoče sredstvo za čiščenje in odstranjevanje vodnega, urinskega kamna in ostankov mila v sanitarijah, primerno za keramiko, plastiko, nerjaveče jeklo, pakiranje do 1 L, Lito in enakovredno.«


Datum objave: 05.11.2018   13:45
19. VPRAŠANJE

Spoštovani!
Naročnika sprašujemo ali načrtno ne odgovarja na že postavljena vprašanja ponudnikov? Namen dodatnih pojasnil je odpraviti vse morebitne nejasnosti v razpisni dokumentaciji, vi pa nam onemogočate pripravo dopustne ponudbe!

ODGOVOR

Naročnik z današnjim dnem objavlja odgovore na vsa zastavljena vprašanja.

20. VPRAŠANJE

SKLOP PRIPOMOČKI
2. Ali lahko ponudimo gobico 40g?
4. Ali lahko ponudimo gobico dimenzije 7x15X5cm?
5. Opisano imate gobico srednjo, vendar po dimenziji sodeč gre za veliko gobico. Navajate tudi primerjavo »kot Vileda profesional«, vendar Vileda gobice s črno kopreno take dimenzije nima. Od Vilede obstaja velika gobica 16,5x13x5 z modro kopreno. Prosimo preverite kakšno dimenzije in kakšno gobico potrebujete. 11. Ali tukaj želite lamello z ročajem? Prosimo podrobnejši opis.
15. Ali lahko ponudimo krpo dimenzije 50x80cm?
30. Ali lahko ponudimo vedro 4L?
31 in 33 : zahtevate isto stvar, razlika je samo v tem da nekje dopuščate razmak 40-45cm. Ali lahko ponudimo isto metlo 40cm?
40: Ali mora bit čistilec na 2 ali na 3 luknje?
43: Prosimo podrobnejši opis, ali želite nosilec na ježke?
73,74,75,76 : Iz kakšnega materiala mora biti biološko razgradljiv pribor, krožniki in kozarci?

ODGOVORI

5. sklop:
- pod zap. št. 2: Ne.
- pod zap. št. 4: Ne. (odgovor že podan pri 12. vprašanju).
- pod zap. št. 5: Naročnik spreminja opis artikla na »Gobica rumena z modro abrazivno kopreno, za temeljito ročno pomivanje posode in odstranjevanje ostankov hrane na posodi, mere 13 x 17 x 5+ /- 1 cm. Abrazivna stran v debelini min 6 mm, ergonomska oblika z utori. Gobica in abrazivni del morata biti iz kvalitetnega materiala in se pri uporabi med seboj ne smeta ločiti. Vileda profesional ali enakovredno.«.
- pod zap. št. 11: Iz zahtev naročnika izhaja, da želi lamelo z ročajem.
- pod zap. št. 15: Da. Minimalna zahteva je 70 cm, dopustna pa torej tudi 80 cm.
- pod zap. št. 30: Da. Odgovor je že podan pri 6. vprašanju.
- pod zap. št. 31: Naročnik ne bo spremenil zahtev iz razpisa.
- pod zap. št. 33: Naročnik spreminja opis izdelka na: »Omelo sobno, skupaj z držalom, dolžina ročaja 135 do 150 cm, izdelano iz umetnih ščetin, mehke ščetine, širina omela 60 cm +/- 5 cm. Držalo mora omogočati obešanje, Vileda ali enakovredno. Enota mere: 1 kos je 1 metla z ročajem«.
- pod zap. št. 40: Naročnik zahteva čistilec za krpe na žepe.
- pod zap. št. 43: Zahteva se nosilec na ježke.
- pod zap. št. 73 76: Vrsta materiala ni predpisana, pomembno je, da je material biorazgradljiv.

21. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,
1. Sklop 5, zap.št.4: lahko ponudimo gobico, ki je dimenzije 7x15x5cm?
2. Sklop 5, zap.št.46: ali lahko ponudimo haljo v dveh različnih velikostih? Če ne, nam prosimo obrazložite zakaj ne, in kakšno tehnološko prednost predstavljajo za vrtce tri različne velikosti zaščitnih plaščev.
Hvala.

ODGOVOR

1. Ne.
2. Lahko. Naročnik spreminja opis artikla 5. sklopa, zap. št. 46 na: Halja zaščitna za enkratno uporabo iz vlaknovine, zahtevane vsaj 2 različni velikosti, zapiranje spredaj, pakiranje do 10 kom. Enota mere: 100 kos = 100 halj.

22. VPRAŠANJE

SKLOP 1: kuhinja in objekt
1. Nikjer ni navedeno za katera čistila moramo upoštevati uredbo ZeJN. Prosimo da to opredelite.
2. ZAP. ŠT 22: Ali lahko ponudimo pakiranje 150/1?
3. Ali lahko ponudimo robčke ki delujejo na vse omenjene bakterije in so medicinski pripomoček, ter zato ne rabijo vpisa v register biocidov?

ODGOVOR:

1. Iz popisa izhaja, da naročnik zahteva čistilo, ki je okolju prijazno, v 1. sklopu pod zap. št. 8.
2. Ne.
3. Ne.

23. VPRAŠANJE

Ali lahko v sklopu kuhinja in objekt pod zaporedno številko 22 ponudimo robčke pakiranje 90/1 ali 150/1?

ODGOVOR:

Naročnik dovoli pakiranje 100/1 +/-10 kom, vendar mora biti cena preračunana na enoto mere, ki je opredeljena v popisu.

24. VPRAŠANJE

Spoštovani,
V roku 12 dni niste odgovorili na niti eno zastavljeno vprašanje! Prosimo, da podaljšate rok za zastavljanje vprašan, prav tako pa rok za oddajo ponudbe.
lp

ODGOVOR:

Naročnik ne bo podaljšal roka za postavljanje vprašanj.

25. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,

Prosimo za pojasnilo: sklop 6, zaporedna številka 3: želite sredstvo, ki vam zagotavlja dezinfekcijo na 40°C. Čemu ne zahtevate veljavnega certifikata akreditirane inštitucije, da sredstvo DEJANSKO zagotavlja dezinfekcijo na 40°C? To je osnova, ki jo mora vsak proizvajalec oziroma distributer sredstev priskrbeti. Razne izjave in zagotovila s strani proizvajalcev niso dovolj.

Hvala za odgovor in lp.

ODGOVOR

Naročnik ne bo spreminjal zahtev. Naročnik zahteva vpis sredstva v register biocidnih proizvodov.

26. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,

Prosimo za pojasnilo, pri sklopu 3, zaporedna številka 8, iščete: Pralni prašek za pranje in dezinfekcijo tkanin pri temperaturi 40 stopinj. Doziranje: 20 - 35 g na kg suhega perila. Pakiranje 5 do 10 kg. Sredstvo mora biti vpisano v register biocidnih proizvodov. Calgonit D plus ali enakovredno.
V katalogu proizvajalca omenjenega sredstva Calgonit D Plus piše v poglavju FARMSKI PROGRAM: Kombinirano alkalno čistilno in dezinfekcijsko sredstvo za vedra in mlekovode, molzne naprave, posode za mleko, posode za hlajenje mleka,posode za zbiranje mleka. Ne vsebuje klora. Tudi pri strojni uporabi sene peni. Varuje mlečne stroje, naprave in gumijaste dele pred predčasno obrabo.
Ali Vi potrebujete sredstvo za pranje perila, ali ste se tule zmotili pri sredstvu? In zakaj ne zahtevate veljavnega certifikata za dezinfekcijo od akreditirane inštitucije? Ali nameravate kar verjeti ponudnikom na besedo, da določeno sredstvo dezinficira perilo? Glede na to, da gre za vrtce, kjer so otroci, bi morali pri dezinfekciji pristopiti resneje.
Hvala za odgovor.

ODGOVOR:

Naročnik spreminja opis artikla 3. sklopa pod zap. št. 8 na: »Pralni prašek za pranje in dezinfekcijo tkanin pri temperaturi 40 stopinj. Doziranje: 20 - 35 g na kg suhega perila. Pakiranje 5 do 10 kg. Sredstvo mora biti vpisano v register biocidnih proizvodov".

27. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,

Ali lahko za sklop 3, zaporedna številka 1 in 2 povečate kilažo pakiranja na 20 kg, namreč profesionalna pralna sredstva so več ali manj v večjih pakiranjih. Prav tako vas prosimo, če lahko pri zaporedni številki 3 povečate litražo na vsaj 15 L, kot smo že omenili, so profesionalna pralna sredstva več ali manj v večjih pakiranjih.

Hvala in lp.

ODGOVOR

Naročnik ne bo spreminjal zahtev iz razpisa.

28. VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Sklop 2, zaporedna številka 3: prosimo vas, da pH popravite in spremenite od 6 do 7,5. Popravek je neznaten in ne spremeni vaših želja.
Hvala.

ODGOVOR

Naročnik spreminja opis artikla v 2. sklopu, pod zap. št. 3 na: »Predpomivalno nevtralno (pH 6,0 - 7,5) tekoče sredstvo (koncentrat) za strojno pomivanje posode; se ne peni, primerno za predpomivanje posode iz različnih materialov. Sredstvo mora biti kompatibilno s pomivalnim sredstvom 1, 4 in 6. Pakiranje 0,7-5 L".

29. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,
Sklop 1, zaporedna številka: 15: prosimo vas, da povečate pH sredstva do 12, glede na to, da potrebujete močno alkalno sredstvo, ne vidimo razloga, da nam ne bi ugodili.
Hvala.
S spoštovanjem.

ODGOVOR

Naročnik spreminja opis artikla v 1. sklopu, pod zap. št. 15 na: Močno alkalno (pH 10 - 12) tekoče sredstvo za takojšnjo uporabo v razpršilki za odstranjevanje ostankov vodoodpornih flomastrov, črnila, grafitov, kemičnih svinčnikov inp., brez potrebe po splakovanju, za takojšnjo uporabo, ne pušča madežev. Pakiranje 0,5 do 1 L. Enakovredno kot Kiehl Tablefit ali Sanitec Deink.

30. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,

Prosimo za pojasnilo:
V sklopu 1, zaporedna številka 12, ste podali naslednji opis: Čistilo za čiščenje mizic, igrač in ostale opreme v igralnici; sredstvo mora biti pripravljeno za takojšnjo uporabo, biorazgradljiv. Z razpršilko. Uporablja se nerazredčeno. Se ne izpira. Doziranje 1-5 ml/l. Pakiranje od 0,5 do 1 L. (Lito ali enakovredno)


Kjer mi vidimo problem je: Izdelek Lito je namenjen odstranjevanju vodnega kamna. V opisu opisujete izdelek, da mora biti izdelek pripravljen za takojšno uporabo, nato pa opisujete doziranje. Prosimo vas, da se opredelite bolj natančno in pripravite opis, ki bo jasen in verodostojen.

ODGOVOR:

Naročnik je že podal odgovor (7. vprašanje).

Naročnik bo na podlagi odgovorov na vprašanja objavil popravek popisa blaga, ki je priloga predračunskega obrazca ponudbe.

Lep pozdrav.


Datum objave: 16.11.2018   13:58
Spoštovani!

Naročnik bo zaradi neobjave popravljenih predračunskih obrazcev spremenil rok za predložitev ponudb. Prosimo, da spremljate objave popravkov.