Dosje javnega naročila 007360/2018
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA SLOVENJ GRADEC, Gosposvetska cesta 1, 2380 Slovenj Gradec
Storitve: Odvoz odpadne embalaže s postavitvijo kontejnerjev
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 67.805,15 EUR

JN007360/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 23.10.2018
JN007360/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 26.10.2018
JN007360/2018-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 06.11.2018
JN007360/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.12.2018
JN007360/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 09.01.2019
JN007360/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 09.01.2019
JN007360/2018-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 17.05.2019
Zahtevek za revizijo

    JN007360/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA SLOVENJ GRADEC
Gosposvetska cesta 1
2380
SI
Slovenj Gradec
Slovenija
nabavna služba, Aleš Jančar
ales.jancar@sb-sg.si
+386 28823400
+386 28842393

Internetni naslovi
http://www.sb-sg.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/279652/JNMV_39-2018-_Odvoz_embalaže_zadnja_verzija.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=4854
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Odvoz odpadne embalaže s postavitvijo kontejnerjev
Referenčna številka dokumenta: JNMV/39-2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90500000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Odvoz odpadne embalaže s postavitvijo kontejnerjev
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90510000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Slovenj Gradec, Gosposvetska cesta 1, 2380 Slovenj Gradec
II.2.4 Opis javnega naročila
Odvoz odpadne embalaže s postavitvijo kontejnerjev - podrobnosti v razpisni dokumentaciji.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Podrobnosti v razpisni dokumentaciji


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
06.11.2018   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 04.02.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 06.11.2018   10:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 29.10.2018   14:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
23.10.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 26.10.2018   13:27
VPRAŠANJE
Spoštovani.
Prosimo za prestavitev roka oddaje ponudbe zaradi prihajajočih praznikov in odsotnosti pristojnih oseb. V kolikor je mogoče, prosimo za prestavitev roka oddaje za 7 dni.
Lep pozdrav.

ODGOVOR
Naročnik podaljšuje rok za oddajo ponudb. Nov rok za oddajo ponudb je 14.11.2018 do 10:00 ure, e-javno odpiranje bo 14.11.2018 ob 10:01. Podaljša se tudi rok za postavitev vprašanj do 9.11.2018 do 10:00 ure. Naročnik bo na portal posredoval ustrezen popravek.


Datum objave: 05.11.2018   11:00
VPRAŠANJE
Spoštovani.
Prosimo za pojasnilo, ali je potrebno lasten predračun (katerega primer je naveden na str. 13 razpisne dokumentacije) na portalu naložiti v razdelek "Drugi dokumenti" ali v razdelek "Predračun".
Lep pozdrav.


ODGOVOR št. 2
V razdelek "Predračun" naložite samo OBR-3.
V razdelek "Drugi dokumenti" naložite vso ostalo dokumentacijo vključno z lastnim predračunom.




Datum objave: 05.11.2018   14:46
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Na Predračunu OBR-3, v tabeli pod točko 1. navajate: odvoz odpadne embalaže letno s postavitvijo kontejnerjev. Predvidevamo, da v bi moralo biti vključeno tudi ravnanje z odpadkom (skladno s tabelo kot predlogo lastnega predračuna na str. 13 razpisne dokumentacije). Prosimo za pojasnilo oz. popravek razpisne dokumentacije.

Lep pozdrav.

ODGOVOR št. 3
V OBR-3 vnesete skupno ceno za vse potrebne storitve (tudi ravnanje z odpadki) na letni ravni glede na podane količine odvozov in količino odpadkov.
V lastnem predračunu pa skupno letno vrednost specificirajte še po posameznih postavkah (najem, odvoz, ravnanje).

Naročnik je ugotovil, da je v OBR-3 dvakrat navedel "Vrednost v EUR brez DDV". Naročnik bo na portal posredoval popravek OBR-3 kjer bo pod točko V. v predračunu navedel "Vrednost z DDV".